Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: A szerető és a szerelmes

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->


A szerető a szerelmét felvitte a hegyére. A szerelmes körbenézett és megkérdezte:
- Mást is felhoztál ide?
- Mindenkit hívtam ide, aki csak szeretett.
- És eljöttek?
- Aki igazán szeretett, igen – válaszolta a szerető.
A szerelmes megcsodálta a tájat:
- Ez a hely annyira te vagy…
- Igen, alattunk a világ, amit lentről csak a maga kisszerűségében láttunk.
- Szabadnak érzem magam, mint egy madár – vallotta be a szerelmes.
- Még nem – vetette ellen a szerető.
- Hogy érted?
- Emlékszel, egyszer azt mondtad nekem, ha azt kérném, a kedvemért vakon ugranál a sorsodból.
- És most azt akarod, vakon ugorjak le innen? - nézett a szerelmes bizonytalanul a mélybe.
- Nem, azt kérem tőled, hogy tárd ki a kezedet és repülj.
- És ha nem sikerül?
- Akkor, mint eddig mindenki, lezuhansz és meghalsz. De egy pillanatig akkor is olyan szabad leszel, mint eddig soha.
A szerelmes a hegy lábánál heverő holttestekre nézett:
- Megéri?
- Ezt neked kell tudnod. Ha akarsz, visszatérhetsz a kisszerű világba, de bánni fogod életed végéig.
A szerelmes kitárta kezét, hagyta, hogy a szél felkapja és repülni kezdett. Visszanézett, s meglepődött: már a szeretőjét is ugyanolyan kisszerűnek látta, mint a világ többi részét.
- Repülj velem! – kiáltott le neki.
A szerető is kitárta karjait, behunyta szemét és leugrott a szikláról. De ebben a pillanatban eszébe rémlett a sok holttest a hegy lábánál, akiket a szeretetével ölt meg. Miközben zuhant arra gondolt, hogy egy pillanatig legalább ő is szabad volt, s igen, megérte.
Mert egy pillanatnyi élet többet ér, mint az évtizednyi létezés.


 

Hasonló történetek
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
Pusheen ·
Ebben a pár sorban többet mondtál el és adtál át, mint mások hosszú oldalakon keresztül... Elgondolkodtató volt, és nagyon igaz. Tetszik!

Rozványi Dávid ·
nagyon köszönöm! Három nő, három érzés, fél oldal :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: