Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Karácsonyi szex

Nem tudok valami jól írni, de megpróbálom érthetően kimagyarfejezni magam.

Volt egy lány, akivel megismerkedtem szőke kék szemű arcra nem a legszebb, de én sem vagyok Don Juan, a körülmények lényegtelenek és úgysem érdekelnek senkit. Tulajdonképpen ő szedett fel engem discoban. Ezért azt gondolná az ember "ez is csak egy hülye k...."de nem ez a legmegfelelőbb szó rá. Ő az alábbiak ellenére elég félénk típus volt. Ezért elég nehéz volt őt megdönteni. Mindig kifogásokat talált ki. És én már kezdtem unni. 2 hónap eltelt és ő semmi jelét nem mutatta annak, hogy érdekelné a sex, az előjáték, vagy bármi ami ezzel kapcsolatos. Szóval kezdtem besokalni. Talán kezdte észrevenni aggodalmam. És mivel jött a karácsony meghívott hozzájuk az anyjáék beleegyezésével, hogy náluk töltsem. Azt hiszem elég érdekesen alakult az első szeretkezésünk. 19 órára voltam hivatalos.

Meg voltak egy kicsit lepődve, hogy mentem, de örültek nekem. Megpróbáltam mindenkinek megfelelő ajándékot választani, és miután vége lett az ajándékozási ceremóniának, a lány és én távoztunk a konyhába beszélgetni. Felült a konyha asztalra és mesélt róla, hogy a volt barátja milyen gyáva volt. Nem merte a konyha asztalán megdugni mert félt, hogy a szülők kijönnek és akkor mi lesz. Én ezt célzásnak vettem és nem hagytam befejezni a történetet. Neki estem a lánynak mint részeg az ajtónak. Csókoltam a száját, nyakát egyre lejjebb haladva érdekelt is engem mi lesz ha kijön valaki. Lekapcsoltam a melltartóját, de a pólója rajta maradt. Mindig is imádtam a melleit 96-os mellbőség az 59 kilójához.

Nagyon bejött nekem az ez az összeállítás. Simogattam a melleit az egyik kezemmel miközben a másik lenn kalandozott már a lába között. Az abszolút meglepetés itt ért le volt borotválva a puncija, tök kopaszra! Félre húztam a shortot ami rajta volt, mert otthon mindig azt hordott és elkezdtem nyalni mint Lassy. Élvezte a dolgot láthatóan. Nem, hogy nedvesedett, szabályosan folyt a punciszaft belőle. Az asztalon a feneke alatt pici tócsa is keletkezett. Amit később konyharuhával korrigáltunk. A látványától vagy, hogy régen voltam nővel olyan erekcióm lett, a nadrág ami eddig nagy volt most már mérhetetlenül szűk lett. Kiszabadítottam a farkam és miközben a lány aggodalmaskodott mi lesz ha kijönnek nagy lendülettel felhelyeztem neki. Meglepődött kicsit mint már mondtam nem beszéltünk sokat a szexről, és így nem tudhatta, hogy elvesztem a fejem szeretkezés közben. Szegény csak csúszkált a bútorlapon miközben lökdöstem.

Aztán kért, hogy folytassuk a falnál, de ne vegyem ki belőle a farkam miközben haladunk a falhoz. Már ő követelt! Az ölembe vettem és nekitámasztottam a falnak. Az egyik lába lekerült a földre a másik a karomra. És folytattuk ahol abbahagytuk. Sajnos halkan kellett lenni nehogy meghalljanak. Éreztem hüvelyének szinte minden kis bordázatát ebben a pózban. Tudtam, nem bírom már sokáig. Halkan mondtam, hogy mindjárt elmegyek. Ő neki sem kellett több eltolt magától és leguggolt szopni, szívni kezdte a farkam. Nem bírtam már tényleg elöntött a melegség. Intettem neki, de nem rántotta el a fejét a szájába ment az összes spermám. Na nem nyelte le hanem beleköpte a mosogatóba. Mosolyogva megjegyezte legalább nem kell feltörölni vagy kimosni a ruhából. Azt mondta nem úsztam meg ennyivel. Szólt anyjának, hogy kártyázunk kicsit aztán alszunk, persze külön ágyon.

Megszegte szavát szabályosan berángatott az ágyba, és szinte kényszerített arra, hogy nyaljam a punciját. Először a csiklót, ajkakat...és főleg dugjam be neki legalább 2 ujjamat és mozgassam gyorsan ki-be. Ez a művelet sokáig tartott nehezen tudott elélvezni. Közben egy ujjamat lassan a fenekébe kellett dugnom, de azt nem kellett mozgatnom. Erős hüvelyizom pumpálás közepette elélvezett. Végre, mert már görcsölt a kezem, elfáradt a nyelvem és ráadásképp szédültem is. Ezek után csak feküdtünk egymás mellett és mind a ketten kimerültünk, mint az elem.

Fárasztó szórakozás ez a legmegfelelőbb jellemzés. Ő elaludt pár perc múlva, miközben simogattam a hátát. Én csak hajnalban (az idegen hely). Másnap az anyjáék meg is jegyezték, jó hangosan kártyáztunk tegnap este.
Hasonló történetek
22537
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26060
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: