Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: A szerető és a szerelmes

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->



A szerető a szerelmét felvitte a hegyére. A szerelmes körbenézett és megkérdezte:
- Mást is felhoztál ide?
- Mindenkit hívtam ide, aki csak szeretett.
- És eljöttek?
- Aki igazán szeretett, igen – válaszolta a szerető.
A szerelmes megcsodálta a tájat:
- Ez a hely annyira te vagy…
- Igen, alattunk a világ, amit lentről csak a maga kisszerűségében láttunk.
- Szabadnak érzem magam, mint egy madár – vallotta be a szerelmes.
- Még nem – vetette ellen a szerető.
- Hogy érted?
- Emlékszel, egyszer azt mondtad nekem, ha azt kérném, a kedvemért vakon ugranál a sorsodból.
- És most azt akarod, vakon ugorjak le innen? - nézett a szerelmes bizonytalanul a mélybe.
- Nem, azt kérem tőled, hogy tárd ki a kezedet és repülj.
- És ha nem sikerül?
- Akkor, mint eddig mindenki, lezuhansz és meghalsz. De egy pillanatig akkor is olyan szabad leszel, mint eddig soha.
A szerelmes a hegy lábánál heverő holttestekre nézett:
- Megéri?
- Ezt neked kell tudnod. Ha akarsz, visszatérhetsz a kisszerű világba, de bánni fogod életed végéig.
A szerelmes kitárta kezét, hagyta, hogy a szél felkapja és repülni kezdett. Visszanézett, s meglepődött: már a szeretőjét is ugyanolyan kisszerűnek látta, mint a világ többi részét.
- Repülj velem! – kiáltott le neki.
A szerető is kitárta karjait, behunyta szemét és leugrott a szikláról. De ebben a pillanatban eszébe rémlett a sok holttest a hegy lábánál, akiket a szeretetével ölt meg. Miközben zuhant arra gondolt, hogy egy pillanatig legalább ő is szabad volt, s igen, megérte.
Mert egy pillanatnyi élet többet ér, mint az évtizednyi létezés.

Hasonló történetek
5542
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
5282
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: