Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: a zombibombázó

Hideg téli éjszaka volt, a férfi csendben kelt fel, felvette egyenruháját és megcsókolta a feleségét.
- Indulnom kell, mindjárt megjön a teherautó.
- Igen, menned kell – válaszolta a nő. - Olyan szép a falunk – nézett ki az ablakon – Szeretem, amikor a holdfény kékre fest mindent. Olyan békés és boldog minden a hó alatt.
- Igen. Ez az utolsó éjszaka, amikor még ezt látjuk. Holnapra mindennek vége – bólintott a férfi.
- Vége mindennek… az eddigi életünknek. Az otthonunknak.
- Ne felejtsd el: a pincében elfértek hárman. Talán egy vagy két hét és már feljöhettek, addigra elmennek.
- Szerencsétlenek… Most ők is az igazak álmát aludják, és nem tudják, hogy pár órán belül lebombázod őket – gondolkozott el a nő.
- Ilyen a háború. Ledobom a bombát, napokig haldokolnak, a fájdalomtól őrülten menekülnek és mindent letarolnak, ami csak az útjukba kerül. Mint a sáskák. Aztán eldőlnek, meghalnak és elporladnak. Tiszta fegyver a zombi-bomba, úgy mondják. Utána megszálljuk az érintetlen városaikat, birtokba vesszük a földjeiket. Csak közben meghalnak pár ezren és elpusztul a mi falunk is. Gyűlölöm.
- És mégis felszállsz és ledobod a bombát – nézett a férjére.
- Igen. Háború van.
- Menj. Hív a kötelesség. Apádhoz még beköszönsz?
- Igen.
- Elmondod neki? – kérdezte a nő.
- Nem. Hadd higgye azt, hogy minden úgy marad, mint eddig. Nem kell tudnia, hogy pár órán belül minden véget ér. Hogy jönnek a zombivá változott szerencsétlenek. Akik ebben a pillanatban még szintén nem tudják, hogy pár órán belül élőhalottakká változnak.
- Talán még ő is elférne a pincében…
- Talán igen, de nem menne bele. Tudja, hogy ezzel a ti levegőtöket, vizeteket, élelmiszereteket venné el.. A ti életeteket.

A férfi havas úton várta a teherautót. Régi típus volt, vagy fél évszázados, olyan, ami atomháború esetén is működőképes marad. Igaza volt a feleségének. Gyönyörű a táj. Minden kék-ezüst. Le kéne fotóznia, elő is vette a mobilját, aztán visszatette. Ugyan, kinek mutatná meg?
Háború van. Le kell dobnia a zombi-bombát, amitől az ellenség öntudatlan pusztítógépekké válik. Beleborzongott… Milyen élet lehet az, ha valaki már csak pusztítani tud, és nem törődik már senki mással, se a saját életével, se a családjáéval?
És a zombibombázó fázósan összehúzta magán a kabátját.

Borzalmas lehet.
Hasonló történetek
2927
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
3171
Ebben a pillanatban Mr. Tuvok pultján az érzékelők kijelzője két rövid hangjelzést adott le. Mindenki felé kapta a fejét. A parancsnok helyettes higgadtan válaszolt, miután leolvasta az adatokat.
- Kapitány. Három Rektaarián hadihajó közeledik felénk elfogó pályán. Alig egy perc múlva lőtávolságba érnek. – tájékoztatta a jelenlévőket.
- Élesítik a fegyvereiket! – jelentette izgatottan Harry.
- Mr. Paris! Irány a csillagköd teljes impulzussal! – utasította a kapitány...
Hozzászólások
JuS ·
Rövid, ütős. Tetszik.
Rozványi Dávid ·
Köszönöm! :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: