Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Juli történetének befejezése

Megpróbálom leírni a befejezést a Szegedi partyról. Kicsit bele kell élnem magam, mert azóta történt egy s más.

Szóval nagyot aludtam. Reggel – fél 11 felé – amikor felébredtem a Laci nem volt mellettem. Eszembe jutott a tegnapi nap, és borzongás futott át a testemen, nagyot nyújtóztam és megsimogattam a nedvesedő pinusomat. Jól éreztem magam. Kimentem lezuhanyozni – nagyon jól esett a meleg vizet csorgatni a testemre – hajat mostam, teljesen felfrissültem. Mire visszamentem a Laci ott volt reggelit hozott, és nagyon kedves volt. Szájon csókolt és azt kérdezte, hogy érzem magam. Remekül mondtam, miközben átöleltem a nyakát és visszacsókoltam. Gyönyörűen sütött a nap. Viszonylag meleg is volt. Elmentünk sétálni a Tisza partra, ebédeltünk egy halászcsárdában. Finom borocskát ittunk, és nagyon jól éreztem magam. A Laci rendkívül előzékeny és kedves volt, felmelegítette a szívemet. Késő délután visszamentünk a lakásba, és lepihentünk. Kérdezte a Laci, hogy akarok-e maradni még egy éjszakára? Mert este biztos megint nagy orgia lesz. Elmosolyodtam, odabújtam hozzá, és azt mondtam, ha nem bánja én még benne lennék. Ok! Mondta, átölelt és elszundítottunk.

Sötét volt, amikor felébredtem, egyedül voltam, és lentről nagy nevetéseket, sikongatást hallottam. Kis idő múlva megszólalt a mobilom. A Laci keresett és mondta, hogy neki el kellett menie valahova, de igyekszik majd vissza addig menjek le a többiekhez ha akarok.(később kiderült, hogy egy másik partyba volt) Nem tudtam mit tegyek, mindenesetre lezuhanyoztam, kicsit leborotváltam a puncimat, hogy sima legyen. Éppen visszamentem a szobába amikor a Tibor lépett be, felkapott úgy meztelenül és azt mondta: Te itt bújkálsz amikor éhes faszok meredeznek lenn? Közbe belenyúlt a pinámba, és vitt is lefelé a lépcsőn. Persze nem volt ellenemre. Lenn két új srác volt és egy lány. A lány nálam jóval fiatalabb kb. 19 éves volt, kis mellei voltak széles csípője, rövid szőke haja, és egy olyan valamin ült ami ide oda mozgott, néha pedig erősen rezgett. Közben a lány nagyokat sikított és látszott, hogy orgazmusai vannak. A Tibor körbevitt bemutatott az újaknak, Sanyi majdnem olyan magas volt, mint a Tibor, és hatalmas fasza volt, ekkorát még nem láttam, fölállt ráhúzta a fejemet, és kicsit benyomta a számba, de a Tibor tovább vitt. A Tamás volt a legfiatalabb alig húsz éves, neki olyan normál, de nagyon vastag – vastagabb az Andrásénál – farka volt. Rögtön el akart venni a Tibortól, de nem adott, hanem odatartotta a pinusomat, nyalni, amit a fiú rögtön ki is használt.

Aztán felállított az asztalra, és azt kérdezte: mit szóltok hozzá? Ki akarja elsőnek? Közbe a kezembe adott egy pohár pezsgőt. Nagy röhögés kezdődött összevissza dumáltak a tegnapi srácok ecsetelték, hogy melyik lukam milyen volt, hogy nyelem a gecit, milyen mélyen veszem be a faszt stb. közbe mindegyik markolászott meg akart elsőre szerezni. Belenyúltak a fenekembe, a pinámba, a számba. Végül az újak kaptak elsőbbséget. Sorsoltak, és a Sanyi nyert. Fölkapott, magasra fölemelt, és belenyalt a pinámba, úgy táncolt velem. A lány még mindig ült azon a szerkentyűn és nagyokat sikongatott. A Sanyi odavitt hozzá Ti még nem ismeritek egymást, a lány átkarolta a nyakamat és szájon csókolt. Orsi vagyok mondta, és még egyszer megcsókolt, a nyelvét mélyen a számba dugta. Kicsit megremegtem, még így nem csókolóztam lánnyal, fura volt. De a Sanyi nem hagyott elmélkedni. Föltett egy másik asztalra és széthúzta a kis és nagy ajkaimat, vadul nyalni kezdett. Rögtön elélveztem beterítve az arcát a szerelem nedvemmel, erre még vadabbul nyalt szopta, rágta a csiklómat én meg sorozatban élveztem. Izzott a pinám alig vártam, hogy belém tegye hatalmas tagját. Nem kellett soká várnom, teljesen felnyomta a térdemet a nyakamba, és lassan csúsztatta be igazán hatalmas faszát a lucskos pinámba. Teljesen kitöltött, a méhemben volt a vége. Aztán beindult egyre ütemesebben járt bennem a nagy dugattyú. Sikítottam és belekapaszkodtam a nyakába, emelgettem a seggemet hatalmas orgazmusaim voltak. 15 perc után kivette, odalépett a fejemhez és a számba adta.

Vágytam már a gecire, megfogtam, és mélyen a torkomba eresztettem, aztán kivettem, a golyóit vettem a számba szopogattam, de a Sanyi beindult megmarkolta a fejemet és baszta a számat, -élveztem – éreztem a fasz remegését, amikor elöntött a geci alig győztem nyelni, hatalmas adagot lövellt ki. Lenyalogattam letisztítottam az utolsó csöppig, közben éreztem, hogy valaki nyalja a pinámat, nagyon ügyes volt egymás után juttatott el a csúcsra. Mikor a Sanyi elengedett elalélva feküdtem, szájon csókoltak, az Orsi volt! Ő nyalta eddig a pinámat! Nem is tudtam, hogy reagáljak, teljesen elernyedtem, hagytam magam – talán jól is esett- Ő lenyalta a kicsorgott gecit, szopta melleimet, érzékien csókolt. Jól esett! Nem sok elmélkedésre volt időm, mert jött a Tamás. Nem sokat teketóriázott belém nyomta a vastag faszát és mindjárt nagy ütembe baszott. Levegőhöz sem jutottam, úgy baszott, olyan ütembe, hogy megint tocsogott a pinám az orgazmusoktól. Baszott legalább fél óráig, de valami hatalmas ütembe. Közbe a seggem kitágult, ujjazta, de végül tele engedte a pinámat a meleg gecivel. Teljesen ki voltam! Muszáj volt pihennem. Lementem az uszodába – nem voltam egyedül ott volt a Tibor és az András – beugrottam a medencébe, és élveztem a víz simogatását. Úsztam néhány hosszt, aztán elmentem zuhanyozni. Lefeküdtem az egyik ágyra, és majdnem elaludtam, amikor odajött a Tibor, hozott egy koktélt (tegnap is teljesen felélénkített) elszürcsöltem, és fél óra múlva tejesen fitt voltam. Ki is használták.

Kezelésbe vettek, aminek az lett a következménye, hogy megint úsztam a gecibe. A Tiborral tegnap is nagyot élveztem, így volt ez most is. Nagyon megbaszott, négykézlábra állított és hátulról kezdte. Megmarkolta a hajamat, és tövig nyomta a nagy faszát a pinámba, aztán ütemesen baszott. Közbe markolta a hajamat és hátra húzta a fejemet teljesen bennem volt, aztán megfordított hanyatt, és először a pinámat dugta végül a seggembe élvezett. Mikor befejezte az András tömte bele vastag faszát a számba, és telespriccelte alig tudtam nyelni a gecit, de élveztem. Eddig nem sok gecit nyeltem ma, pedig szeretem, ha folyik ki a számszélén. Megint beugrottam a medencébe, de most nem voltam úgy kifáradva. Megtörülköztem és felmentem a nappaliba, ahol éppen az Orsit baszta a Sanyi hátulról, elöl pedig a Tamás szoptatta. Leültem, töltöttem egy pezsgőt, és néztem, ahogy szétbaszták az Orsit. Sikított, élvezett spriccelt a pinája, nagyon megbaszták. Aztán Ő is lement az uszodába én pedig arra gondoltam mikor jön már a Laci! Féltem, hogy addigra úgy ki leszek, és nem tudok vele lenni. (ha tudtam volna, hogy egy másik partyba baszik éppen!) Közbe lassan összejött a társaság az Orsi odajött hozzám simogatott, és kérdezte melyik fiú tetszik jobban? Csöndbe mondtam, hogy a Tibor, nevetett és szájon csókolt.???????

A fiúk ittak dumáltak és egyszer csak kitalálták, hogy lovagoljak én is. Nem értettem, de megmutatták azt a szerkezetet amin az Orsi ült. Egy „ló” volt amiből két olyan fasz forma állt ki. Az egyikre ráültettek, a másikba kapaszkodtam, aztán beindították. Mozgott előre-hátra, néha nagyokat lökött és a fasz megnőtt bele a pinámba. Furcsa volt, de élveztem. Mikor aztán beindították, már teljesen kitöltötte a pinámat és olyan volt, mintha basznának, a csiklóm teljesen ráfeszült, és elkezdtek jönni az orgazmusok. Sikongattam, közbe veregették a fenekemet és biztattak. Lovagolj! Élvezz! Mikor már vagy a hatodik orgazmusom volt az Orsi felült velem szembe a másik „faszra” átölelt engem a „ló” nagyobb vágtára kapcsolt az Orsi kapaszkodott belém, és szájon csókolt, de vadul, szenvedélyesen, visszacsókoltam, én is kapaszkodtam belé és fantasztikusakat élveztem. Mikor leszálltam úgy éreztem, mintha legalább tízen basztak volna meg. Az Orsi mellém feküdt elkezdte nyalni a pinámat, szopta a csiklómat, és megint hatalmas orgazmust éltem át. Utána egymás mellett feküdtünk összeölelkezve, elernyedve. Arra tértem magamhoz, hogy a Sanyi baszta a számat, mellettem az Orsi szája meg az András faszával volt kitömve. Automatikusan szoptam, amíg elöntötte a számat a geci. Láttam, hogy az András is beterítette az Orsit, aztán álomba zuhantam.

Reggel az ágyamba ébredtem, a Laci aludt mélyen mellettem. Kimentem lezuhanyozni, rendbe szedtem magam, gondoltam, ha a Laci felébred, hátha akar valamit tőlem, de aludt késő délutánig. Lementem, nem láttam senkit, éppen akartam felmenni, amikor az Orsi jött le. Odajött megcsókolt, most már én is visszacsókoltam. Kérdezte, milyen volt, hogy tetszett? Mondtam neki, hogy jó volt, de az előző napi jobban esett, akkor a fiúk is aktívabbak voltak. Akkor átölelt, és gyere szívem nagyon kívánlak húzott az ágyra. Meglepődtem de mentem. Mondtam neki, hogy én még soha nem voltam lánnyal. Nem baj, meglátod milyen csodás, mondta, és elkezdett simogatni, szívta a mellbimbóimat. Teljesen felizgatott. A vége az lett, hogy én is nyaltam a pináját – jó volt – és többször eljuttattuk egymást a csúcsra. Délután a Laci felébredt, nem sokat beszélt – később otthon mesélte el, hogy milyen partyba volt – nyűgös volt. Összecsomagoltunk és indultunk haza. Én vezettem, a Laci aludt. Az Orsival cseréltünk tel.számot, de azóta nem találkoztunk. Nekem azóta se volt dolgom lánnyal, de néha eszembe jut, és akkor bizony elfantáziálok.

Hát ez volt az első alkalom amikor partyba basztak. Később még volt néhány alkalom, de ez maradt a legemlékezetesebb.

Azóta elváltam, egy vidéki kisvárosban élek, és néha azért felmegyek Pestre, és a Lacival is összejövök olyankor.

De azért itt is voltak már érdekes kalandjaim, ha lesz időm legközelebb ezekről írok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Livica ·
Túlzás, szerintem ilyen nincs.

csajszy ·
Bakker ez a történet már megint gecitől csöpög? Undorító! Érdekes hogy még nem fulladtál bele Juli! Jól bírod! De hát egy született ribanc vagy! :frowning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: