Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Karácsonyi forrócsoki

Egy rózsaszín bugyogó volt rajtam. A flottírköntös a parkettán hevert. Nem foglalkoztunk vele. 
Az ágyban feküdtünk és csókoztunk. Becsúsztattam a kezem a boxerjába és tovább nyammogtunk egymás szájában.
Az ablakra pára húzódott és a konvektor pattogó hangokat adott ki magából.
Szerettem volna, ha a pillanat a végtelenségig tartana. Belekotortam szalmaszőke hajába és megéreztem tarkóján a kis mélyedést. Biztos baleset következménye volt. Talán mesélt is róla.   
Én voltam felül és éreztem, hogy a combjaim fájnak kicsit. Megpaskolta a fenekemet lágyan. Mintha azt mondaná: Ha nem leszel jó kislány, akkor jön a dádá. Ez néha izgatóan hatott rám. Olyankor jól esett rá figyelni.
A mellbimbómat akarta megpuszilni, de attól mindig libabőröztem,szóval tenyeremmel csajosan a mellkasomhoz irányítottam fejét. 
A szeme sokkal kékebb volt,mint szokott lenni.  Pupillája nagyra nőtt pontként meredt rám. Azt hiszem szép látvány volt, de abban a pillanatban felébredtem, nem éppen örömömre. 
Az ágyban feküdtem, de nem nála.Sóhajtottam egy mélyet és körbenéztem.A szoba közepén a karácsonyfa csupa szaloncukor volt és körülötte becsomagolt ajándékok. Nyeltem egyet. Anyám aludt éppen. Halkan a mamuszba bújtam és kimentem a konyhába, ahol minden olyan sterilnek hatott, mintha folyton takarítanának. 
Laza kontyba fogtam hajam és a pulthoz csoszogva eldöntöttem megiszom a forró csokimat.
Karácsony napja volt őnélküle. Neki meg nélkülem. Egymás nélkül.
Hozzászólások
Deakjanika ·
Ez az írásod igen rövidre sikerűlt.

láánylilapizsamában ·
Jaja.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: