Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kedves Tomi!

Kedves Tomi!
Tudom, hogy még két hónapig Párizsban leszel, de tudnod kell, hogy nagyon hiányzol. Te vagy a legjobb barátom pelusos korom óta. Mindig mellettem voltál, de az utóbbi időben, vagyis mióta elutaztatok minden megváltozott. Te is tudod, hogy sose voltam divat maca. Aztán most jött ő, és minden de minden megváltozott körülöttem és bennem. Bár, már egy hónapja együtt vagyok vele, mégis minden pillantásától zavarba jövök. Ha átkarolja a vállam a pillangók felreppennek a gyomromban és valamennyi ki akar törni onnan. Mint te is tudod Bence igen menő és ezáltal, hogy most együtt vagyunk rengeteg irigy pillantást kapok a folyósokon, az ebédlőben, sőt hazafele az úton is. Néha úgy érzem, hogy egy-egy lány tekintete lyukat tudna égetni a hátamon. Nem tudom meddig bírom még. Csoda, hogy nem akarnak megölni.
Reggelente a suliban a haverjaival vagyunk. Jó fejek. Bár semmi közös témánk nincs elvárják, hogy ott legyek és "spanoljak" velük. Dia elhanyagol, mert azt hiszi már nem elég jó nekem és bár próbáltam meggyőzni őt ennek az ellenkezőjéről, nem hisz nekem. Viszont néhány lány. Név szerint Barbi és a kis csajos csapata megpróbáltak behálózni a mi nap és elvittek vásárolni. Mivel Barbi apjáé a fél pláza kb. tízezer új cuccot kaptam. Dejó... Emellett elvárják, hogy minden szerdán szoknyát vegyek fel és legalább 1 rózsaszín "cukcsi" cucc legyen rajtam. Remek. Szóval minden megváltozott. Vajon tényleg így kell lennie? Tényleg erre vágytam? Nagyon hiányzol Tom. Kérlek siess vissza. Nagy szükségem van rád. Puszi
Noémi
UI: Ha nem írsz vissza, beledöngöllek a párizsi talajba!
Előző részek
3189
Noémi 15 éves most folytatódik a történet. Ne haragudjatok a hibákèr, telefonról írtam.
2829
Noémi 15 éves és szerelmet vallott a barátjának.
Hasonló történetek
4437
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
7188
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
nagyaniko ·
:heart:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: