Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: Pályaudvar



A férfi mindig hamarabb ért az állomásra, s míg várta, hogy beálljon a vonat, a márciusi hóesésben a pályaudvarra érkezőket nézte. A nő, bár sietett volna a hóverésből, elkapta a férfi tekintetét:
- Vár valakit?
- Mondja, kérem, ez a martonvásári vonat?
- Nem, ez a dunaújvárosi. Martonvásárra indulna?
- Nem, Komáromba.
- Akkor jó utat, viszlát!
- Viszontlátásra!
A hó másnap is esett, a férfi újra a peronon állt, amikor a nő feltűnt. Nem szóltak egymáshoz, csak egy néma mosollyal üdvözölték egymást.
Naponta ha tíz másodpercekig látták egymást, s a férfi ezekből a pillanatokból vélte megismerni a nőt. Milyen a frizurája, a ruhái, léptei dallama, milyen szép a mosolya…
És egy hét után összegyűjtötte minden bátorságát; amikor a nő feltűnt, követni kezdte.
- Jó napot.
- Jó napot – köszönt vissza a nő anélkül, hogy lassította volna a lépteit. – Még mindig a martonvásári vonatot várja?
- Nem, már a dunaújvárosit.
- Engem?
- Igen. Minden reggel néztem, hogyan fut el előttem.
- Igen, sietek a munkába – nézett a nő az órájára.
- Valamikor meghívhatnám egy kávéra?
- Állomáson nem ismerkedem.- Pedig már megismertem.
- Abból, ahogy a munkába rohanok?
- Igen.
- Az csak egy álomkép, nem én.
- Ezért szeretném megismerni.
- Ezt nem akarom. Inkább megmaradok ideálnak.
- Köszönöm. Viszlát!
- Viszlát – mondta a nő, s eltűnt a tömegben.
Másnap reggel a férfi újra a peronon állt, s nézte a nőt. Mikor feltűnt, találkozott a mosolyuk.
A nő mosolya ezt mondta: „jó, hogy valaki vár rám.”
A férfi mosolya így válaszolt: „jó várni valakit”.
S a piszkos esőfelhők felett elmosolyodott a nap is.
Hasonló történetek
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4433
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
magnetize ·
Aranyos :)
Rozványi Dávid ·
köszönöm :-)

Petur ·
A végére én is elmosolyodtam.
Rozványi Dávid ·
reméljük, mindannyiunk életében ki fog sütni a nap :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: