Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Karácsony előtt

Hideg decemberi reggel volt, a korai kelést még nehezebbé tette az, hogy a nap még a horizont alatt nyugodott.
’Már megint nulladik óra’ – sóhajtottam fáradtan. Igen, magamnak kerestem a bajt... Ugyanis nem kellett mindenkinek egy órával korábban bemenni az iskolába, csak azoknak, akik irodalomból nem álltak éppen fényesen. Persze két egymás után hármasra írt dolgozat után mit várhatok?
A pihenés utolsó néhány kellemes percét addig húztam, amíg lehetett, így szokás szerint rohanni kellett a buszhoz – ezt a jó tulajdonságom máig nem nőttem ki a sok év alatt...
Szerencsére elértem a korai járatot, és órámra pillantva szomorúan felsóhajtottam – ’Más napokon ilyenkor szoktam felkelni...’
A buszon álmos, és fázós emberkék néztek maguk elé, jóformán senki nem beszélgetett senkivel.
Hiába ültem ablak mellé, a jégvirágoktól alig láttam, merre járok, az ajtó nyitódásakor figyeltem, nehogy elfelejtsek leszállni.
Azt reméltem, az iskola felé vezető úton összefutok néhány osztálytársammal, de ebben sem volt szerencsém.

Egyedül baktattam a havas úton az utcai lámpák fénye alatt. A hó, amely buszút kezdete előtt épphogy csak szállingózott, most vastag, sűrű pelyhekben kezdett esni.
Minden lépésnél belesüppedtem a fehér takaróba, mivel még senkinek nem esett jól felsöpörni, felsózni az utat.
Nem siettem, de nem is tudtam volna, hacsak nem akartam megkockáztatni egy hasra esést.
Néztem a hóval takart házakat, melyeknek csak néhány ablakából szűrődött ki némi fény.
Néha lesöpörtem a hópelyheket a sapkám alól kilógó frufrumból, amivel csak annyit értem el, hogy a pihék megolvadtak, és beleivódtak a hajamba.
Már a hidegtől, és a homlokomon érzett nedvességtől egy kicsit magamhoz tértem álmosságomból, így éberen figyeltem a környezetem – már amit láttam belőle.

Az út felénél sétáltam el régi iskolám előtt. Mindig is tetszett a régi épület két tornyával, amelyek az iskola két szárnyába vezető kaput díszítették. Nagyon régi iskola, amikor épült, külön tanították a fiúkat, külön a lányokat, ezért kellett a két kapu. Bár azóta koedukált lett az építmény, még mindig ott díszeleg a két torony alatt a felirat: ’FIÚK’, ’LÁNYOK’.
Viszont aznap egy kicsit más szemmel néztem az épületet: a tetőzetet vastagon belepte a hó, az utcai lámpák fényében élesen látszottak a lustán hulló, kavargó hópelyhek.
Hirtelen olyan érzésem lett, mintha bezártak volna egy hógömb-be, amit most ráztak meg.
Az ég a sötétszürkéből kékesre váltott, jelezve a hajnal közeledtét.
Néhány percnyi nézelődés után folytattam az utam, de már sokkal jobbkedvvel. Az amúgy fárasztó és hosszú nulladik órát megszépítette a hógömb emléke.
Hasonló történetek
7188
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szelene ·
Hjajj....mostmár kifejezetten keresem az írásaid. Bár nálam ez most messze volt a többitől, de a hógömbbel ismét elvarázsoltál.
Azt hiszem ahogyan a természetről írsz, engem mindenképpen elvarázsol...van egy rajongód :yum:
Meloe ·
Ez megtisztelő^^
Viszont ilyesmi írásomból már csak kettő van, de azok sem a legjobbak... De ha érdekel, beküldhetem azokat is :)

Még vannak írásaim, de azok nem hiszem, hogy idevalók lennének... (Ugyanis azok Harry Potter fanfictionök)
Szelene ·
Hogy mi a jó, nem mindig mi döntjük el akik alkotjuk. Lehet az nyeri el más tetszését, amiről neked nem az a véleményed. Küldd el és majd kiderül.
Publikálni viszont csak azt szabad amiről úgy gondolod, hogy igen, szabad közzé tenni. Ha nem akarod, vagy nem mered, akkor érlelgesd, dédelgesd....aztán engedd szabadon. Alkotni mi értelme az asztalfióknak? Hiszen a szavak nem arra születtek, hogy elzárd őket...legalábbis én így gondolom :yum:

Meloe ·
Végülis igaz^^ Azt a másik kettőt is beküldöm, hiszen annyira nem lettek rosszak, hogy égőnek számítsanak... :)
Szelene ·
Várni fogom és mint mindig el fogom olvasni.:) Nem lesz "égő" meg semmi ilyesmi...alkoss! :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: