Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jutalomút

Az alábbi „történetfolyamhoz” némi magyarázat is szükséges. Egy kolléganőmet szerettem volna édes együttlétre bírni, ami élénk levelezéssel indult, aztán sok minden történt (de erről talán egy másik történetet kell írnom). A műfaji korlátok (idő rövidsége, stb) miatt a neki írt „történeteim” kicsit talán túlságosan „lényegre törők”, inkább fantáziaindítók, mint irodalmi művek. Ennek fényében érdemes bírálni. A két aláhúzott megjegyzés kolléganőm válasza volt.

Bevezetés

A karácsonyi céges bulin te nyerted a fődíjat, egy hétvégi pihenés a szilvásváradi ötcsillagos kastélyszállóba, teljes ellátással (tényleg van ott egy gyönyörű szálloda, de sajnos nem tudom a nevét). Az időpont január vége. Te már tudod, hogy a párod akkor kéthetes külföldi továbbképzésen lesz, így nekem ajánlod fel, hogy tartsak veled. Némi szervezkedés (kitalált történet egy németországi szakmai kiállításról, ahol részt kell vennem azon a hétvégén), és részemről is elhárul az utolsó akadály a közös kirándulás elől. Némi ügyeskedés, és péntek délután kettőkor már úton is vagyunk....


Elindulunk városunkból

Rajtad egy rövid szoknya van harisnyával és egy blúz (mondjuk mint ma). Nem sokkal a várostábla után a nagy melegre való hivatkozással kigombold a felső három gombot, elővillan egy csipkés melltartó és a hamvas bőröd. Kezem szinte önkéntelenül indul el, hogy végigsimítsam a halmokat (már amit a fehérnemű megenged). Feltérképezem bőrödet, amit te jóleső sóhajjal nyugtázol. A délutáni nap a szemedbe tűz, így a táskádból előveszed napszemüveged. A táska a hátsó ülésen van, feltérdelsz és hátra fordulsz. Végigsimítom combodat, és ahol a harisnya véget ér, kezem meztelen popsidat simogatja: nincs rajtad bugyi! Ujjaim a combok közé csúsznak, forró szőrerdőben kalandozok, síkos virágszirmokat simogatok. Te megremegsz, majd összeszeded magad és visszaülsz helyedre. Rám mosolyogsz cinkos mosollyal és megsúgod, hogy a melltartód elől nyílik..

Ujjaim máris oda kalandoznak, rövid küzdelem a csattal, és máris szétnyílik a két kosár, feltárva meredező bimbóidat. Immáron semmi sem tartja vissza ujjaimat, egyre nehezebb a vezetésre koncentrálnom, még szerencse, hogy alig van forgalom. Egy kezem kevés testednek, de próbálkozom. Szoknyád feljebb csúszik, ahogy combjaid széjjelebb teszed, még két gomb megoldódik a blúzon, és ujjaim érintésére tested reagál. Ajkad szétnyílik, ahogy pihegsz a vágytól.
Közben a te ujjaid sem tétlenkednek, cippzárom lehúzod, és megkeresed azt, amit nem is kell keresni: szolgálatkészen pattan elő, ahogy kihámozod. Nedves cseppeket kensz szét a csúcson, simogatással izgatsz az őrületig, majd hirtelen elhatározással ölembe hajtod fejed és forró szád okoz gyönyört nekem (és neked).
Nem bírom tovább, félreállok egy elhagyott parkolóba, átülünk a hátsó ülésre. Hosszú, forró csók, közben megszabadítalak blúzodtól, végigcsókolom tested minden porcikáját. Finom mazsolák, selymesen puha bőr, csorgó bódító nektár. Szűk a hely a kocsiban, de beléd hatolok, megkezdjük az ősi mozgást. Forró vagy és nedves, sikolyaid tovább növelik vágyamat. Nem bírom tovább, ajkaidra tapadok, miközben érzem belsőd rándulásait, én is megszabadulok vágyamtól, remegve elélvezek benned...


Esti fürdés a sarokkádban

Visszajövünk az erdei sétából, átfagyva, kellemesen elfáradva. Vacsora előtt megszavazunk egy fürdést, takarékossági okokból együtt. Már a vetkőzés sem megy egyedül, és mivel tél van, sokáig eltart, mire kibújtatjuk egymást a ruhákból. Különösen az utolsó ruhadarabok levétele lassú (és izgató), mert heves csókolózásba bonyolódunk. Közben a kád is megtelik vízzel, némi illatos fürdőhab, és már csak ránk vár a forróság. Végül megmarkolod az erre tökéletesen alkalmas testrészemet, és „bevonszolsz” a kádba.

Jólesik a forróság, elmerülünk a vízben, átmelegítjük kihűlt végtagjainkat. Melléd bújok, csókolózunk, kezem egy pillanatra sem áll meg feltérképezni testedet (amiből a hab miatt mosd édeskeveset látok, viszont mindent érzek.. A te kezed sem tétlenkedik, a forróság amúgy is hatással van férfiasságomra, két kezed dolgozik rajta, masszírozza, simogatja.
Szád többet kíván a számnál, így felülök a kád sarokrészébe, hátradőlök, kitárom magam kényeztetésednek. Te megfogod a zuhanyrózsát, és kínos alapossággal öblíted le rólam a habot. Már a forró vízsugár is izgatóan hat, e aztán elém térdelsz, és szabad utat engedsz fantáziádnak: Szád mélyére engedsz, aztán nyelved hegyével incselkedsz, közben ujjaid a szőrös bőrzacskót simogatják, a két barackmag már egészen felhúzódott. Oldalról rágicsálod, mint egy cső kukoricát, majd ismét ajkad nedvességében áztatod duzzadt dorongomat.

Felajzottál, de most te következet, felállsz, én is leöblítem rólad a habot ,és csillogó szemmel, széttárt combokkal foglalod el helyemet. Végigcsókolgatom testedet, a két cukorsüveg szinte kínálja magát. Lejjebb haladok, köldöködnél időzök egy kicsit, majd combod belső felén közelítek ajkaidhoz. Ujjaim táncot járnak tested közepén, az ágaskodó apró piramist nyelvemmel ingerlem újra meg újra. Sóhajaid visszhangzanak a falak között (remélem, jó a hangszigetelés is). Ujjaimmal feltérképezem belsődet, érzékeny pontodra találok, amit addig ingerlek, amíg tested remegni kezd, ujjaimmal érzem ritmikus összehúzódásaidat, sikolyaid betöltik a teret. Lassan megnyugszol, felállsz és engem ültetsz le a helyedre. Felmeredő vesszőm végigsimítod, majd háttal nekem ráereszkedsz. Csípőd táncot jár, két tenyerembe fogom melleid és élvezem ágyékod forró nedvességét. Egyik kezem lecsúsztatom, a szőrerdőben barangolva téged is izgatlak. Mindketten közel járunk a csúcshoz, te felállsz és négykézlábra ereszkedsz a vízben. Mögéd térdelek, egy mozdulattal visszakerülök a megfelelő helyre. Egyre gyorsuló tempóban csapkodom magam beléd, de már az orgazmus hangjait hallatod. Ez a csúcsra juttat engem is. Az utolsó előtti pillanatban előrehajolok, belemarkolok formás cicijeidbe. Te egyik kezeddel hátranyúlsz lábad között, megszorítod barackmagjaimat, ami elkerülhetetlenné teszi számomra is az elélvezést: ujjaid között érzed összehúzódásaimat, ahogy beléd spriccelem magam…


Eper, pezsgő és kandalló

A könnyű, ízletes vacsora után felvonulunk a szobába Vacsora előtt kértem, hogy fűtsenek be a kandallóba, így mire felérünk, a tűz fénye világít a szobába, kellemes meleget sugározva. Testünket puha fürdőköpenybe bújtatjuk, és leheveredünk a kandalló elé. Valamilyen állatbőr van leterítve, nagy és kellemesen selymes (talán medve?). Az első csókok után kopogtatnak: a szobapincér hozza a megrendelt nagy tál földiepret és a két üveg behűtött pezsgőt. Pezsgőt bontunk, az első pár pohár gyorsan lecsúszik, közben némi eperfalatozás, de ezt inkább más célra tartogatjuk..

Hanyatt fekszel, tested fokozatosan bontom ki a köpenyből. Szemed lehunyva élvezed a kényeztetést, ahogy végigcsókolgatlak. Beleharapok egy lédús eperbe, majd a többit ciciden kenem szét, lassan, finoman, izgatóan. Természetesen lenyalogatom: bársonyos bőröd, némi eperízzel, fantasztikus!! Másik cicid is sorra kerül, majd a pocidon is „elpazarolok” egy szemet. Csodálatos felnyalogatni!! Combod belső fele sem maradhat ki a gyümölcspakolásból, úgy tárulnak szét combjaid, mint egy várkapu, ha a várúr közeleg. Ahogy letisztogatlak, megcsapja orromat a bódító nektárod illata, így muszáj azt is megkóstolnom. Forró sóhaj tör elő belőled, önkéntelenül megemeled csípődet, hogy jobban hozzád férjek. Én értem a jelet, újra és újra végignyalogatlak, csiklódat izgatom nyelvem hegyével.

Helyet cserélünk, én sem úszom meg az eperkrémet, több szem is áldozatul esik, mire ágaskodó vágyamhoz érsz. Két szem epret is felhasználsz a tökéletes eperfagyihoz (hiába, a méret miatt egy nem elég…), de annál finomabb, mikor lenyalogatod. Ezt még egyszer megismétled, én már csak nyögdécselek és szeretkezek a száddal.
Ismét cserélünk, hanyatt fekszel, felemeled combjai. Én oda térdelek, combjaimat szétcsúsztatom, így pont a megfelelő magasságban találkozunk. Széttárod combjaid. Feltárulnak a nedves ajkak, a fényes-feszes fej bekopogtat és bebocsáttatik. Milliméterről milliméterre hatolok be, te vergődsz, gyorsabb behatolásra ösztökélnél, de én kínos lassúsággal bújok beléd. Szőrzetünk összevegyül, egy pillanatra megállok, és csak élvezem a forró belsőd által okozott kéjt. Lassú mozgásba kezdek, tested gyorsítana, de én sokáig szeretnék élvezkedni. Föléd hajolok, szánk összeforr, szinte eggyé válunk, miközben ki-be mozgok belőled. Percekig tart ez a finom lökdösődés, aztán átfordulunk, te kerülsz felülre, te irányítasz. Felülsz, lovagolsz rajta, két kezed a hajadba túr, így melleid a legjobb formájukat adják. Nem bírok ujjaimmal, gyengéden morzsolgatom a két szem mazsolát. Újra és újra magadba fogadsz, néha szinte teljesen kicsúszok belőled, hogy aztán tövig merülhessek el a forróságban. Sóhajaid, mint sirálylebegés száll a szobában, aztán rám hajolsz, csókolózunk, miközben csípőd táncot jár…

Leszállsz rólam, hirtelen kifosztottnak érzem magam, de te hasra fekszel és popsidat emelgetve jelzed vágyadat. Én föléd térdelek, függőlegesen hatolok beléd. Az első mozdulatom után sikoltva remegsz az orgazmus viharában, amit újabb és újabb csúcspont követ. Rongybabaként vergődsz, ágyékod izzik, és az izzást az sem csillapítja, mikor hangos hördüléssel, tövig beléd hatolva, elárasztom belsődet forróságommal…


Éjszakai fürdőzés

A „kandallós” este után álomba szenderültünk, de nem sokáig: éjjel 1 óra körül mindketten felébredünk, mert nagyon meleg van a szobába. A kandalló ontja magából a meleget, és jön az ötlet: a szálló fedett medencéjét kellene kipróbálni. Te húzódozol, de aztán felveszed bikinidet, rá a jól ismert fürdőköntöst. Én is hasonlóan öltözök, aztán elindulunk. Néma csend a szállóban, a medence üvegtetején keresztül világít be a hold, egyébként semmi fény. Beleereszkedünk a medencébe, jólesik a víz érintése. Végigúszunk, majd a medence másik végén megállunk. Hozzád bújok, de te sem ellenkezel. Átölellek, s miközben csókolózunk, kioldom a felsőrész pántját. Mire észbe kapsz, már a parton hever a felsőd, és kezem már a maradék ruhadarabodat próbálja lecsalogatni rólad.

A te kezed is elindul, némi ügyeskedés, és már semmi sincs rajtunk. Látod ágaskodó vágyamat a vízben, simogatod, az én ujjaim is a háromszögerdőt kóborolják keresztül-kasul, miközben a bimbókat rágicsálom. Felemellek, a vízben ez egész könnyedén sikerül. Lábadat derekam köré fonod, egyik kezeddel lenyúlsz, s miközben popsidat markolom, beigazítod a rudat a megfelelő helyre. Magamhoz húzlak, ezzel beléd hatolok. Csodálatosan mozogsz le-föl, újra és újra belecsücsülsz meredező dákómba. Felgyorsítom mozgásodat, s te a nyakamba borulva jutsz fel a csúcsra. Nem állok meg a mozgással, így többszörös élvezetekben van részed. Számomra ez a pozíció kissé fárasztó, így kicsussszanok belőled, kiülök a medence partjára, lábamat a vízbe lógatva. Te elém állsz, még mindig a vízben, így ágaskodó szerszámom pont a száddal kerül egy magasságba. Hátratámaszkodom, te beveted minden tudományod: tíz ujj és egy forró száj repít a kielégülés felé. Forró szájadba merítesz, nyelveddel szopogatsz és szívogatsz, miközben a kinnmaradó részen fel-le siklik ujjad. Másik kezed a bőrzacskót masszírozza, miközben hajkoronád le-föl mozog. Nem bírom tovább, testem megremeg, felhördülök, s miközben spriccelve engedem ki magvamat, te mélyen a torkodba engedsz, forró szád áztatja lüktető vesszőmet. Végül megszűnik a rángatózás, te tisztára nyalogatod lankadó férfiasságomat.

Régen nem gondoltam volna, hogy ennyire fel tud izgatni egy történet mint most. Mert most nagyon bizsereg...


Reggeli az ágyban

Reggeli ébredés, mire te magadhoz térsz, én megrendelem a reggelit: kiflit, lekvárt, kávét, tejszínhabot, vajat, mézet, kalácsot. A szobapincér behozza, te éppen ébredezel. Álmosan és kócosan is gyönyörű és kívánatos vagy. Felülünk az ágyban és magunk elé vesszük a tálcát. Természetesen ruha nélkül, és megígérem, hogy a morzsákat egyenként, a nyelvemmel fogom kiszedegetni a szeméremszőrzetedből.

Falatozunk, de úgy gondolom, hogy az eperdzsemet szívesen enném mazsolával. Egy kiskanállal rákenem cicidre, majd gondosan lenyalogatom. Érzem, hogy bimbód megkeményedik, de én falatozok tovább. Látva vágyakozásom kézzel fogható eredményét, egy óvatlan pillanatban mézet csorgatsz ágaskodó férfiasságomra, majd megakadályozandó, hogy a szőrzet ragadós legyen, ráhajolsz, és mélyen szádba véve nyalogatod le. Én már az élvezet határán vagyok, mikor abbahagyod. Te is nedvesedni kezdesz, ezt a kifli végével ellenőrzöm: virágszirmaid közül felitatom a nektárt, ettől tejesen elázik a kifli, és bódító íze-illata lesz. Élvezettem kóstolgatom, különösen a mazsolás lekvárral. Te sem hagyod magad kisemmizni, miközben mézes virágszirmaidat nyalogatom, tejszínes fagyit készítesz. Nyelved hegyével nyalogatod le, lentről felfelé végighaladva újra és újra. Ahhoz, hogy teljesen tejszínmentes legyek, tövig nyeled el, és kis híján másfajta tejszínt adok neked.

Az ölembe ülsz, magadba fogadsz, lassan mozogsz rajtam. Így próbáljuk etetni egymást, versenyezve, ki bírja tovább. Én vesztek, utolsó józanságommal mézet csorgatok két cicidre, majd megmarkolom popsidat, és felgyorsítom mozgásomat, miközben cuppogok a két mazsolával. Neked is kiesik kezedből minden, sikoltozva biztatsz újabb és újabb gyönyörcsúcsok meghódítására. Csókban összeforrva élvezek el, miközben beléd pumpálom magam.

3+1 dolog van amit ott szívesen elviselek pl a férfi maga, a nyelve, az ujjai és a vibrátor


Várlátogatás

Várlátogatás Egerben, kazamaták, kínzókamrák. Stb.. Az egyik teremre kiakasztva egy tábla: „Átrendezés miatt zárva, belépni tilos”. Egy óvatlan pillanatban besurranunk, becsukjuk az ajtót, és már egymásnak is esünk: csókolózunk, ujjaim már a ruhád alatt simogatnak. Körben mindenféle kínzóeszközök, korbácsok és egyebek. Egy alacsony, hosszú, vaspántokkal felszerelt ágyféleséghez vezetlek. Már csak a csipkés bugyid és melltartód fedi tested tenyérnyi részeit, mikor hanyatt felfektetlek a deresre. Egy pillanat, és kezed a fejed fölött a vaspántok fogságába kerül, és lábad is hasonló sorsra jut. Gyönyörködök kifeszült tested látványában, majd finoman végigcsókolgatlak mindenütt. Melltartód elöl pántos, így a csat sem okoz gondot: mire felpattan, bimbóid kéjtől meredezve kínálják legjobb formájukat. Végighabzsolom a két dombot, majd lejjebb csúszok. Átnedvesedett bugyid erőszak áldozatául esik: letépem rólad, és combjaid tövénél ízlelgetem a nektár forrását. Tested izgalomban lángol, keresek egy kötelekből font többágú ostorfélét, és finoman végigsimogatom vele tested (közben persze füledbe suttogom, hogy annak idején a hasonlóan kiszolgáltatott boszorkányjelölteknek miféle kínzásokon kellett átmennie, és a végrehajtók bizonyára nem fogták vissza gerjedelmüket egy női testet látván). Vágyad egyre emelkedik, így arcodhoz térdelek, hogy szád kényeztesse merev férfiasságomat. Te buzgón nyalogatod, miközben ujjaim nem állnak meg egy pillanatra sem.

Lábadat kiszabadítom a kalodából, lovaglóülésben a deres fölé ülök. Bokáid a vállamon pihennek, miközben lassan hatolok beléd. Forróságod körülöleli kéjrudamat, ahogy ki-be csúszkálok belőled.
Hirtelen mozgást látok szemem sarkából: két fiatal pár áll a homályos sarokban, és minket figyelnek (mint később kiderült, már jó néhány perce). Összeszokott párosok lehetnek, mert mire észbe kapok, közelebb jönnek, de a ruhák nagy részétől már megszabadultak. Te szabadulnál, de én nem hagyom: tovább döfködlek, és kitartó mozgásom (no meg a másik két pár szorgos tevékenysége) eltereli gondolataidat jó irányba. Egy perc, és a másik két pár is birtokba veszi az eszközöket: csak a nedves kelyhek cuppogása, lihegése és sikolyok hallatszanak, ahogy a ki-be mozgó rudak fokozzák a gyönyört. Élvezed a helyzetet: mintha pornófilmet néznél élőben, miközben te is szereplő vagy. Szimpatikusak a srácok és a lányok, időnként összevillan szemünk. Látom a szemedben, hogy kipróbálnál mást is….

A két másik lány az orgazmus viharában sikoltozik, majd lecsillapodnak. A fiúk hozzánk lépnek, én átengedlek nekik: mindketten rövid, de izgalmas látogatást tesznek mézesköcsögödben, így mire visszajutok oda, már csak pillanataid vannak az elélvezéshez. Néhány lökés, és megérzem ágyékod ütemes összehúzódásait, amit remegő tested és forró sikolyod kísér.

Kiszabadítom kezed, most én fekszem hanyatt, te beleülsz felmeredő fullánkomba. A két srác melléd lép, az egyiket buzgón szopogatni kezded, a másik „kézimunkát” kap. Fergeteges az érzés: három merev rúddal játszhatsz, hat kéz simogatja tested, halmaidat kényeztetik. Szakértő ujjak csúsznak combjaid közé, izgatják felmeredő peckedet, így újabb csúcspontra jutsz, de sikolyaid egy méretes szerszám tompítja torok mélyére csúszva.
Közben a két másik lány is odajön, és ők is kikövetelik jussukat, így beszállnak helyedre, mi pedig derekasan helytállunk.

Már csak pihegtek, de mi is szomjazunk a csúcspontra: megálltok egymás mellett, előretámaszkodtok egy asztalra, és a három fiú egy ütemre mozogva hatol be a forró barlangba. Kezem előrecsúszik kebleidre, erősen megmarkolom, mire te hátranyúlsz combjaid között, a barackmagokat masszírozod. Felhördülök, tövig beléd nyomom magam, és beléd pumpálom forró vágyam… Közben a két másik lány is csúcsra juttatja párját.
Remegő lábakkal ülünk le egy padra, de a lányok viszonozni akarják az előző gyönyöröket: letérdelsz elém, és tisztára szopogatsz (szemed sarkából látod, hogy a másik két lány is követi példádat). A forró kényeztetés újra életet lehet férfiasságomba, így versenyt hirdetünk: ki tudja gyorsabban kielégíteni párját, de csak szájjal szabad dolgozni. Három hajkorona mozog le-föl, te nagyon szakértő módon csinálod.

Nyerni szeretnél, ezért cselhez folyamodsz: ujjaid ágyékodra csúsztatod, és simogatni kezded magad, mivel tudod, hogy ez mennyire fokozza izgalmamat. Ez most is jótékonyan hat rám, meredeken tartok a csúcs felé. Az utolsó pillanatban a szabályokat felrúgva finoman tenyeredbe fogod bőrzacskómat, gyengédem megszorítod. Ez már túl sok nekem, érzed, hogy szerszámom még jobban megdagad, majd torkodra spriccelem forróságom, a lüktetés újabb és újabb adagot juttat szádba…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Zalán Milán


Kedves Zalán Milán!

Arról a történetről lenne szó, ami mostanában került fel az oldalra, mégpedig a kolléganőd becserkészéséről. Mindeketten tudjuk, hogy most nem a fantáziák kafkai mélységeiről van itt nagyBA SZÓ, hanem arról, hogy piszkosul jól írtál a hölgynek!
Annyi lenne a kérdésem, hogy sikerült-e becserkészni? A történet végén említettél valami ilyesmit említettél, és a közönség (főleg én) kíváncsi lenne rá szerintem.

Minden jót!

Pavlov
Zalán Milán ·
Kedves Pavlov!

A levelezésünkből újabb részleteket olvashatsz hamarosan.
A becserkészésről külön szeretnék írni, máig sem hiszem el mindazt, ami megtörtént tavaly nyáron.

Jó szórakozást!

Zalán Milán

WaZUpP ·
Nagyon tetszett! Kérlek írjál még, ilyen jókat!
10ből 10!!!
WaZUpP :smile:
Zalán Milán ·
Kedves WaZUpP!

További írásaimat Besurranó és Talpmasszázs címen olvashatod.

Üdv: Zalán Milán

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: