Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kegyetlen élet I.

Sziasztok! Ezt a történetet most keztem el íni, de csak akkor folytatom, ha tetszik nektek. Történetem egy tizenéves amerikai lányról szól, akinek nagy álmai voltak, ám mások ezt kihasználva keserítették meg az életét.

Susan szép, karcsú és fiatal lány volt. Egész életét az álmodozásának szentelte és minden vágy az volt, hogy színész lehessen. Apjával élt együtt - anyja gyerek korában meghalt - de nem volt túl jó a viszony köztük. Susan észre se vette, hogy mennyire vonzó. Hosszú, göndör vörös haja volt és smaragd zöld szemei. Ám ezt nem vettem észre és inkább elbujt a világ elöl, minthogy megmutatassa szépségét és karcsúságát.

Reménytelenül kereste a szerelmet, ami nem jött. Amikor életében először egy fiú szerelmet vallott neki, naivan viszonozta, és nem vette észre, hogy a srác csak kihasználja, és szörnyű dolgokat akar vele tenni...
Miatta teljesen megváltozott. Végre kimutatta szépségét és szexi kihívó alakját. Imádta Richardot és érte bármire képes lett volna...

Egyszer elmondta neki mi a legnagyobb álma, mire Richard kinevette. Majd egy kis gondolkodás után, pajzán mosollyal fordult felé:
- Van egy haverom, aki filmeket csinál. Rólad is készíthetnénk egy demót és elküldhetnénk pár filmes cégnek. Mit szólsz hozzá? Susan boldogan és naivan belement, nem is sejtve mi vár rá.

Egy kies raktár épületnél volt a megbeszélt hely, ott ahol még a madár sem jár. Susan idegesen tekintet körbe és ekkor meglátta Richardot, két másik sráccal.
- Mit kell majd csinálnom? Szöveg könyvet sem kaptam....-kérdezte Susan.
- Majd meglátod. Csak légy engedelmes és okos kislány és akkor minden jó lesz. - mondta neki Richard, majd megcsókolta. Közben a két másik srác kinyitotta a raktár ajtaját és bementek. Susan amikor körbe tekintet az épületben nem látott mást, csak egy ágyat, rajta bilincsek és egy kamerát. Amikor eljutott a tudatáig mire készülnek, menekülni próbált, de a két ismeretlen megfogta és az ágyhoz cipelte. Míg az egyik lefogta, addig a másik kibilincselte az ágyhoz és megerőszakolták. Közben Richard filmezet és nevetet.
Miután végeztek vele, betuszkolták egy furgonba és megverték. Az országút szélén az otthonától nem mesze dobták ki a mozgó járműből.

Amikor haza vergődött és elmondta az apjának mi történt, az bedühödött és fölpofozta.
- Te rohadt ribanc! A nagy színésznő mi? Tessék most megkaptad. Ha az anyád élne, bele halna a szégyenbe, amit te okoztál neki. - Ordította az apja, aki mint mindig, most is részeg volt.
Susan sírva rohant fel a szájába és fölhívta a barátnőjét. Azonnal bevitték a kórházba, ahol ellátták és pszihiátriai kezelésre küldték. Susan azt hitte, ezzel vége szenvedéseinek. Ám azok még csak ezután kezdődtek...
Hasonló történetek
4801
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
6104
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
További hozzászólások »
LtJaci ·
Szerintem is jó a sztori! Egy apró megjegyzés, hogy kicsit részletesebben is írhatnád, mert így túl gyorsan átsuhan az ember a történéseken... De mindenképpen folytasd!!! :)

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: