Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kaland a fürdőszobában

Este 10 óra.
- Fáradt vagyok! - szólt hozzám a kedvesem.
- Én is - jött rögtön a válasz.
- Van kedved fürdeni? - kérdezte
- Naná! Ha akarod...
- Gyertyafényes?
- Gyertyafényes! Jöttek az előkészületek, vittünk gyertyát, és finom illatú habfürdőt. A fürdő készült, és én elkezdtem simogatni a hátát. Tudom, hogy ezt nagyon szereti, és most is próbálta elrejteni, de én a fürdőszoba tükrében láttam, hogy behunyta a szemét. Élvezte, ahogy kényeztetem, de nem szólt semmit. Lassan belemerültünk a kádba, és egymással szembe feküdtünk. A lábammal simogattam, a combját, és egyszer csak a combból belső comb lett. Becsuktam a szemem, és emlékezetből bandukoltam a csodaszép lábon. Egyre feljebb. Elérkeztem a szeméremdombhoz is, és próbáltam megfogni a kis szőröket a lábujjammal. Egyszer csak hirtelen, de gyengéden a lábujjamat végighúztam lefelé a kis vájaton, és izgatni kezdtem. Lábujjammal megkerestem a kis lyukacskát, és azt kényeztettem. Ami engem illet, már teljesen fel voltam tüzelve. Ágaskodó férfiasságom, már - már kikandikált a habok közül, amit nem nézett a kedvesem tétlenül. Gyengéden lemosta róla a habot, és elkezdte nyalogatni. A hátsóm alá tette a kezét, és úgy nyalogatta egyre nagyobb élvezettel. A pislákoló gyertyák fényében egy csoda volt ami történt. A feje le-föl járt, de nem hagyta abba egy pillanatra sem. Rám nézett, én rá és látta, hogy nincs messze a vég. Egyszer csak jött az az ismerős érzés, ami mégis mindig más, és más. Zihálni kezdtem, és megtörtént amire annyira vágytam már napok óta. Csak néztem, hogy mit csinál, de a gyönyör pillanatában sem hagyta abba. Folytatta, és az összes nedű eltűnt a torkában.
- Huh - mondtam.
- Jó volt? - kérdezte lágyan odahajolva, kicsit rekedtes hangon.
-HUH... - hangzott egyértelmű válaszom...

Hogy mi történt ezek után bent a hálószobában? Az egy másik történet....
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyak ·
Hol a folytatás?

Regi Baba ·
Szerintem ez nem volt valami nagy szám!Ez max. a férfioldalon lett volna jó!!!!De ez a Nöi!!!!!HAHÓÓ!lLegközelebboda írkáld a szopatós történeteidet!!!!!!

biggy_1 ·
S Z A R !

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: