Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kéjkastély

Alig tudtunk szabadulni a fogadásról – a Laurából ezen az estén különös bőséggel áradó bujaság teljesen megbűvölte a házigazdát. Kis fekete koktélruhája - bár inkább csak sejtetett, mint láttatott -  az illendőség határait súrolta. Már-már kínos volt, hogy a még mindig világfiasan elegáns öregúr szinte teljesen elhanyagolta többi vendégét, és csak velünk társalgott, pontosabban Laurát szórakoztatta diplomata múltjából vett frivol történetekkel. Végre felesége tapintatos közbelépése eszébe juttatta kötelességeit – mi pedig rövid búcsú után, házigazdánk sajnálkozó tekintetétől kísérve kiléptünk a rezidenciáról.

Fél tíz volt már, és úti célunk jó órányi távolságra Párizstól… Fegyelmeztem száguldásra csábító kíváncsiságomat,  nehogy valami buta incidens elrontsa a különlegesnek ígérkező estét. A zsúfolt szombat esti autópályát elhagyva alvó falvakon és sötét erdőkön át vezetett a keskeny országút.

A kastély -  inkább kúria - a falu szélső házától hajításnyira állt, és úgy kétszáz éves lehetett. A parkolóban húsz-harminc autót láttam reflektorunk fényében – az utolsók közt érkezhettünk. Futó, megnyugtatónak szánt csók után kiléptünk a borzongatóan hűvös novemberi éjszakába. A sötét parkolóból a kőkerítésen és a kapu oszlopain lobogó fáklyák irányítottak az épület bejáratához. Egy nagyon (csaknem túlságosan) jóképű, olaszos fiú nyitott ajtót. Szertartásosan üdvözölt, pár percben bemutatta a kastélyt és a klubot, aztán elkísért az öltözőbe. Elmondta – közben már láttuk is -, hogy itt nem vetkőznek fehérneműre a vendégek, mint egy közönséges swingerclubban. A földszinti  bárban, étkezőben és a kandallós szalonban kifejezetten kötelező felöltözve tartózkodni. A lányok nagyon csinos és rafináltan szexi fekete vagy vörös ruhákban voltak, olyanokban, amilyenben nem igen mennének ki az utcára - elegánsan kurvásak voltak. A férfiak hanyagul elegánsan - mint akiket épp most kezdett vetkőztetni egy izgatott női kéz, de még csak a nyakkendőn vannak túl…  Laura frivol kis feketéje tökéletesen illett a társaságba, én pedig gyorsan megszabadultam a fogadás feszes kellékeitől – maradt a fekete nadrág és a magammal hozott fekete ing.

A közönség csinos volt és kifinomultan gátlástalan, harmincas-negyvenes párok. Ezen az estén kivételesen szóló férfiak is jelen lehettek: a 20-25 pár mellé hét gondosan megválogatott csődört hívott meg a házigazda. Kifogástalan modorú, sármos, jótestű férfiakat, huszonöt és ötven között…

 




A bár előterében a kastély ura, René üdvözölt minket egy pohár pezsgővel. Házigazdánk negyvenes évei elején járó, intelligens, izgalmasan romlott férfi volt, aki feleségével álmodta meg és vezette a klubot a kastélyban. Némi csipegetés a büféasztaloknál, még egy pohár pezsgő  a szalonban, kandalló mellett, a lobogó tűz fényénél - aztán elindultunk szétnézni a házban. A pincében hatalmas jacuzzi és szauna – éppen nem történt semmi izgalmas, két pár merült beszélgetésbe a bugyborékoló vízben. Az emelet kisebb-nagyobb szobákra, előszobákra és szalonra volt osztva. Süppedős bordó szőnyegek, súlyos bőrkanapék és fotelek, néhány régi vitrin dísztárgyakkal, bőrbe kötött könyvekkel, a falakon nemesi portrék, hatalmas rézkeretes tükrök – és  baldachinos, teljesen körbefüggönyözhető, hatalmas ágyak...  Gyertyák és mécsesek remegő fénye, a gyönyör visszafojtott hangjai a félhomályban… A sietség miatt (vagy szándékosan?) csak félig elhúzott függönyök mögött ruháiktól félig megszabadított női, és meztelen vagy teljesen felöltözött férfi testek kis csoportjai gomolyogtak.  Vörös és fekete fűzők, harisnyák, csipkék buja tömege…  Az egyik szeparé előtt néhány percre gyökeret eresztett a lábunk:  királynői tartású, gyönyörű, terhes fiatal nőt - úgy az ötödik hónapban -, szeretgetett négy férfi. Mint egy lassított filmen, óvatos-gyengéd érintésekkel kényeztették, kedvesen vigyázva rá…

Egy üres padlásszobácskát vettünk birtokba – valaha egy szobalányé lehetett. A pezsgő, a hely hangulata, a látvány és a hangok hatása alatt szenvedélyesen estünk egymásnak a szobát csaknem teljesen betöltő hatalmas ágyon. Izgató volt érzékelni, csak úgy mellékesen, hogy az ajtóban meg-megállnak párok vagy pasik, gyönyörködni bennünk...

Talán félórája hullámozhattunk egymásban, amikor egy velünk egykorú pár megkérdezte, letelepedhetnek-e mellénk. A férfi izmosan zömök, sötét hajú, dominánsnak látszó, a nő asszonyosan gömbölyű, de kemény húsú, szőke északi; olyan odaadó típus... Helyet csináltunk, lefeküdtek mellénk és elkezdték szopni és nyalni egymást. Közben – amennyire ebben a helyzetben ez lehetséges – lesték, ahogy Laura lovagol rajtam. Fekete harisnyában, vörös-fekete csíkos korzettben, fekete szalagcsokorral összefogott vörös haját hátravetve, átszellemült arccal, csukott szemmel ringatózott.  A látvány szemmel láthatóan megihlette őket – a szőke nő is nyeregbe szállt. Nekem most nyílt csak alkalmam igazán megcsodálni a melleit: messze átlagon felüli méretűek, de súlyuk ellenére büszkén tartották magukat.

Az első finom kapcsolatfelvételt a pasi kezdeményezte: könnyedén, mintegy engedélyt kérően megérintette Laura combját, majd a fogadtatáson felbátorodva, megfogta a kezét és a párja melléhez emelte, cirógatásra bátorítva. Egy ideig egymás mellett lovagoltak a lányok, aztán először mi váltottunk misszionárius pózra, majd ők is. Az új pozícióban a férfi heves lökésekkel pár perc alatt orgazmusig repítette a nőt, aki – magához térve - kis időre felkelt mellőlünk. A férfi felénk fordította minden figyelmét, és Laura szemében is észrevettem, hogy felcsillant az érdeklődés az átlagosnál jóval vaskosabb szerszám iránt – mintha gazdáját mintázná kicsiben... Miközben oldalra fordult, hogy hátulról dugjam tovább, kezébe, aztán szájába vette a méretes, keményen meredező dorongot, majd hátrasúgta, hogy bele akar ülni. A kezébe nyomtam egyet az ágy végén elhelyezett óvszerek közül, amit ő sietős mozdulatokkal feltekert, majd kis bocsánatkérő mosollyal elhúzódott tőlem és beleült a másik farokba. Szinte tapintani lehetett köztük az erős vágyat. A következő félórában a pasi minden pozícióban végigkúrta kedvesemet: a lovaglás után maga alá gyűrte, aztán négykézlábra állította  - egy felgerjedt hím gorillára emlékeztetett -, és dugás közben elég kíméletlenül elfenekelte. A hangokból pontosan érzékeltem, hogy Laura többször is elélvezett a vaskos fasz kemény lökéseitől.

Ekkor már én is inkább csak a hangok alapján érzékeltem a mellettem történőket, mert az időközben visszatért nővel elmélyült nyalakodásba kezdtünk. Nagyon szép kis izmos puncija volt, keskeny ajkakkal, ügyesen bánt a farkammal is – egy ideig mégsem sikerült igazán izgalomba jönnöm. Túlságosan lefoglalta figyelmemet a látvány…  Pedig a nő odaadóan kitárulkozva feküdt előttem.

Laura, miután a megvadult hím mély hörgéssel telelőtte, szintén velem kezdett foglalkozni, a jóllakott gorilla pedig magunkra hagyott hármasban. Most már engem is hatalmába kerített a vágy: meredező farkam látványától az asszonyos szépség szemén megjelent az a fátyol, amely számomra mindig is a megkívánás legizgatóbb jele a női arcon. Négykézlábra emelkedett, hátulról kínálta fel magát, mint a kancák: Laura szemérmetlen, egyszerre zavarba ejtő és őrjítő szakszerűséggel „öltöztette fel” majd illesztette a bejárathoz ágaskodó szerszámomat. A kerek, a szabályosnál kicsit nagyobb, izmosan kemény popsik látványa megvadított, de csak óvatosan mertem mozogni, olyan veszélyesen szorított-szívott az izmos és vágytól forró punci. Hol a gyönyörű gömböket markolásztam magam előtt, hol a súlyos, ringatózó melleket vettem birtokba, érzékien lusta kancám ívbe feszülő hátára simulva…  A jóllakott Laura egy darabig gyönyörködve nézte üzekedésünket, majd simogatni kezdte a nő mellét, feszes hasát. Ő felemelkedett, térdelő helyzetében tövig  magába zárva engem,  szájon csókolta kedvesemet. Puncija szorítása minden szónál beszédesebben jelezte, mennyire felizgatta Laura csókja. Egyik kezemmel kőkemény mellbimbóját morzsolgattam, másikkal gyöngy nagyságú, duzzadt csiklóját dörzsöltem  egyre gyorsuló ritmusban , miközben szenvedélyesen csókolózott szerelmemmel. Orgazmusának hevessége és a két csókolózó nő látványa ellenállhatatlannak bizonyult rám nézve is: a combomra nehezedő popsik súlyától mozdulatlanságra kárhoztatva tört fel bennem a kéj, szokatlanul csendesen, de nagyon mélyről. A végkifejletet az időközben visszaérkezett férj is végiggyönyörködte – remegő térdű kedvese már az ő karjaiban nyugodott meg…

Rövid, kedvesen semmitmondó beszélgetés után elköszöntünk játszótársainktól. Zuhanyzás, csevegés a bárban rokonszenves ismeretlenekkel, majd vissza az emeletre.

Fehérneműben üldögéltünk az emeleti szalonban kettesben, pohár pezsgővel a kézben. Hamarosan - illedelmes engedélykérés után - leült a közelünkben egy nagyon jó alakú fiú. Egészen fiatal benyomást keltett…  Nem volt tolakodó, nem kezdeményezett, csak nézett minket, persze főleg Laurát, kisfiús vágyakozással. A vágyakozása és a fiatalsága kihozta a kis boszorkát kedvesemből. Elkezdett csókolgatni, benyúlt a boxerembe, és a körvonalakból hamarosan látni is lehetett az eredményt…  Ahogy egyre célratörőbben izgattuk egymást kézzel, úgy pirult ki a fiú arca is. Keze a zsebében, jól láthatóan meredező farkát masszírozta. Laura kilépett a tangájából és az ölembe ült háttal, hogy kézzel kényelmesen kielégíthessem és a fiú is mindent lásson. A srác átült az előttünk lévő kisasztalra, karnyújtásnyinál is közelebb Laurához. Nem is próbálkozott érintéssel, csak megbűvölten nézte a kitárt, vágytól lüktető puncit, miközben továbbra is a nadrágján keresztül masszírozta magát. Laura orgazmusa után - amihez azért nézőként, éhes férfiszemével hozzájárult ő is – visszaült a foteljébe. Miután a kis boszorka kipihegte magát, elé térdelt, és a fiú előzékeny segítsége mellett kibontotta a nadrágját. Elővette a még mindig robbanásig feszült farkat. Előbb kézzel játszadozott vele, majd szopogatni kezdte. A fiú többször is megállította, mert szinte azonnal az elélvezés határára került.

Felálltunk, hogy keressünk egy nyugodt zugot. A nagy játszószobában kötöttünk ki az egyik baldachinos, elfüggönyözött hatalmas ágyon. A fiú is meztelenre vetkőzött - Laurát szemmel láthatóan felizgatta a fiús alak - és kedvesemet kettőnk közé véve elkezdtük simogatni.  A telhetetlen nő újra kíváncsi vággyal vette birtokba a fiatal, az átlagosnál valamivel kisebb farkat. Ismét én nyomtam a kezébe a gumit, majd a szakszerű és a kissé talán anyáskodó mozdulatok után fölé kerekedve felnyársalta magát. Sokáig lassan ringatózott csípőjével, majd egy-egy rövid vágtával a csúcs közelébe rúgtatott. A fiú csak azt tudta hajtogatni magán kívül, hogy „őrület”. Azért, hála a guminak is, elég jól állta a sarat. Laura irányításával pózt váltottak, és most a fiú tette magáévá a kedvesemet. Amikor túl közel került a robbanáshoz, kihúzta a farkát és átadta a helyet nekem. A jól ismert terep biztonságával mozogva ingereltem az őrületig, de nem elégítettem ki. Ekkor ismét átült a valamelyest lecsillapodott fiú farkára, engem pedig maga mögé parancsolt, hogy egyszerre dugjuk meg. Könnyedén becsusszant a farkam az ekkorra már érezhetően szétkúrt, csupa lucsok pinába a másik mellé. Laura azonnal az orgazmus határáig röppent… Felizgatta a fiú „ártatlansága" is, aki közben megkérdezte tőle, hogy én a popsijában vagyok-e. A válasz hallatán meglepődött: nemhogy nem volt még ilyen élménye, nem is hallott erről a lehetőségről... Egészen rövid, célratörő kefélés után - csak én mozogtam hátulról, a fiú erős kézzel tartotta lovasa csípőjét  - kedvesem hangosan, hosszan remegve, nagyon intenzíven összehúzódva elélvezett, beindítva ezzel  nálam is a robbanást. Az enyémmel együtt a fiú farka is kicsusszant;  Laura lehúzta a folyamatosan meredező farokról az óvszert és a maga ártatlanul közönséges módján a szájába vette, hogy kielégítse játszótársunkat. Nem volt nehéz dolga elcsábított áldozatával: a végletekig felizgatott szép testű fiú - ismét csak illedelmesen engedélyt kérve előbb – öntudatvesztett hullámzás közepette belespriccelt kedvesem szájába, aki ártatlan mosollyal az arcán lenyelte az egészet.  Az íze is olyan üde volt, mint a srác – mondta utólag. Néhány perc intim hangulatú beszélgetés után felöltöztünk, immár kettesben lementünk a bárba, ittunk még egy koktélt és irány haza…

Buliból hazafelé tartó spicces fiatalok, vasárnap is munkába induló szürke arcok lézengtek csak az utcán, amikor hajnalban magunkra csuktuk hotelszobánk ajtaját, hogy lassú, szerelmes ringatózásban összeolvadva, egymás fülébe suttogva képzeletünk vásznán újra végignézzük az éjszaka filmjét...
Hozzászólások
További hozzászólások »
LuvLegolas ·
Szerintem jó,egészen felizgultam :heart:

alttpg ·
Nekem tetszett, az ilyen szituációk felizgatnak.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: