Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kék élmény

Hmm...de forró szombat estém volt. Házibuliban akadtam össze legjobb gyerekkori barátmőmmel, Patríciával. Óh, de szexi csaj lett belőle! Nem is maradt időm pasizni,Pat lekötötte kellőképpen a figyelmemet. Annyi mesélnivalónk akadt,13 éve nem láttuk egymást!
Két barát ki akart velünk kezdeni,de mi mintha összebeszéltünk volna,lekoptattuk őket.
- Csaje, Te ugyanúgy gondolkozol,mint én - összecsaptuk a tenyerünket,majd egymásnak feszítve csípőnket vad táncba fogtunk.

A buli nagyon jó sikerült, a barátnőm is nagyon szexisen volt felöltözve, meg én is, vittük a prémet rendesen azon a partin. Sokat táncoltunk, MÉG EGY CSÓK IS ELCSATTANT KÖZÖTTÜNK, NAGY TAPSVIHART KAPTUNK ÉRTE!

A buli végén azt mondtam Ágicának (mert ez a neve) hogy fogok egy taxit  és a mai éjszakát velem  kell hogy töltse. Nem tudtam, hogy félreérthető vagyok, de nem is érdekelt.Kollégiumi szálláson lakott, albérletet keresett éppen, mert a régi bérlő felmondott neki, MIVEL! nem feküdt le vele!
Csak a kékes lámpák égtek szobám falait megvilágítva...olyan izgató volt a lány. Elment tusolni, én addig masztiztam egyet,rám tört a nősténygörcs, majd visszajött Áica és én mentem tisztálkodni. Azt hittem mire visszatérek lehet,hogy elalszik, de nem úgy lett, hanem majdnem meztelenül, széttett lábbal, borotvált punciját simogatva várt.
Megálltam és csak bámultam,kissé meghökkentem, de végül is, én is pont ezt tetem kicsivel előbb. De szívesen néztem, nagyon szép testű. Kérdezte, hogy tudok-e férfit keríteni sürgősen, de sajnos nem jártam sikerrel öt telefonhívás után sem.
Így hát maradtunk ketten, de fantasztikus élmény volt nézni...
Mondtam,legyen a bérlőtársam, azóta ketten lakunk.

Ha nincs ló, jó a szamár is.
By HungarianWriter
Hozzászólások
További hozzászólások »
Orfeusz ·
Gagyi.
cincókka ·
Én az egyszerű, közepes műveltségű népeknek írok.Ha nem tetszik, írj jobbat!

gaysrac ·
sirály sztori

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: