Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: A kávéscsésze eltörött

A szép zsolnai kávéscsésze harminc éve hevert a pohárszéken. Az asszony minden reggel erre pillantott először, amikor felébredt, s minden este kivette és elmosogatta, mintha használták volna. Ez volt az egyetlen értékes porcelánja, még régen vette a férjének, hogy „úrnak” érezhesse magát, amikor a kávét issza. Mert abban a letűnt világban mindenkinek ez volt az álma: úrnak lenni. De aztán jött a Háború, s a férfi már csak nagyritkán vehette kézbe a csészét… Egy nap már csak a postás hozott hírt róla egy szabványlevélben: „ütközet közben eltűnt”.
Senki sem ivott többet belőle. Az asszony minden szeretetét, amit nem adhatott meg az urának, erre az élettelen tárgyra pazarolta. Közben azzal nyugtatgatta magát, hogy a férje csak eltűnt, nem halt meg, haza fog térni és milyen boldogok lesznek, amikor ebbe tölti neki a feketét.
Lepergett három évtized, s a férfi nem tért meg otthonába… A nő a kávéscsésze foglyává vált.



Ez a nap olyannak ígérkezett, mint a többi, de dél körül megszólalt a csengő. Az asszonyon egy pillanatra végigfutott a „hátha”, de az ajtóban a kis unokája állt.
- Nagyi, jöttem játszani – jelentette ki gyermeki határozottsággal.
- Mit szeretnél játszani, kicsim?
- Teázósat! Nagyi… Kiveszed a szekrényből azt a csillogó bögrét? Nagyon vigyázni fogok rá, ígérem!
Az asszony egy pillanatra megdermedt; ez a legféltettebb kincse, de az unokája szeme úgy csillogott, olyan reménykedés volt benne, hogy képtelen volt nemet mondani neki.
Kirakta a kávéscsészét az asztal közepére, majd kiment a konyhába, hogy kekszet hozzon a kicsinek.
Hirtelen keserves zokogás hallatszott a szobából. A kislány alig érthetően zokogta:
- Nagyi, a maci összetörte a bögrét! Nagyon haragszol? – tette hozzá megszeppenve.
A nő összeszedte minden erejét és csak annyit mondott:
- Nem kicsim, ez csak egy csillogó bögre volt, nincs semmi baj.
Mosolyt erőltetett az arcára és teásat játszott a kislánnyal.

Este, mikor magára maradt, összeszedte a cserepeket és egy dobozban az ékszerei mellé helyezte, majd mosogatni kezdett.
Közben olyat tett, amit sohasem, amióta elvesztette a férjét: halkan énekelt. Azt a dalt, amit egykor a férjének nyárestéken.
Hasonló történetek
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Pusheen ·
Tetszik,szép. Mintha a csésze eltörésével valami átok tört volna meg!:)

Rozványi Dávid ·
de az áldás megmaradt! :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: