Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: „Gyilkolj Szabadon!” Nyrt.

A férfi bátortalanul lépett be az ajtón, de az eladó nem hagyott időt neki, hogy meggondolja magát:
- Üdvözlöm, uram, foglaljon helyet, parancsol kávét vagy teát?
A férfi körülményesen kerülte a témát.
- Köszönöm, kávét kérek, de nem tudom, hogy jó helyen járok-e... Egy barátom ajánlotta önöket a feleségemnek.
Az eladó kávét töltött, majd behízelgő hangon ismertetni kezdte a szolgáltatásaikat:
- Nos, uram, nem kell szégyenkeznie. A modern élet számtalan stresszel jár, amit ha nem dolgozunk fel, megbosszulja magát.
Összemorzsolja a személyiségét a főnöke? A felesége, barátnője nem tartja férfinak? Mindenki magába törli a lábát?
Normális esetben az ilyen emberek szívinfarktusban halnak meg, sorozat- vagy öngyilkossá válnak. Mi lehetőséget adunk arra, hogy mindenki szabadon gyilkoljon, kiadja magából a dühét.
A férfit megfogta a lehetőség:
- És mondja, ilyet szabad?
- Természetesen, uram, mi szigorúan betartunk mindent. Ön bejön hozzánk, mi visszarepítjük az időben egy ön által meghatározott háborús konfliktusba, ahol önnek tetszőleges módon kiélheti gyilkos ösztöneit.
- Milyen módon?
- Bármilyen módon. Ön megmondja, milyen eszközzel szeretne gyilkolni: karddal, gépfegyverrel, lángszóróval. Kívánságra még egy atombomba ledobását is meg tudjuk szervezni önnek. Bármilyen nemzetiségű ellenséget is kíván irtani, mi felkínáljuk önnek a különböző lehetőségeket.
- És mondja, bármilyen kort és harcot választhatok? – csillant fel az érdeklődés az idegen szemében.
- Természetesen.
- És mondja - kérdezte mohón az ügyfél –, ez törvényes?
- A legnagyobb mértékben. Mi csak olyan konfliktusba repítjük az ügyfeleinket, melyekre az adott korban érvényes elévülés már teljesült. Így legnagyobb sajnálatunkra a II. Világháborút ki kell zárnunk, mivel az abban elkövetett emberiesség elleni bűncselekmények elévülhetetlenek. Higgye el, uram, tiszta ráfizetés, hogy ennyire aggályosan betartjuk a jogrendet, pedig minden második ügyfelünk ebbe a korba szeretne visszamenni. Kénytelenek vagyunk őket elutasítani. Persze vannak olyan erkölcstelen kóklerek, akik megszervezik nekik, hogy náciként vagy kommunistaként korlátlanul gyilkolhassanak. De mi mindig a törvényesség alapján állunk.
- És mondja, nem túl drága ez a szolgáltatás?
- A legális piacon mi vagyunk a legolcsóbbak. 10-30 ezer globaldollár, attól függően, milyen egyedi kívánságai vannak.
- Nem olcsó...
- De higgye el, életre szóló élmény. Mikor máskor tudna kockázat nélkül gyilkolni? Képes lenne ezt kihagyni?
- Tudja, a feleségem akar befizetni a házassági évfordulónkra...
- Nagyon szép, életre szóló hitvesi ajándék. Igazi, szívből jövő. Ha megengedi, uram, ritka az ilyen jó házasság, mint az önöké.
- Igen, nagyon boldogok vagyunk. Valódi, érző lélek, melegszívű teremtés. Szóval ez teljes törvényes?
- Megnyugtathatom, uram, a legnagyobb mértékben.
- És mondja, erkölcsös is?
- Természetesen. Gondoljon arra, hogy akiket egy ilyen küldetés során elpusztít, mára azok amúgy is meghaltak volna.
- De valahol mégiscsak gyilkosság, nem?
- Természetesen, de az emberiség története, mint tudja, a gyilkosságok sorozata.
- És ha utána mégis lelkiismeret furdalásom lenne?
- Nem jellemző, de a szerződésben 1,5%-os felárért lélekgyógyászi segítséget tudunk kínálni.
- És ha ez sem segítene?
Az ügynök büszkén húzta ki magát:
- Nos, uram, ebben az esetben az exkluzív ajánlatunkat tudom kínálni önnek. Ön keresztény?
- Igen, bár nem gyakorlom a vallásomat.
- Mint mindenki, uram. De biztos olvasta, hogy Jézus a keresztfán megbocsátott az őt meggyilkolóknak.
- Igen, de nem értem, mire céloz.
- Uram, 100 ezer globaldollárért fel tudjuk kínálni önnek, hogy ön legyen az egyik római légiós, aki megfeszíti Jézust és utána azonnal megkapja a feloldozást. Higgye el, uram, nekünk nincs lehetetlen.
- Uram, köszönöm, azt hiszem, az önök ügyfele leszek. Öröm látni, hogy a mai elvadult világban is vannak tisztességes és erkölcsös üzletemberek.
- Uram, higgye el, mi nem a közvetlen haszonért dolgozunk, hanem hivatásunk van. Mi szeretnénk száműzni minden erőszakot és gyilkosságot a világunkból. Parancsoljon a megrendelőlap… Kérem a becses nevét…
Hasonló történetek
3256
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
4344
Ezután mérte föl a testet. Karcsú volt, de nem sovány. Testhezálló kezeslábast viselt, ami talán túlzottan is kidomborította bájait. A derekán keresztülfutó övet inkább csak díszítés kedvéért viselhette, mintsem célszerűségből, ugyanis egy övtáskán kívül semmit nem hordott rajta, azonban szép mintákat véstek bele.
Összhatásában szép lánnyal hozta össze a sors, aki elég ostoba ahhoz, hogy szolid, de kihívó ruhát öltsön amúgy is feltűnést keltő testére, és ilyen helyre jöjjön fegyver...
Hozzászólások
magnetize ·
Az alapötlet nem is lenne rossz, de inkább teleshopszerű volt a párbeszéd. Horst Fuchs és a többfunkciós krumpliszeletelőgép.

Rozványi Dávid ·
Talán pont azért, mert ugyanabban a korban élünk, amikor írunk és amikor a teleshopot nyomatja a TV

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: