Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: Találkozások

1. találkozás

A fiatalember kinyitotta az ajtót és belépett a lakásába. Egy öregember ült a díványon. Felállt és udvariasan bemutatkozott:
- Jó estét kívánok, X. Y. vagyok.
- Minő érdekes véletlen! Én is X.Y. vagyok.
- Nem véletlen. Én maga vagyok, csak kicsit öregebben. Egész pontosan: olyan öreg vagyok, hogy csak pár percem van hátra az életből.
- Tessék? Lehetne egy kicsit bővebben?
- Természetesen, de sietnem kell, mert mindjárt lejár az időm. Szóval leéltem az egész életemet, tisztességesen, becsületesen. Tegnap este megjelent nálam a Halál Angyala és közölte, hogy egy nap múlva értem jön, de mert olyan jó ember voltam, még itt az életben teljesíti egy kívánságomat.
- És azt kérte, hogy találkozhasson velem, bocsánat, saját fiatalkori önmagával?
- Igen. Tudja, elgondolkoztam. Egész életemben jó voltam, becsületes, soha nem csináltam semmi rosszat, még a villamoson sem blicceltem… És rájöttem, hogy milyen unalmas volt az egész. Mintha nem is éltem volna.
- Nem hiszek magának.
- Ha szabad kérnem, tegeződjünk. Végtére is, elég közel állunk egymáshoz.
- Rendben. Akkor nem hiszek neked.
- Számítottam erre. Kérlek, nyúlj be a kabátzsebedbe. Egy füves cigi van benne. A barátaidtól kaptad, nem akartad meggyújtani, azt tervezted, hogy majd itthon kidobod, és azt mondod nekik, hogy elszívtad, de nem jött be. Első lépésnek megteszi, ha elszívod. Aztán majd jöhetnek az egyéb gazemberségek.
- Egy csudát! Azt akarod, hogy rontsam el az életemet, adjam fel az erkölcsi elveimet, csak azért, hogy maga elégedettebb legyél életednek az utolsó napján?
- Leköteleznél. Tudod milyen rossz úgy meghalni, hogy előtte nem is éltél?
- A francokat! Nézzed! – és megfogta a füves cigit és lehúzta a WC-ben. – Most mit lépsz?
- Nem baj, van más lehetőség is… Ott van a mennyasszonyod… Nem unalmas, hogy elveszed és hűségesen leéled mellette az életed?
- Szeretem és így fogok tenni.
- Semmi megcsalás, lemondanál a gruppen és a swinger édes ízéről?
- Le! És ha még sokat piszkálsz, megígérem, hogy ezentúl csak magyar művészfilmeket nézek meg a moziban!
- Jaj ne! Ennyire nem lehetsz gonosz! Képes lennél lemondani az élet megannyi apró öröméről, csak azért, hogy ellentmondjál egy öregembernek!?
- Természetesen! Csak azért, mert öregebb vagy és én, nem fogsz parancsolni nekem!
- Pedig annyi szép dolog várna még az életben! Gondolj az ellopott bankjegyek édes susogására, a felszarvazott férjek mulya pillantására, a kidobott szeretők csalódott arcára, a gyilkolás édes örömére…
- Most aztán tűnés! Ha egy perc múlva is itt leszel, nem állok jót magamért…
- Egy kis verés? Nem olyan nagy bűn, de azért…
- Vedd tudomásul, hogy mentateát főzök magunknak!
- Jaj, ne! Ennyire nem lehetsz önző! Legalább azt ígérd meg, hogy ha a feleséged elutazik az anyósodhoz, majd belepillantasz a pornócsatornába!
- TŰNÉS!

2. találkozás

Az öregember kinyitotta az ajtót és belépett a lakásába. Egy zavart fiatalember várta.
- Bocsásson meg, talán emlékszik rám, tegnap este már voltam itt… a Halál Angyala vagyok.
- Persze, Isten hozta.
- Köszönöm. Tudja valami végzetes félreértés történt. – elővett egy dossziét, és idegesen lapozgatta, közben idegesen rezegtette szárnyait. – Higgye el, évezredek óta vagyok a szakmában, de még ilyen nem történt velem.
- Csak nem rossz dossziét hozott magával?
- Hát… nagyon úgy tűnik. Tegnap még az állt a dossziéjában, hogy ön nagyon rossz és önző életet élt, sikkasztás, házasságtörés, promiszkuitás, verekedés, alkohol, kábítószer… Egyértelműen a pokol. De mert azért néha csinált egy kis jót is, úgy döntöttek odafent – áhítattal a plafon felé nézett -, hogy egy kívánságát még teljesítjük.
- Igen és azt kértem, hogy még egyszer beszélhessek ifjúkori önmagammal.
- Ma, amikor meg visszaindultam, láttam, hogy Ön szinte szent életet élt… Így természetesen, ma a Mennybe indulunk. És még egyszer elnézését kérem az okozott kellemetlenségért.
- Semmi baj. A fő, hogy rájöttek a tévedésre. Emberek vagyunk. Óh, bocsánat… Akartam mondani, mindenki tévedhet.
- Engedje meg, hogy kezet csókoljak Önnek. Ritka az olyan alázat, hogy valaki zokszó nélkül tudomásul veszi az igazságtalan ítéletet, nem kezd el kiabálni, ellenkezni.
- Igazán felesleges. Csak azt tettem egész életemben, amit kell. Indulás előtt esetleg kér egy csésze mentateát? Vagy időre várnak minket?
Hasonló történetek
4439
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
7188
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
hiperaktiv ·
Érdekes, tetszett.
Rozványi Dávid ·
Köszönöm!

gyertyaláng ·
:innocent: :heart_eyes: Konszolidált, kultúr-írás.
Rozványi Dávid ·
Köszönöm!

:innocent:

de a "konszolidáltan" mit értesz?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: