Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kati estéje

Kati érezte, ahogyan a vastag pénisz szétfeszíti duzzadt, rendkívül érzékennyé vált szeméremajkait… élvezte, ahogyan az ismerős, szeretett test hozzásimul, és készséges ölébe csusszan. Öntudatlanul tárta még szélesebbre combjait, amelyek mintha gumiból lettek volna; egész lénye a tudatos cselekvésen kívülre került, érzésfolyamok partján vergődött, mondhatatlan gyönyörben, ahogy a Tamás beléhatolt, betöltötte testét, kiáltott, a kéj dobolt fülében, csípője vonaglott az érzés igen ez az igen

A lány izzadságban vergődve tért magához. Mellbimbója olyan merev volt, hogy majd átszúrta átázott hálóingét, szája kiszáradt, teste centrumában síkos forróság terjedt szét. Néhány pillanatig mozdulatlanul hevert, pupillái nagyra tárva, de nem látott semmit – beletelt jó néhány másodpercbe, mire rájött, hogy álmodott. Hirtelen ráébredt, hogy keze átázott bugyijában pihen. Kissé szégyenkezve húzta ki onnan… de közben érezte, hogy legszívesebben befejezné, amit álmában elkezdett. Aztán elérte őt a valóság… és miközben feltápászkodott, már érezte, hogy forró könnyek kezdik csípni a szemét. Reszkető sóhajjal sétált szobája ablakához, és vágytól forró testét átkarolva kibámult az éjszakai város közönyös forgatagára.

Tamás fél éve hagyta el. Fél éve, és ő még mindig szereti, és még mindig kívánja. Szenvedélyes lány volt, 23 éves, de azóta nem feküdt le senkivel. Estéit általában otthon töltötte, és egyre gyakrabban lepte meg olyasfajta álom, mint amit az imént átélt. Eleinte, mint ahogyan most is, csak Tamás szerepelt bennük… később, eleinte rémületet, aztán kíváncsiságot ébresztve benne egy Zita nevű barátnője is. Azóta nehezen nézett a szemébe, ha találkoztak… álmában mindenesetre mindent megtettek egymással, ahogyan Zita is mindent megtett Tamással, és őt ez, álmában, nem zavarta. Kati mindenesetre érezte, rövidesen tennie kell valamit, hogy lecsillapítsa a testében időnként szinte már éhes oroszlánként tomboló kéjvágyat. Mégsem tudta rászánni magát, hogy egyik este lesétáljon valamelyik bárba, és üldögéljen kicsit egyedül a pultnál… csinos lány volt, nem kétséges, hogy pár óra múlva már a saját vagy valaki más lakásán szeretkezhetne, enyhítve türelmetlen teste vágyakozását. Ő azonban várt… valamire, amit idáig eltitkolt lelke magányában, de ma este végre bevallotta önmagának: le akar feküdni Zitával, és annak barátjával, Gáborral.

Ellépett az ablaktól, és a fürdőszoba ment, hogy rendbe hozza magát. Kora délután telefonált a barátnőjének, hogy felugorhatnának a barátjával egy kis beszélgetésre. Az elmúlt pár hétben fényt derített rá, hogy Zita és Gábor időnként hirdetéseket adnak fel, amelyekben fiúkat, vagy lányokat keresnek egy kis csoportos mókára. Ezután a lánynak már csak magát kellett felkészítenie, hogy vajon képes lenne-e ilyesmire… azután úgy döntött, ha álmaiban képes rá, sőt élvezi, ahogyan barátnője formás combjainak közét nyaldossa, miközben exbarátja péniszén lovagol, a valóságban sem jelenthet problémát egy ilyen együttlét.

Lezuhanyozott, tablettákat szedett be, és befújta magát kedvenc Avon parfümjével. Egy darabig nézegette a tükörben dús ajkait, ívelt orrát, megcsodálta finom bőrét – és kívánatosnak találta magát. Most már csak a vendéglátást kellett előkészítenie, finom nasikkal, néhány palack pompás borral, és persze a megfelelő hangulatvilágítással.
Zitáék kevéssel tíz előtt érkeztek. Amikor Kati ajtót nyitott, szinte mellbevágta barátnője szépsége… és huncut tekintetéből azt is kiolvasni vélte, hogy pontosan tisztában van azzal, hogy mit is előlegez ez a meghívás. Azt is látta azonban, hogy Gábor, aki egy szimpatikus, jóképű fiatalember volt, nem tudja ezt. Zita nem árulta volna el neki, hogy ezzel a meglepetéssel is fokozza majd az izgalmakat? Ez valószínűnek tűnt. Kati meglehetősen jól ismerte a barátnőjét.
A dolgok ezután a maguk medrében haladtak. Miközben helyet foglaltak, beszélgettek, nevettek, boroztak, fokozatosan ellazultak, és egyre jókedvűbbek lettek, egyben várakozón kíváncsiak. Ahogy az éjszaka, és a sejtelmes, tompa hangulatvilágítás árnyai a szobában, úgy mélyült e hármójukban is a bizonyosság, hogy valami hamarosan történi fog. Mire végeztek a második üveg Merlottal, már egyre csillogóbb tekintettel méregették egymást. Gábor keze Zita combján nyugodott, de alig leplezett mohósággal tanulmányozta Kati csábos idomait. A lány tekintete is felkúszott időnként Zita kurta miniszoknyába bújtatott lábán, és egyre ritkábban kapta el tekintetét zavartan, amikor barátnője csillogó szemének sugarába került – egy idő után forróságot érzett előkúszni teste legrejtettebb zugaiból.

Ahogy haladt az idő, úgy váltotta fel a beszélgetést egyre inkább sokatmondó, feszültséggel teli csend. Ez a feszültség azonban kellemes volt, érzékiséggel, titkos vágyakkal teli, elborította őket, Gábor keze fokozatosan feljebb kúszott barátnője combján, Kati kicsit szélesebbre tárta a sajátját, hogy enyhítse a forró irritációt, a tekintetek, pedig egyre bátrabban kapcsolódtak egymásba.
A harmadik palack bor már félig üres volt, amikor Zita elnézést kért, és sejtelmes mosollyal kisétált a mosdóba. Gábor és Kati tekintete egyaránt követte a gyönyörű, kecsesen ollózó lábakat, aztán, miután a lány eltűnt az ajtó mögött, egymásra néztek. Mindketten lángoló vágyat láttak a másik szemében.
- Kérsz még egy kis bort? – kérdezte Kati fátyolos, remegő hangon.
- Nem, elég volt azt hiszem. Kati, ideülnél mellém? – a fiú tekintete bátor volt és olyan szenvedélyességet tükrözött, amilyet alighanem Zita is láthatott, amikor őt választotta a neki udvarló tucatnyi fiú közül.

Kati elgyengült a vágytól, mozdult, és később úgy emlékezett, a pillanatok, amik ezután következtek, nyomtalanul felszívódtak valahol az idő tengerében. Mire feleszmélt, már feltűrt szoknyával hevert a kanapén, Gábor ajkai éhes ajkain, a fiú arcszeszének illata orrában, testét elborította a vágy. Szinte önkívületben érezte, ahogy a fiú erős keze melle halmát kutatja topján keresztül, míg nyakát csókolgatja érzékien. A fürdőszoba ajtajának nyílása hozta vissza valamennyire a valóságba: kis szégyenérzettel figyelte, ahogy Zita visszasétál hozzájuk, a szobába. Ez az érzés azonban hamar elröppent, miután látta, hogy barátnője mosolyogva néz rájuk: Gábor is vehette a lapot, mivel keze, amelyet Zita érkezésekor úgy rántott el a melleiről, mintha tűz égetné, most visszakúszott.

Kati izgalomtól kipirulva leste Zita árnyékba borult arcát: először fel se tűnt neki, hogy testét nem takarja már más, mint egy lenge tanga és melltartó. Amikor ez tudatosodott benne, nagyot nyelt – különösen azután, amikor barátnője egy merész mozdulattal kioldotta elöl kapcsolós melltartóját, és hagyta a földre hullani. Tompán érezte, ahogy Gábor keze a szoknyája alá kúszik, végigsimítva selymes combjait… tekintetét az tartotta fogva, ahogy Zita letolta az alsóneműjét, és feltárult borotvált, gyönyörű puncija. A lány arcán továbbra is ott maradt az a titokzatos, vágykeltő mosoly, Kati pedig testében lángoló izgalmát legalább annyira tulajdonította Zita mutatványainak, mint Gábor ügyes ujjainak, amelyek ekkor már forró szeméremdombját simogatták átázott bugyiján keresztül.

Amikor azonban a fiú, topját, melltartóját letépve, tüzes ajkai közé vette a mellbimbóit, ujjai pedig megszabadították bugyijától a szoknya alatt, olyannyira elborította a kéj izgalma, hogy elfelejtett figyelni Zitára. Nyögve kezdte el dobálni testét a régóta kívánt érintések alatt, puncija úgy lüktetett, hogy az szinte már fájdalmas volt. Érezte a fiú irtózatos gerjedelmét, számított rá, hogy ettől kicsit durva lesz, és ő most nem is bánta volna, de nem – Gábor rendkívül kifinomult szeretőnek bizonyult. Nem is telt sok időbe, mire elborította az első, tébolyult erejű orgazmus – sikolya olyan hangos volt, amilyet nem is képzelt, hogy valaha is feltörhet a torkából. Nedvei úgy csorogtak a fiú remegő ujjaira, mint tavaszi eső a szomjas földekre… Gábor pedig kábult csodálattal csókolta a kéjtől remegő lány meglepően forró, vonagló testét. Miután lecsillapodtak, és a fiú már csak a hasát puszilgatta a gyönyör utórezgéseinek árnyékában, Gábor meglátta, mit csinál Zita. Akkor a lélegzete ismét elakadt.

A lány egy fotelben ült, a kanapéval szemben, anyaszült meztelenül. Combjai szélesre tárva, és egy banánnal izgatta magát, amelyet az asztalról emelt el. A meghámozott banánt óvatosan ki-becsúsztatta hüvelyében, miközben karcsú ujjai csiklóján dolgoztak. A hirtelen beállt csöndben hallani lehetett Zita érzéki szuszogását, finom nyögdécselését. Gábor is észrevette mi történik, felállt, és barátnője felé fordult. Még minden ruhája rajta volt, és Kati látta dudorodó, hatalmas erekcióját a nadrágján át. Erre ismét elöntötte ölét a forróság. A fiú azonban már nem rá figyelt, hanem Zitához sétált, lemeztelenítve közben felsőtestét. Zita nyöszörögve még szélesebbre tárta kéjnedvektől csillogó combjait, ahogy barátja letérdelt elé a puha szőnyegen, és remegő ölébe temette arcát.

Niki ismét mintegy álomban cselekedett. Nem látta mit tesz Gábor a barátnőjével, de hallotta a cuppogó, csatakos neszeket, Zita elfúló lélegzetét, és érezte a női gyönyör terjengő, édes illatát. Vágytól bomlottan, a szőnyegen kúszott oda a szeretkező párhoz, és hátulról elkezdte kioldani a térdelő Gábor övét. Érezte a fiú csípőjén a rángó izmokat, miközben türelmetlenül végigsimított nadrágjának feszülő elején. Közben elborult tekintettel figyelte, ahogyan a merev pénisz tulajdonosának nyelve fürge csapásokkal ostromolja barátnője merev csiklóját. A látvány végképp felajzotta. Miután sikerült megszabadítania a fiút ruháitól, lefeküdt a szőnyegre, megmarkolta a heréit, és csókokkal kezdte végighinteni a lüktető hímtagot. Mikor érezte, hogy Gábor teste megfeszül, türelmetlenül bekapta, és mohón szopni kezdte.

Valahonnan nagyon messziről hallotta Zita orgazmusának nyüszítő hangjait. Gondolatait –ha voltak még egyáltalán – teljesen betöltötte az a csodálatos pénisz, amely vastagon feszült szájában, ki-becsúszkálva, és ő igyekezett maximális gyönyört nyújtani a fiúnak. Egyik kezével a heréket gyúrta, másikkal saját, valószínűtlenül nedves punciját izgatta. Gábor már túlságosan fel volt izgulva ahhoz, hogy sokáig bírja ezt az odaadó kényeztetést… néhány perc múlva Kati érezte, ahogy a farka teljesen bevastagodik, és már robbant is, forró áradattal öntve el szomjas száját. Forró sperma ömlött szét odabenn, lecsurgott vadul pumpáló ujjai között, és amikor kikapta a péniszt ajkai közül, kéjes hörgés szakadt fel a lányból, mert önnön kezétől ő maga is elélvezett. Gábor szinte magánkívül volt, rángó pénisszel terült el a szőnyegen.

A lányok hamarosan magukhoz tértek, odakúsztak hozzá, és gondolkodás nélkül egyszerre kezdték el tisztogatni nyelvükkel a fiú könnyező makkját. Kati a hasáról is lenyalogatta a maradékot. Azután a lányok egymással kezdtek csókolódzni, amit Gábor nagy élvezettel figyelt, és hamarosan újból merevedni kezdett. Ekkor megpróbált barátnője combjai közé hatolni, de a lány szelíden eltolta a követelődző hímvesszőt.
- Nem, kedvesem. Nekünk még több alkalmunk lesz erre – Zita mosolya önmagáért beszélt. Szelíden széttárta a szőnyegen egyfajta önkívületben heverő barátnője combjai, és nyalogatni kezdte a meggyötört, érzékeny csiklót. Kati nyöszörögve emelgetni kezdte csípőjét, és Zita intett barátjának, hogy itt az idő. Gábornak sem kellett több, Kati iszamós combjai közé merült, és farka akadálytalanul hatolt a végsőkig felizgult lány testébe. Kati görcsösen markolta meg a fiú fenekét, és így irányította… a tempó úgy gyorsult, ahogyan a szeretkezők lélegzete. Zita ekkor Kati gyönyörtől felhős arca fölé guggolt, tátongó, csöpögő punciját a lány szája fölött nyitotta széjjel. Kati, akárcsak álmában, készségesen fúrta nyelvét barátnője illatos hüvelyébe. Zita sóhajtozni kezdett, és saját csiklóját kezdte dörzsölni vadul.

A szoba megtelt a három test izgalomtól párás illatával, az élvezet öntudatlan hangjaival. Orgazmusaik egyre vadabbak lettek, aztán enyhülni kezdett a gyönyör intenzitása… fizikai teljesítőképességük néhány órán belül korlátot szabott az önfeledt mámornak. Addigra már csaknem hajnalodni kezdett, derengő félhomály szűrődött be a szobába. Amikor az egymás testéhez tapadt, intim nedvek kipárolgásában fürdő trió magához tért kábulatából, senki nem kerülte a másik tekintetét. Mindhárman kótyagos mosollyal, lelassult mozdulatokkal keltek fel a szőnyegről, mentek ki tisztálkodni a mosdóba, szedegették össze ruháikat.

A hajnal tiszta fényében megreggeliztek, és semmit nem kellett kiolvasniuk egymás szeméből. Kati érezte, hogy barátnőjének és Gábornak nem kell több hirdetést feladnia, és ez büszkeséggel töltötte el. Hosszú, gyengéd csókokkal búcsúztak egymástól. Miután becsukta az ajtót Zitáék mögött, Kati az ablakhoz sétált, ahonnan előző este bámult a sötétségbe. A tegnapi szorongás helyét mostanra azonban valami nyers, zsigeri öröm, boldog kielégültség váltotta föl - kábult, mámoros, tocsogós mosollyal figyelte, ahogyan a pár kézenfogva a lakása ablaka alatt parkoló kocsijához sétál, beszállnak, és elhajtanak a város zajos forgatagában.
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
JAAAAA NYOLC ÉVE JELENT ME, ÁLLATSÁG! MICSODA SZÉP ÁLOM (A VALÓSÁGBAN AZ ILYESMI MACERÁSABB, LEGALÁBBIS UTÓHATÁSAIBAN)

Szivacs ·
Corvin remekül érezteti az idô múlását ;)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: