Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kata angyal

Emlékszem a múlt télen is ilyen esős, fagyos, enyhén havas esték voltak. Unalmamban elterülve néztem azt a magyar szappanoperát, vagy micsodát. A barátok köztöt a tévében nagy hülyeségnek tartom, de mikor nincs más dolgom megnézem. Szóval ott feküdtem és bámultam azt a szart, mikor csöngött a telefon. A bátyám volt az, bele ordibált, hogy mennyek gyorsan, mert a feleségének jön a baba. A falujuk nem volt messze a várostól, szinte hozzá tartozott, csak 8km kellett menni, de ilyen fos időben elég hosszúnak tűnik az is. Gyorsan átöltöztem, lementem a garázsba, és beindítottam a skodát. Akkor még szinte új kocsinak számított a fabia, nem úgy, mint most. Nem volt túl ínyemre ez az egész, ilyen rossz időben amúgy is ingerült vagyok. De hát, csak a bátyám. Így mikor oda értem mosolyogva, mint aki alig fér a bőrében kérdeztem:
- Na mehetünk? De mikor azt mondta boldogan:
- Ó Feri, csak téves riasztás volt. Akkor kihúzta a gyufát. Meg is mondtam neki, még egy ilyen lesz és utána csak taxival fognak menni. Ő kicsit meglepődve, nagyon zavarodottan bocsánatot kért, és megígérte, hogy legközelebb nem fognak tévedni. Még megkérdezte, hogy nem alszok-e náluk, mert már nagyon sötét van, és esik az eső is. Én udvariasan visszautasítottam, hogy ma inkább otthon térek nyugovóra. Hát mit mondjak jól tettem!

Visszafele, egy nő stoppolt az úton. Megálltam mellette. Már messziről láttam, hogy milyen szép formás popsija van. És mikor felém fordult, akkor döntöttem úgy, hogy megállok. Igaz nehezen lehetett kivenni az arcát az esőbe, de mihelyt sikerült, láttam hogy az gyönyörű.
- Merre megy hölgyem? - kérdeztem
- Amerre csak lehet.
- Akkor szálljon be.
- Ilyen szép kisasszony hogy-hogy itt járkál, ilyen ratya időben?
- Összevesztem a férjemmel - mondta, közben az utat nézte - Mert megcsalt. Én elkezdtem veszekedni vele, ő meg még nekem állt. Hogy minek te nem azt szoktad csinálni. - Közben tekintete a lábára terelődött. Én elmerültem az egyik szép formás mellében, a fehér vizes pólón pont átlátszott. A látvány olyan volt, mint amit, egyszer a Balatonon láttam, vizes póló versenyt, de ilyen kebel egy se volt közöttük. Olyan szép gömbölyded volt, mintha szilikon lett volna, azt is hittem, de később megbizonyosodtam róla, hogy nem az. Észrevettem, hogy kifordítva vette fel a pólóját, biztos sietett. A másik mellét nem láttam, eltakarta a vastag fubu dzsekije. Rajta a zipzár elvolt romolva, azért nem volt felhúzva. Alul feszülős farmert viselt. És adidas cipőt.

Akkor eszméltem föl, mikor mondta, minek te nem azt szoktad csinálni, mindent hallottam, de erre kaptam fel a fejem, nem tudom miért. Aztán reflexből megkérdeztem ugyan azt a mondatot. Akkor rám nézett.
- Nem - mondta. A meglepődött kék szeme gyönyörű volt.
- Minek úgy nézek ki?
- Á dehogy, szó sincs róla. - közben mélyen egymás szemébe néztünk, de a meghitt pillanatot egy Trabant dudája megszakította. Meg is ijedtem kissé, hogy alig figyeltem az utat, úgy belebolondultam a nőbe, és bármi baleset megtörténhetett volna. Gondolatban meg is köszöntem a sofőrnek, de azért oda kiáltottam, hogy: Nem kell dudálni hülyegyerek, figyelek! Aztán bele gyorsítottam. Utána egy ideig csend lett közöttünk, de mikor beértünk a varosba, megkérdeztem, hogy van-e hol aludnia, mert ha nincs, én egyedül élek, és van vendégszobám.

Ő szerényen rám mosolygott, és azt mondta.
- Ezt nem fogadhatnám el, de nincs más választásom. Nagyon szépen köszönöm.
- Nincs mit - mondtam mosolyogva és csak úgy vállat vontam. Erre ő felém hajolt és megpuszilt, de ha 3 cm-rel arrébb megy, csók lett volna belőle. Csak egy puszi volt, de az volt életem legjobb puszija. Ahogy az érzéki ajkak hozzásimultak a bőrömhöz, közben az enyhén vizes szőke haja a fülemet csiklandozta. Csak 3mp-volt, de nekem a triplájának tűnt.

Mikor beléptünk a lakásba, ott mély csönd honolt. Csak a kis lámpa égett, így beborítva az előszobát kis romantikus fénnyel. Az ajtónál hoztuk le a cipőnket. Én csak kibújtam belőle, ő előre dőlt és úgy húzta le. Nem állt háttal nekem, így nem gyönyörködhettem a popsija látványán. Mikor levette a cipőt, megcsúszott az általunk behozott vízen. Mert nem volt rajta se zokni, se harisnya. Pont rám esett, én elkaptam lágyan.
- Elnézést - és próbált felegyenesedni.
- Semmi baj - akkor jött az a pillanat. Egymás szemébe nézve, az orrunk csak 8cm-re volt egymástól, és lágyan megcsókolt. Ez 5mp tartott, majd rohamos smárolásba ment át. Nyomott befele a szobába közbe vette le rólam a pulóvert és a pólót. Rajta csak póló volt, de attól is hamar megszabadítottam. Majd ráestünk az ágyra. Ahogy a vizes, enyhén hideg keblei pont a meleg mellbimbóimra tapadtak, az mennyei volt. Aztán lehúzta a nadrágom, a boxeremmel együtt. Majd felállt és érzékien az övét is levetette, a bugyijával. Az a látvány, ahogy meztelenül állt előttem, jaj istenem olyan gyönyörű volt. A dákóm már is megmeredt. Azután rám dőlt, gondosan, hogy ne érjen a nemiszervemhez.

Elkezdte nyalogatni a mellbimbóimat, majd lejjebb ment, szépen lassan elérte a farkam tövét, de nem kezdett bele, előbb bekapta a herezacskómat, és a nyelvével elkezdett játszani a golyóimmal. Utána hirtelen majdnem tövig bekapta a faszomat. Szépen lassan elkezdett szopni, közben a nyelvével érzékien a makkom hegyét nyalogatta. Egyre gyorsabban csinálta, én megmarkoltam a haját és elkezdtem simogatni. Egyre gyorsabban és gyorsabban csinálta. Éreztem már nem sok kell, hogy elmenjek. Már majdnem ott voltam mikor abbahagyta, pont jókor mint aki jól tudja, hol kell megállni. Felkapta a fejet és meg kérdezte, egy franciát? Én mosolyogva bólogattam, aztán megfordult és rám feküdt. Pont a fejemnél volt a nedves szűk titkos alagút. Az egyik kezemmel benyúltam a csiklóhoz, a másikkal megmarkoltam a régóta kívánt popsiját. Elkezdtem érezni, hogy ő már munkához látott, aztán én se szaporítottam az időt. Egyik kezével a herémet szorongatta, a másikkal a seggemet, közben pedig szopott. Én elkezdtem smárolni a kedves mélyedéssel, és egyre beljebb toltam a nyelvemet. Éreztem, ahogy élvezi annál agresszívebben csinálja, így én is ezt tettem. Egyre mélyebbre dugtam a nyelvemet, egyre gyorsabban csináltuk. Mozgott minden izmunk. Ő egyszer csak fogta, és lenyomta a torkán a farkamat. Ahogy csak tudta, egyre mélyebbre dugta, én annyira élveztem, hogy már szinte majdnem az egész nyelvem benne volt. Úgy nézhettem ki, mintha egy óriásit akarnék kiharapni belőle.

A kezem közbe csak járt a csiklóján. Én mondtam, hogy pár másodperc és elmegyek, jelzett, hogy ő is. Utoljára meg lenyomta a torkán, olyan mélyre, hogy azt hittem megfulladd, olyan szép pillanat volt. Az az érzés, mintha egészbe lenyelné a nemi szervem. Egyetlen egy hajszálon múlott, hogy nem nyomtam teli a hasát gecivel. Azután felültünk, ő felállított és letérdelt, majd bedőlt, és megfogta a kezével az ágyat. Nekem se kellet több. Letérdeltem, becéloztam és benyomtam. Ahogy a nedves kis szűk helyre bejutott a szervem, az mennyei volt. Megmarkoltam a melleit és elkezdtem nyomni. Mindig tövig teljesen benyomtam. Ahogy súrlódott az egyre nedvesebb helyen úgy löktem meg gyorsabban, már szinte erőből. A nő lihegett úgy, mint én egyre gyorsabban csináltuk, majd én teljesen felgyorsultam. Alig érthetően mondta, szinte nyöszörögve, hogy még bírjam ki egy kicsit. Én bírtam! Alig hittem a szememnek szinte majdnem egy perccel elhúztam. Tudtam, hogy most már itt a vége. És a nő is elkezdett sikongatni egyre hangosabban. És együtt mentünk el. De az az érzés, ilyet szerintem nem fogok még egyet érezni az életbe. Utána még vagy ötször benyomtam és kihúztam, aztán valahogy felvergődtük magunkat az ágyra, de arra emlékszek, hogy úgy aludtunk el, hogy a nemi szervem benne volt. Reggel mihelyt felnyitottam a szemem láttam, hogy a lány nincs sehol, megnéztem az egész házba, de nem találtam meg csak egy levelet és a bugyiját.

Szia
Elmentem, mert el kellet mennem.
Kár, hogy nem ismerkedtünk meg hamarabb. Te nagyon rendes, és vonzó férfi vagy. Remélem találsz egy ilyen nőt magadnak. Én mamámhoz megyek és ott fogom leélni maradék életemet. Egyedül, ez lesz a jó nekem. Itt hagytam a bugyimat, és elvittem a gatyádat, hogy legalább ennyi emlék maradjon meg. Nagyon szépen köszönök mindent (nem csak a kocsikázást, meg a lakást).
Látod meg a nevünket se tudjuk. Mindegy én megadom az enyémet. Szia légy jó csók.
Kata

Így ért véget a történetem. Mikor egyedül kocsikázok sötét esős időben, mindig gondolok rá, hogy milyen jó lenne ha ismét az angyalom stoppolna, de most már nem hagynám elmenni.
A mesém tanulsága, hogy vannak angyalok a maguk módján.
Hasonló történetek
15368
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Triac ·
Már a múltkor is volt egy történet, amiben elöbb keféltek és csak aztán mutatkoztak be egymásnak. Hát ebben még utána sem történt meg ez az evidens dolog. Vagy ez nem olyan fontos?

Egyébként nem olyan rossz a történet, csak ez a "szar" ez nem kellett volna az elejére. Nem mintha nem ez lenne az én véleményem is sz anyátok köztröl.

Azért az a távolság köztetek nem biztos, hogy volt 8cm. Lehet, hogy csak 7,6cm, nem?

edding 8400 ·
A tag legfeljebb 5 éve tanulhat magyarul... a ban-ben-ba-be fel sem túnt... Arról nem is beszélve, hogy nevetséges a stílusa. A történetröl nem is beszélve.

edding 8400 ·
Berserk!

És valóban! :))))))))))

(Természetesen lenyomoztam a neten, már nem hiszem egy szavadat sem!!! :))

De kedvenc bölcsem szívhezszóló és roppant tanulságos aforizmájával védeném meg magam: "csak az hibazik, aki ir". :))))))))))))



Amúgy a történet íróját inkább nevezném eccerúnek, nemes egyszerúséggel csak így, kétcével, mintsem öszintének. De mondom, hogy Robin írta! Nem is védekezik!!! :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: