Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kaland1

Ahogy elkezdődött
Fülledt augusztusi nap volt. A meleg estére sem csökkent, csak kóvályogtunk a lakásban. A gyerekek a TV- t nézték, nekünk ehhez sem volt kedvünk.
Feleségem, Éva egyszer csak megszólalt.
- Menjünk el valahova, nem lehet a lakásban kibírni ezt a meleget.
Egyetértettem vele. Gyorsan lezuhanyoztunk, felöltöztünk. Mindketten könnyű kis nyári ruhát vettünk fel. Éva a zöld virágmintás ruhája alá, amely olyan csodálatosan kiemeli az amúgy is remek alakját, csak egy kis bugyit vett. A gyerekeknek megmondtuk, hogy később jövünk feküdjenek le.

A folyóparti sétányon lévő zenés presszóba mentünk. Kértünk egy sört, és hallgattuk a zenét. Csak páran voltunk, a félhomályos helyiségben. Egy- két pár ült a közelünkben, a bárpultnál két kurva várta, hogy fuvara legyen.
Nem sok sikerre, mert magányos férfit nem láttam. Egyszer csak a pincér egy üveg pezsgőt hozott. Kérdőn néztünk rá, ő szó nélkül mutatott az egyik asztal felé. A félhomályban egy férfi alakja látszott, intettem neki, hogy jöjjön ide hozzánk.
Elindult. Mikor már csak pár lépésre volt vettük észre, hogy pezsgős barátunk nem más mint Józsi a család régi barátja. Megköszöntük az italt. Kérdésünkre elmondta, hogy egyedül van fel akart csípni valakit. Mikor minket meglátott elállt ettől.
Ez számunkra a érthető volt, mert tudtuk, hogy Józsinak nagyon tetszik a feleségem. Mikor néha- néha feljött hozzánk szemével szinte levetkőztette a könnyű kis otthonkában lévő Évát. Ha tehette ”véletlenül” hozzáért a combjához, megsimogatta a haját. Mikor a vendégség végén elbúcsúzott a búcsúpuszit a szájra adta, keze miközben fogta Éva kezét hozzáért a melléhez. Én ezeket látva többször javasoltam Évának egy hármas partit. Ő erről hallani sem akart, mindig monogám volt.

Józsi odaült az asztalunkhoz, a pincér neki is hozott poharat. Ittunk a pezsgőjéből a találkozás örömére. Hamar elfogyott, kértem még egy üveggel.
Józsi formába lendült. Egymás után mesélte a vicceket. Nagyokat röhögtünk. A feleségem hasát fogta a nevetéstől. Mikor előrehajolt a ruhája mellénél előrebukott, a mellbimbójáig be lehetett látni. Józsi szeme oda- oda tévedt és elidőzött a gyönyörű halmokon.
Egyszer csak felugrott, és megkérdezte
- Attila, elvihetem a feleséged táncolni? Jössz Éva?
- Menjetek - feleltem.
Kimentek a zenekar előtti kis placcra. Rajtuk kívül csak egy pár táncolt. Éva gyengéden partneréhez simult. Józsi újra elkezdte a viccmesélést. Ezt abból gondoltam, hogy Éva nagyokat kacag. Fejét, törzsét hátrahajtotta, de csípőjével szorosan tapadt a derekát átkaroló férfihoz. Közben a zene ütemére körkörösen mozgatta fenekét, evvel dörzsölve Józsi ölét. A zenekar egy lassú andalító számba kezdett. Éva szorososan tapadt Józsihoz, karjaival átölelte a nyakát, a két arc egymáshoz simult. Józsi kezei egyre lejjebb csúsztak, simogatták, majd gyengéden megmarkolták a kívánatos segget.
Én már a látványtól felizgultam.
Talán most összejön! - gondoltam.
A zenekar befejezte a számot, szünet következett.
Éva és Józsi kipirulva jöttek vissza. Látszott, hogy felizgatták egymást.
- Menjünk el sétálni - kérte Éva - még mindig olyan fülledt meleg van.
Lementünk a folyóparton lévő sétányra. Két oldalról Évába karolva andalogtunk.
- Jó lenne megfürödni - javasolta Józsi.
- Persze ebbe a mocskos vízbe, különben sincs fürdőruhánk - feleselt huncutul Éva.
- Neked nem is kellene - mondtam- Ilyen jó mellekkel nem kell szégyenkezned. Nézd csak meg Józsi, hogy milyen jó kemény.
Ezzel fogtam a kezét és Éva mellére tettem.
- Na mit szólsz hozzá? - ezt már Éva kérdezte, szemében furcsa csillogással. Nem gondoljátok, hogy monokinit is hordhatnák.
Mind a ketten lelkesen helyeseltünk.
- Az a baj - mondta Éva,- hogy sok nő nem tudja, hogy mi áll jól neki. Ha jól is áll nekik akkor sokszor az összhangot rontják el például egy rossz frizurával, vagy például ha a tangából kilóg punciszőrük.
- De hát arról nem tehetnek - csodálkozott Józsi.
- Dehogynem, te még nem hallottál a fazonigazításról, vagy a borotválásról.
- De, a borotválást el tudom képzelni, de nekem nem tetszik a kopasz pina. De mi az a fazonigazítás?
- Na ne hülyéskedj. Te ezt tényleg nem tudod?
- Tényleg nem.- felelte Józsi.
Közben egyre messzebb kerültünk a presszótól, egy padhoz értünk.
- Na, várj te kis tudatlan. Majd segítek rajtad - mondta Éva és fellépett a padra. A ruhája alá nyúlt és lehúzta a bugyiját. Odaadta nekem.
- Tedd zsebre, nehogy itt maradjon, nem hiszem, hogy nekem ez már kellene ma.
Lassan húzta fel a ruhája alját, egészen a melléig.

Józsi megbabonázva nézte, a frissen igazított pinát, amely a holdfényben még izgatóbb volt. Meg akarta fogni, vagy simogatni a sötét csíkkal borított vénuszdombot.
- Csak nézésről volt szó - nevetett Éva. A kezét nyújtotta, hogy segítsük le.
Kezünket fogva leugrott a padról.
- Olyan jól érzem magam - mondta és a nyakamba borult.
Hosszú nyelves csókba kezdett. Nyelveink simogatták egymás, kezeink egymás testén kalandoztak.
- Jaj te szegény Józsi, ne szomorkodj, te is kapsz egy kis kostolót a nénitől. Ezzel Éva Józsit is lesmárolta.
Józsi keze már a ruha alatt járt. Éva hirtelen kibontakozott az ölelésből és lefutott a vízpartra. A holdfényben láttuk amint lehúzza ruháját. Felszólt nekünk.
- Na mi van fiúkák! Ti nem akartok lejönni?
Leszaladtunk a partra. Éva kitárt karokkal várt minket. Józsi meredten bámulta a gyönyörű testet.
- Nekem is szabad - kérdezte egy kis félelemmel a hangjában.
- Mit, te kis buta- mondta Éva és gyengéden megfricskázta az órát.
- Nektek nincs melegetek? Vetkőzzetek már le! Segítsek?
Ledobtam a ruháimat, Éva Józsit vetkőztette. Mikor lehúzta az alsónadrágját felkiáltott.
- Istenem, hogy ez mekkora!

Valóban, Józsi fasza legalább 25cm hosszú és vagy hat centi vastag volt. Éva megbabonázva fogta a kezébe
- Ezt még két marokra is tudom fogni! Hogy jön ez majd belém? Segítsetek! Józsi most már lehet. Fogd meg a pinám, érzed, hogy kíván benneteket. Szopd a mellem. Attila először te gyere, tágíts ki.
Ezt már lihegve teljesen beindulva mondta.
Hanyatt feküdt a közben leterített ingeinkre. Lábait széttette, kezét nyújtotta felém.
Ráhajoltam a mellére, kezem a pinájához nyúlt. Már telesen nedves volt. Józsi a másik mellét maszirozta.
- Tedd már be - könyörgött.
Ráfeküdtem, faszomat a bejárathoz tettem, amely szinte akadálytalanul hatolt a pinájába.
Lábait körém fonta lassú összehangolt mozgásba kezdtünk. Józsi megigézve nézett minket. Hatalmas faszát Éva szájához tette.
- Ne, ne ezt ne - kérte Éva - Ezt sohase, senkivel nem csináltam. Most se akarom.
Kicsit felemelkedtem, és oldalt húzódtam, hogy Józsi a melléhez férjen. Kezébe fogta, simogatta, majd szájába vette, és szopni kezdte. Egyre gyorsabban mozogtunk. Éva teste hirtelen görcsbe rándult, pinája szinte rászorul a faszomra, és mint egy szivattyú megindította a lávafolyamot. Egyszerre élveztünk el ami már nagyon régen történt velünk. Hálás csókot adtam neki.
- Most te jössz nagy faszú - mondta felajzva Éva Józsinak. - Feküdj hanyatt.

Józsi hanyatt feküdt, hatalmas kéjrúdja mint egy hajóárboc meredezett. Éva föléje guggolt. Megfogtam tövinél a faszt és Éva pinájához igazítottam. Ő lassan óvatosan ereszkedett le fele. A saját kéjnedvétől, valamint az én spermámtól lucskos pinájába szinte akadálytalanul hatolt be barátunk. Feleségem puncija teljesen elnyelte a faszt. Éva nagyon óvatos lassú mozgásba kezdett. Melleit dörzsölte, majd egyiket a számba adta hogy szopjam. Mozgása ütemessé vált. Partnere szájára tapadt szájával. Nyelveik táncot jártak, ki- be csúsztak egymás szájába.
Hirtelen ötlettel Éva háta mögé kerültem. A közben ismét felálló farkamat a hátsó bejárathoz igazítottam. Nem tudtam benyomni. Éva hátranézett.
Inkább a megszokott helyre tedd- mondta, kicsúsztatta magából Józsit és felemelte a fenekét. Betettem. Mintha egy barlangba kerültem volna, olyan tág volt. Farkam hegye döfködte hüvelye oldalát. Éva hirtelen felsikkantott.

Szinte kitépte magából a farkamat és ráugrott Józsira. A hatalmas faszt most akadálytalanul magába nyomta és örült mozgásba kezdett. Teste rövidesen összerándult ismét, elélvezett. Hálás puszikat adott Józsi arcára, majd felült és tekeredő köröző mozdulatokkal elkezdett táncolni a még mindig merev kéjrúdon. Józsinak sem kellett már sok elkezdte fenekét dobálni. Éva le- föl csúszkált az árbocon.
- Most, most hörögte Józsi, Éva az egyre lassuló mozgásával a tökéletes kielégülésig vitte.
Józsi fasza lassan kicsúszott, spermája kifolyt Éva pinájából, végig csorogva a combján
- Nagyon jók voltatok - suttogta Éva- de Attila lenne még egy kérésem, nyalj ki légyszíves úgy, ahogy szoktál.
Éva hanyatt feküdt, lábait a vállamra tette, pináját az arcomig tolta. Nyelvemet benyomtam a kéjnedvtől és kettőnk gecijétől lucskos hüvelybe. Pergetni kezdtem. Ajkaimmal a hatalmasra nőt csiklót szopogattam. Éva elkapta Józsi félig lankadt faszát, és annál fogva lehúzta magához.
- Szopd a melleimet, csókolj – suttogta - miközben egyre gyorsabban mozgatta fenekét.

A kéjben vonagló test látványa, a punci íze miatt éreztem, hogy farkam újra megkeményedik. Józsira sem maradt hatás nélkül a faszának maszirozása, szeretkezésünk látványa. Fasza egyre nagyobb keményebb lett.
Éva felsikoltott, lábaival átkarolta nyakamat, kezével a hajamba markolt és úgy dörgölte arcomat pinájához. Hatalmasat élvezett.
Felnézett ránk. Meglátta meredező farkunkat. Feltérdelt.
- Hát a ti faszotoknak semmi sem elég. Na várjatok csak, most jön ami még nem volt - lihegte és kezeibe fogta faszunkat.

Elkezdte húzogatni rajtuk a bőrt, majd lassan óvatosan végigcsókolta Józsi faszát. Azután felém fordult és kicsit félve bevette a szájába a remegő farkamat. Szopott rajta kettőt hármat. Visszafordult Józsihoz. Kitátotta száját és ajkait rácsúsztatta a hatalmas makkra. Jóformán csak a fasz vége fért a szájába, arcát kinyomta a makk úgy mint annak aki cukrot eszik. Ütemesen mozgatta fejét, cuppogó hangokat adott. Józsi egyre gyorsabban vette a levegőt, teste rövidesen görcsbe rándult, fasza kicsúszott Éva szájából. Éva a gyorsan párat húzott a vonagló faszon, az elsült.

A forró geci Éva arcára spriccelt, onnan nyakára, mellére folyt le. Elkapta faszomat. Ezt majdnem tövig be tudta venni. Szopni kezdte, nyelve a makkomon perget. Nekem se kellett sok. Éreztem a gerincemből kiinduló hatalmas élvezés kezdetét.
- Mindjárt elmegyek - kiáltottam, és ki akartam húzni faszomat Éva szájából. Nem engedte. Az elsülő faszomból a sperma a szájába lövellt, elkezdte nyelni, amennyire csak győzte. A gecim egy része kifolyt a szája szélén. Kiengedett, az utolsó cseppeket nyelvével fogta fel, úgy vitte vissza a szájába.
- Csodálatos volt - mosolygott Éva - ezt tényleg nem hittem Igazad volt drágám, köszönöm nektek. Gyengéd csókokat lehelt ránk a gecitól csillogó ajkaival.
Bevizeztük a zsebkendőnket, lemostuk, letöröltük vele Éva csodálatos testét. Felöltöztünk, és egy búcsúcsókkal elbúcsúztunk Józsitól.
Hozzászólások
További hozzászólások »
valaky50 ·
Ez az Éva egy csodálatos nő! Irigylem a férjét!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: