Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kalandos nyári élmények #1

Egy újabb átlagos napnak indult. Felkelek, majd egy levelet találok az asztalkámon, hogy anya elment dolgozni, míg a testvérem a nagyi idegeire megy, én persze nagyfiú vagyok, kibírom egyedül is. Apám külföldön van. Mit csinálhatna egy 13 éves srác egyedül, a nyár közepén? A haverok fele nyaral, a másik felét meg inkább a gép köti le, vagy a szüleik nem engedik őket ki ilyen forróságban.. Hát ez pech... Mit kéne csinálnom?

Gondolok egyet, levetkőzöm anyaszült meztelenre, úgy talán érdekesebb lenne a nap.
Belépek a fürdőszobába, fogat mosok, megmosakszom. Bevágódok a számítógépem elé, ahol az időmet a szokásos dolgokkal töltöm. YouTube videósokat nézegetek, csak úgy, mint minden velem egykorú. Egyszer csak megszólal a csengő. Kinézek az első, illetve a hátsó ablakokon, a kocsi sehol, tehát nem lehet anya...

Gondolok egyet, magamra kapom a köntösömet, amit csak a kezemmel szorítottam össze, ugyanis nem volt olyan madzagja, amivel össze lehetett volna kötni.. Majd kimegyek ajtót nyitni. A szomszéd vénasszonyokra számítottam, erre látom, hogy egy 25-30-as éveit járó fiatal hölgy az.. Alakja oly karcsú, melle oly nagy, akár két bolygó.
Ezt még spékelte az, hogy egy fekete testnadrágban és egy "jól szellőző" pólóban volt. Egy nagy dobozt hozott magával, észre sem vette, hogy rajtam csak egy köntös volt.

-Szép napot, fiatalúr. Anyukád régebben kölcsönadta a varrógépét, és most visszahoztam.
-Rendben, köszönöm.
-Nem akarod átvenni?
-Tegye csak le a sarokba.
-Nem akarom lerakni, vedd el!

Nem volt mit tenni, elengedtem a köntösömet, megragadtam a dobozt, de a köntös szétnyílt, így a hölgy megcsodálhatta az egész testemet.
Feltaláltam magam, egy esést szimuláltam, majd úgy tettem volna, mint ha lefejeltem volna a falat..

Csukva volt a szemem, csak a hölgy ijedezéseit hallottam.
Arra vártam, hogy elmenjen, de inkább levette a cipőjét, és behurcolt a szobámba, ahol lefektetett az ágyamra. Én úgy tettem, mintha véletlenül lecsúszott volna rólam a köpenyem.
Óvatosan felnyitottam a szemem, a hölgyet láttam, hogy tiszta víz volt, látszólag sokat biciklizett, hogy pont ideérjen.

-Huh, én szerintem veszek egy zuhanyt, míg ez a fiúcska felébred. -mondta magában a hölgy, majd belépett a zuhanyzóba.

Amint meghallottam, hogy elhúzza a függönyt, hogy takarja magát, beléptem a fürdőbe, és óvatosan kicsentem a ruháit a fürdőből, és bevittem a szobámba. Az egyetlen kézreálló törülközővel együtt, hogy ne takarja magát semmivel. A többi törülköző a teregetőnél volt.
A hölgy hamar végzett, hallottam, hogy kilép a zuhanyból. Megragadtam az alkalmat, majd anyaszült meztelenül bementem elé.
Ámultam, bámultam a csodás testén.

-Azta!

A hölgy elkezdte magát takargatni, ahogyan én is az én fickómat.

-Jól néz ki... -mondtam én.
-Hol vannak a ruháim?
-Nem tudom... De a teregetőnél vannak törülközők. De én oda nem merek kimenni egyedül pucéran. És mivel az én összes ruhám is ki van mosva, így ruhát sem tudok felkapni.
-Nagy kár, kisöreg.
-Na ja. Amúgy magának jó nagy cickói vannak.

A hölgy elpirult.

-Ez szerintem teljesen normális, hogy nézed, mivel ez a természeti állapotunk.

A kis fickóm egyből elkezdett felfele állni.

-Ne aggódj, ez normális. Ilyen idős korban a fiúk nem tudják szabályozni ezt.
Csak nézz meg rendesen, ne kíméld a szemedet.
-Öhm, megfoghatnám a cicijét?
-Tegezz nyugodtan, amúgy, ha már kint, az udvarodon vannak a ruhák és a törülközők, akkor van egy jobb ötletem! Én takarom a tiédet, te meg takarhatod az enyémet, oké?
-Oké!

Ekkora erekcióm még sohasem volt. Odaálltam a nő elé, aki rámarkolt a farkamra, miközben én a cickóit markolásztam. Mind a ketten nevettünk.

-Ez így nem valami kényelmes. Nem akarod véletlenül bennem elrejteni?
-Ezt most hogy érted?
-Megmutatom. A táskámban mindig van gumi. -A táskájából kikapott a hölgy egy kotont, majd felhúzta a farkamra- Most irányítsd a fenekembe a szerszámodat, és döfd belém! Addig a saját kezemmel takarom a pinámat, te meg a cicimet is foghatod. Így semmink nem látszódik ki.
-Oké!

Én ekkor beleillesztettem a formás popsijába a szerszámomat, miközben a mellét markolásztam.

-Amúgy, ha már itt tartunk, hogy alakul a nyári szünet?
-Hát, a mostani helyzet miatt nagyon jól.
-Láttál már pucér lányt?
-Áh, csak az interneten. Ha jól emlékszem.
-Akkor most szexelhetsz is egyel!
-Van egy ötletem! -kihúztam belőle a szerszámomat, majd ráfektettem az ágyamra.
-Te kis tolvaj, szóval itt vannak a ruháim!
-Ne haragudj, nem hagyhattam ki!

Ekkor folytattuk a szexet, majd miután végeztünk, én felvettem a köntösömet, ő majdnem felöltözött, de megállítottam:
-Kaphatok egy ölelést?
-Persze, kisöreg!
Ekkor megöleltem a hölgyet, miközben a fenekét simogattam

-Rájöhettem volna. -kuncogott a hölgy, majd adott egy csókot- Figyelj, kisöreg, ez a mi közös titkunk marad.
-Oké, oké! -mondtam én, majd lesmároltam a hölgyet.

A hölgy felöltözött, majd elment a biciklijével.
Ez a nap emlékezetes lesz számomra.

Köszi hogy olvastál! Ha van kedved, nézz utána a többi történetemnek is! Szia!
Hozzászólások
További hozzászólások »
NancyCallahan ·
kiégtem. :disappointed_relieved: :confounded:

Marokfegyver ·
A szomszédasszony beavatja a kissrácot, mindennapi téma a kissrácok fantáziájában, meg is marad azon a szinte. A legkevésbé sem életszerű, hogy a 25 év körüli lányok varrógépet kérjenek kölcsön, amit aztán úgy visznek vissza, hogy a táskájuk is velük van, persze óvszer bekészítve, és ijedtükben megfürödjenek az idegen lakásban...
Attól, hogy képzelet, még lehetne izgalmasabban írni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: