Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kalandos nyári élmények #2

Egyedül otthon. Szokás szerint. Mit kezdhet magával egy 10 éves srác, aki még éppen fel sem fedezte az internetes pornó lehetőségét.
Mivel mielőtt anyukám és a testvéreim elmentek, a medencét színültig engedtük vízzel, ami délre felmelegedett. Egy bökkenő volt: Anyukám úgy számította, hogy mire a testvéreim hazaérnek, nekik tökéletes lesz a víz. Arra nem is gondolt, hogy nekem nincsen fürdőnadrágom, sem fürdőgatyám. Mivel senki nem volt itthon, és mivel csak 2-3 óra múlva érhettek volna vissza anyáék, így levetkőztem anyaszült meztelenre, majd óvakodva, magamat takargatva, egy szál semmiben kirohantam és beleugrottam a medencébe, aminek egy hatalmas hangja is volt. Elkényelmesedtem a medencébe, amikor hirtelen egy lány kiáltását hallottam:
-Hé, Zolika! Hallom medencézel! Átjöhetnék én is? Nekünk kipukkant a medencénk, éppen bikiniben napoztam kint. Egyedül vagyok itthon.
Ez a 14 éves, gyönyörű, isteni alakkal megáldott szomszéd lány volt.
-Szia! -köszöntem rá kicsit fura hangon- Öööö.. nem tudom.
-Naa, ne izélj már, Zolika. A nővéred nemsokára hazajöhet, addig bejönnék kipróbálni a vizet! Unatkozok!
-Hát, okkééé, de akkor gyere be mert olyan jó a víz, hogy nem akarok kimászni. Nyisd ki a kaput, úgy is nyitva van! -mondtam én, közben a kezemet lenyomtam a fütykösömre, hogy takarjam magam, persze nem látszódott volna semmi sem, akkora víz volt a medencénkben.
A lány bejött az udvarunkba, akkor láttam, hogy gyönyörűbb, mint gondoltam volna. Elkezdett rohanni felém, majd ő is beleugrott a medencébe.
-Jó a víz!
-Ugye?
-Te is egyedül vagy? -kérdezte a lány
-Igen.
-Nincsen itt valami labda, vagy valami?
-A medence mellett van egy.
-Aha, látom. -a lány felvette a labdát, majd hozzám vágta- Miért nem védted ki?
Ugyan is a kezem még mindig a féltettebb pontomon voltak.
-Ja, hirtelen jött a labda.
-Az én apukámmal régen mindig olyat játszottunk, hogy a nagyobb elkezdi a víz felszínén húzogatni a kisebbet, majd visszatolja a helyére. Játszunk ilyet?
-Á, nem. Lehet hogy kicsike vagyok, de nem bírnál el.
-Na, ne izélj már, Zolika! Miért van mindig szorosan előtted a kezed? Máskor sokkal játékosabb vagy.
-Csak, baj van.
-Mi?
-Nincs rajtam ruha, mivel nem vettünk még fürdőruhát!
-Ja, értem. Hát, mivel még kiskorú vagy, így nem olyan ciki.
-Akkor játsszunk.
Én már tetőtől talpig vörös voltam, de nem ellenkeztem.
A lány elkezdett húzni maga felé, majd húzott és tolt, egyre gyorsabban, majd a végén elengedett, én kirepültem a vízből, a puha gyepre.
Kint volt mindenem.
-Aranyos. -mondta a lány elvörösödve, én persze nem értettem mire célzott, de észrevettem, hogy nem takarom magam, így elkezdtem magam takargatni.
-Hé, kislány! Miért nem vetkőzöl le te is?
-Áh, miért is ne? -mondta a lány, majd nem tétovázott, ledobta magáról a fölösleges göncöket, majd visszahúzott a medencébe.
Játszottunk még egy darabig, majd gondoltam egyet, és amikor maga felé húzott, megfogtam a mellét. A lány elnevette magát.
-De kis huncut valaki. És ehhez mit szólsz? -mondta a lány, majd elkezdte fogdosni a fütykösömet, amitől még inkább zavarba jöttem, de jólesett.
-Nem tudom miért, de jól esik. Amúgy szép cicid van.
-Nem tudom, bóknak vegyem-e, de köszi.
A lány teljesen felizgatott, bár nem tudtam ilyen idős korban, hogy ez mit jelentett.
1-2 óra PUCÉR játék után a lány felöltözött, majd adott egy nagy csókot a fütykösömre, majd megölelt és visszament a szomszédba. Micsoda nap!
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: