Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kaland Zitával

A történet közreadása előtt szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy a történet egyik szereplője elég könnyen azonosítható. Ennek ellenére a sztori teljes egészében a képzelet szüleménye.

Egy budai magánklinikán dolgozom, mint nőgyógyász. A pácienseim közé sok ismert vagy híres ember felesége, barátnője tartozik. De hozzám jár jó néhány egyedülálló sztár és unatkozó milliomosfeleség is. Bevallom őszintén, hogy eleinte igyekeztem betegként tekinteni rájuk. Aztán rá kellett jönnöm, hogy nem megy.
Gondoljatok csak bele, hogy beállít egy 20 év körüli csaj, aki úgy néz ki, mint aki most lépett ki egy magazin címoldaláról. Azt mondja panaszai vannak. Elkezdem vizsgálni, és közben beszélgetünk. Kiderül, hogy tulajdonképp semmi baja nincs, csak a nagyon elfoglalt üzletember barátja már vagy három hete nem csinált vele semmit.

Nem akarok dicsekedni, de idővel egész sok „barátnőm” lett. Persze azt is el kell mondjam, hogy nem mindenkivel jött össze a dolog és a legtöbb esetben nem én kezdeményeztem.
Zitával egy kicsit más volt a helyzet. Gondolom ti is láttátok a nemrég megjelent képeit az egyik férfimagazinban. Mivel, mint arra már utaltam, vizsgálat közben beszélgetni is szoktam a pácienssel, így tudtam, hogy ez az elbűvölő lány mennyire magányosnak érzi magát és néha hosszú hónapokig nem akad férfi az életében. Most is jobb híján a barátnőjével volt nyaralni a Maldív-szigeteken.

Néha, miközben hallgattam amit mond, az jutott eszembe, hogy mi lenne ha megpróbálkoznék nála. Persze nem feltétlenül valami hosszú románcra gondoltam, mert nem hiszem, hogy annyira az esete lettem volna. Másrészt ő elsősorban az orvosának tekintett és igazából a rendelőn kívül nem is találkoztunk. Mindenesetre gondoltam megpróbálom.
A végső lökést a már említett képek adták.
Nem készültem tudatosan az alkalomra, de egyik nap úgy éreztem eljött a lehetőség. Akkor fél tizenkettőre volt előjegyezve utolsó páciensként.

Az asszisztensnőmet már tizenegykor elküldtem ebédelni, így már egyedül voltam, mikor megjött.
- Szia doki! – lépett be vidáman a rendelőbe és hozzám lépve egy puszit adott.
- Szia! Hogy vagy?
- Kösz, jól.
- Milyen vidám vagy! Jól telik a nap?
- Igen. Főleg, hogy kiderült, hogy két hét múlva megyek Mexikóba.
- Csak nem fotózni?
- De igen. Egy magazin felkért, hogy szerepeljek náluk..
- Ó! Hiszen most jelent meg egy sorozatod. Meg kell mondjam nagyon tetszettek azok a képek.

Zita elmosolyodott.
- Köszönöm az elismerést.
- Nos... -váltottam hivatalos hangra. – Akkor talán kezdjük is.
A paravánra mutattam.
- Menj be, és vetkőzz le kérlek, aztán ülj fel a vizsgálószékbe.
Miközben vetkőzött elkezdtem kitölteni a kartonját.
- Kész vagyok. – mondta kilépve a paraván mögül. Önkéntelenül is megcsodáltam formás idomait miközben felmászott a székbe. Aztán felálltam az asztal mellől és odaléptem hozzá.
- Először a mellvizsgálatot fogom elvégezni.

A jobb mellével kezdtem. Alaposan áttapogattam, a barnás mellbimbóra különös figyelmet fordítva.
- Van valami panaszod esetleg? – kérdeztem.
- Nem, nincs.
Szinte simogattam a mellét, néha gyengédebben, néha erősebben dörzsölve. Zita szemmel láthatóan kezdte magát kínosan érezni. Látszott, hogy érzi, hogy kissé továbbmentem az egyszerű mellvizsgálatnál, de nem szólt semmit.
A bal mellével még behatóbban foglalkoztam. Zita vörösödni kezdett, amikor a mellbimbói ágaskodni kezdtek, s úgy láttam, hogy mintha lassan nedvesedni kezdene szűk kis lyukacskája.
- Itt minden rendben van. - mondtam. - Most nézzük a többit.

Gumikesztyűt húztam és a vizsgálószék melletti asztalkán sorakozó eszközök között kezdtem el keresgélni, majd kinyitottam egy krémes dobozt.
- Ne ijedj meg. Csak berakom a kacsát és egy kis síkosító anyaggal megkönnyítem a bejutását.
Lassan dörzsölgetni kezdtem krémes ujjaimmal a csiklóját, majd rózsás szeméremajkait.
- Eddig nem fáj, ugye? - kérdeztem.
- Nem, dehogy - sóhajtotta.
- Ok. Akkor most bevezetem a kacsát. Egy picit hideg és kellemetlen érzés lesz. Lazíts !
Finoman széttártam szeméremajkait.
- Most egy picit tágítani fogom, hogy megnézhessem, minden rendben odabent.

Szinte milliméterről milliméterre tágítottam hüvelyét, majd hirtelen bal kezem két ujjával a fenekéhez nyúltam és masszírozni kezdtem a nyílást.
Zita behunyta szemeit. Szinte fizikailag lehetett érezni, ahogy forró, borzongó vágy járta át. Előbb az egyik, majd másik krémes ujjamat nyomtam fel végbelébe és lassan mozgatva ki-be ujjaimat, alaposan megmasszíroztam belülről a popsiját. Észrevettem, hogy a kitárulkozott puncijából kis patakokban elindul a kéjnedv. Másik kezemmel közben a csiklóját cirógattam, simogattam. Zita először csak az ajkait harapdálta, majd halkan sóhajtozni kezdett. Nem akarta, hogy az egész rendelőintézet tudja, hogy mit is csinálunk, ezért kínjában szinte vonaglott a két ujjamon, melyek egyre hevesebben járkáltak ki-be benne. Ő pedig egyre lucskosabb lett. A punciszaftja keveredett a síkosítóval, és úgy csepegett le a fehér lepedőre.

A gyönyör robbanásszerűen tört rá. A háta ívben megfeszült, hangosan felnyögött. Ekkor úgy éreztem eljött az a bizonyos pillanat.
Lehúztam a sliccem, s bokáig toltam a nadrágom.
A farkam már mereven állt, de azért húztam rajta egy párat, majd teljes hosszában bekentem a síkosítóval. Zita, sejtve, hogy mi fog történni, hátrahajtotta a fejét, és várta, hogy beléhatoljak.
Makkomat finoman hozzányomtam az előkezelésnek köszönhetően lazább popsilyuknak, és lassan elmerültem benne. Amikor teljesen beértem Zita halkan felsóhajtott.

Megkapaszkodott a szék széleiben, én pedig először lassan, majd egyre gyorsulva mártogattam dákóm a szűk popsiban. Zita nyögött és sóhajtozott miközben dugtam, én pedig könnyedén siklottam ki-be a fenekében. Aztán hirtelen megálltam egy pillanatra és kihúztam faszomat, de csak azért, hogy a kacsát kivehessem. Zita ettől majdnem elélvezett. Majd újra rákezdtem és most még gyorsabban és mélyebben dugtam őt. Zita jobb kezével megkereste a csiklóját, s három ujjával önmaga kényeztetésébe fogott. Lassan körözve dörzsölte kéjgombját, majd gyorsabb mozgásra váltott.

Én közben teljesen kivettem, majd újra tövig nyomtam a farkam seggébe.
Zitának ez már sok volt a jóból, s nagy sóhajok közepette elélvezett. Én is éreztem, hogy közel a vég. Legszívesebben a melleire lőttem volna a tárat, de hát a jelen helyzetben ez kissé nehezen ment volna. Így még utoljára tövig nyomultam a seggébe és telespricceltem.
Jó pár percig csak pihegtünk aztán kihúztam faszomat és lassan lesegítettem a székről. Még mindig kicsit kábult volt az átélt élményektől, de átölelt és adott egy puszit a számra.
- Köszönöm doki. – suttogta. Aztán nagyjából rendbe szedte magát és távozott.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Kedves iró és hasonszőrzetet pengető". A lélek fogalmát még csak nem is érintetted.
Silány élet vagy nagy felfedezés vár még reátok :)

zeno ·
Azt én is látom, hogy ez az írás meglehetősen hevenyészett, de azt már nem értem, hogy miért kell belekötni abba, hogy kik a szereplők. Nem vagyok törzstag a fórumon, viszont én is szoktam történeteket beküldeni ezért úgy gondolom okkal aggaszt, hogy egyesek már ott tartanak, hogy belekötnek abba, hogy a szereplők a társadalom mely rétegéből kerülnek ki.
Esetleg van az olvasók között olyan akinek annyira gyermeteg a lelke, hogy ezután minden orvostól tartani fog? Szerintem az ilyen ember kerülje a rendőröket is, hiszen a Terminator 2-ben az egyik gép rendőrnek adta ki magát. Ki tudja? Holnap éppen ő fog igazoltatni?

Hagyjuk meg az "íróknak" a gondolkozás szabadságát és a kötözködést korlátozzuk az írás minőségére. Ez egy nem túl jól sikerült írás, de nem a doki és nem is Zita miatt.
DREAMER ·
Elöljáróban szögezzük le, hogy mindenki azt ír amit akar!
A hozzászólókra hasonló szabadság vonatkozik!
A véleményem továbbra is az, hogy az erotikus írás nem attól erotikus, hogy extrém helyzeteket dolgoz fel.
Nem is attól, hogy obszcén szavakat használ dramaturgiailag indokolatlan helyen.
Kedves, aranyos, érthető, és még erotikus történetet lehet írni obszcenitások, perverzitások nélkül is.

Nem gondolom itteni "szerzőként", hogy követnem kellene az irodalmi nagyok példáját, amikor érzékeny témához nyúlnak. Kevésnek találom magam ahhoz.
Egy korábbi hozzászólásban megemlítette valaki az Árvácskát, nos ott nem sugalja az író, hogy a kislány még élvezte is!!!
Az irodalmi alkotások többsége hordoz valamilyen tanulságot, ha úgy tetszik okulást az olvasó számára.
Nem próbálja mindennapos, természetes jelenségnek beállítani az erőszakot, a perverzitást, stb-t, mint az itteni írások általam ostorozott része.

"hogy egyesek már ott tartanak, hogy belekötnek..."
Bocsi, hogy kitartok az erkölcsi alapértékeim mellett!

Láttam a Terminátort. Igen jó filmnek találtam. De nem emlékszem, hogy olyan pozitív szereplőnek állították volna be a folyós rendőrt! Itt az alapvető különbség!

"Hagyjuk meg az "íróknak" a gondolkozás szabadságát..."
Hát nosza, hagyjuk. De akkor a véleményezés szabadságát is!!!

"kötözködést korlátozzuk..."
Az alábbiak VÉLEMÉNYEK, nem kötözködések.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: