Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Juli beavatása

26 éves vagyok. Korán mentem férjhez, a férjem 21 évvel idősebb nálam, és nagyon prűd. Talán még soha nem látott meztelenül, és én se őt. Nálunk a szex este sötétben egész egyszerűen zajlik. Ő volt az első, és eddig az egyetlen férfi az életemben. Fiatalon még talán az tetszett, hogy nem akart mindenáron megdugni, mint a korombeli fiúk. Így hát 26 éves koromra, még csak nem is láttam meztelen férfit.




Ezt azért írom le, hogy érthetőbb legyen a történetem. Kb. egy éve történt, egy szombati napon. Soha nem fogom elfelejteni. Meleg nyári délután volt. A férjem szokása szerint pecázni ment, és csak vasárnap estére szokott hazajönni. Szóval egyedül voltam a kiskutyámmal. Ebéd után lezuhanyoztam, és kifeküdtem a teraszon a délutáni napra napozni. Persze meztelenül. Kicsit elszundítottam, és arra riadtam fel, hogy a kutya ugat, és berohan a szobába. Felnéztem, és ott állt a szomszéd srác a szobában. - Át szokott jönni a férjemmel számítógépes programokat cserélni- Nem zártam be a bejárati ajtót (hála istennek) és nem hallottam a kopogását, ezért jött be. Fölkaptam a fürdőlepedőt magam köré tekertem, és zavartan mentem be. Ő is zavartan állt, kérdezte, hol a férjem, és bocsánatot kért a zavarásért és menni akart. És akkor én, nem is tudom hogyan, miért? Megkérdeztem nem akar inni velem valamit? Még mindig zavartan, elfogadta az invitálást, de a szeme már perzselt. Odaléptem a bárszekrényhez, felnyúltam a whiskis üvegért, és akkor,-- kioldódott a fürdőlepedő, lehullott, ott álltam meztelenül, kezemben, az üveg... Azt éreztem, hogy hátulról átölel, megmarkolja a mellemet, és a keze villámgyorsan siklott a combjaim közé. Elállt a lélegzetem, kicsit megpróbáltam ellenkezni, de nem volt megállás.




Megfordított, száját a számra tapasztotta, kezével megmarkolta a pinámat, és lassan benyomta az ujját. Teljesen elvesztettem az uralkodást magamon. Lassan lecsúszott, fejét belefúrta a lábaim közé, és elkezdett nyalni. Szívta a csiklómat, ujjai benn jártak mélyen a barlangomban. Testem remegett, nem bírtam állni tovább, lerogytam a fotelbe. Ekkor nyakába vette a combjaimat, a bokámat szétfeszítette, és vadul nyalt, nyelvét mélyen bedugta a pinámba, aztán az ujjait miközben szívta a csiklómat. Sorba éltem át olyan orgazmusokat, mint még soha. Folyt a szerelem nedvem, amit Ő szürcsölt, és egyre jobban beindult. Nem győztem betelni a gyönyörrel, vadul járt a seggem, nagyokat sikítottam, amitől még jobban begerjedt. Nem is tudom hányat élveztem a szájába, de teljesen kifáradtam, és akkor... jujj ha most rá gondolok megint csurog a pinám. Fölállt, és ott meredt előttem a hatalmas fasza. El sem tudtam képzelni ekkorát, igaz még más milyet se láttam. Legalább 25 cm hosszú és nagyon vastag. Megfogta a bokámat, szétfeszített, és már éreztem is a hatalmas dorongot ahogy tülekedett a kis pinámba. Hatalmas volt, kicsit fájt, de mámoros érzés volt ahogy egyre mélyebben, és mélyebben hatolt belém. Aztán visszahúzta, és megint vissza. Sikítottam, de erre még jobban baszott. Egyre ütemesebben járt bennem a hatalmas lőcs. Karmoltam a hátát, Ő beletúrt a hajamba, és vadul baszott. Hatalmas lökésekkel vette birtokba az éhesen tátongó pinámat. Gyönyörrel töltött el, ahogy a hatalmas fasz feszítette a pinámat. Járt bennem mint a dugattyú, nem is tudom észnél voltam-e. Sikítottam, elvesztettem minden kontrollt, csak a kéj értése töltött el. Nem tudom meddig tartott, de sokáig. Teljesen ki voltam, a pinám úgy megbaszva, mint még soha! És aztán jött a következő meglepetés! Kihúzta a fantasztikusan meredő faszát, belemarkolt a hajamba, elkezdte verni a számhoz, majd egy kemény mozdulattal belenyomta a számba. Azt se tudtam élek vagy halok. Acélosan fogta a fejem, és a tokomra nyomta. Teljesen elernyedtem, Ő pedig ütemesen baszta a számat. (soha nem volt eddig fasz a számba, de egyre jobb érzés volt) Automatikusan körbefontan ajkaimmal a nagy dorongot, és átadtam magam az új érzésnek. A Laci (mondtam már? így hívják) pedig egyre keményebben verte bele a számba, míg tele nem spriccelt. Folyt a szám szélén a meleg geci, míg a nagyját nyeltem, nyeltem, hörögtem a vadul spriccelő fasz pedig csak ontotta a meleg gecit. Mikor kipumpálta az utolsó cseppet is, lazult a fogása a fejemen, a kezével, verte még a számhoz, aztán nagy tenyerével szétkente az arcomon, a mellemen, a hasamon a kifolyt gecit. Nem is tudom miért, de földöntúli boldogságot éreztem. A pinám lüktetett, a számban éreztem a geci számomra új ízét, a Laci pedig kezét a mellemen pihentetve, végtelen gyengédséggel simogatott. Csodás volt! Nem tudom leírni milyen fantasztikus érzés volt. A Laci erős teste (magas, 189 cm) ernyedten feküdt mellettem, a farka még így is izgatóan simult a combján. Én kezdtem magamhoz térni először. Izgalommal gondoltam végig a történteket, és egyre jobban kívántam újból a farkát a számba venni. Óvatosan lecsúsztam, és elkezdtem csókolgatni a pihenő rudat. Hátra húztam a bőrt rajta, és bevettem a számba, megremegett. Elkezdtem szopogatni, előbb csak lassan aztán egyre mélyebben. Élveztem, ahogy dagadt a számba. Nem kellett sokáig várni megint ágaskodott a gyönyörű fasz! Két kezembe vettem és megpróbáltam leereszteni a torkomra, nagyon élveztem, és szoptam nyaltam. A Laci simogatta a hátamat, és néha megemelte a fenekét, hogy jobban benyomja a számba. Azt hiszem megint kívántam a gecijét nyelni, de átölelte a derekamat, megfordított, négykézlábra állított, és hátulról hatolt bele a már igencsak nedves pinámba. Erősen markolta a csípőmet, és baszott. Újból járt bennem a hatalmas fasz. Előbb csak lassan aztán mindig vadabbul. Beleharapott a nyakamba, amitől rögtön elélveztem. Megérezte a meleg szerelem nedvet ami elöntötte a zacskóját, erre még vadabbul baszott, hörgött, és éreztem ahogy spricceli tele a pinámat. Cuppogott a geci összekeveredve a pinámból spriccelő nedüvel. Megint hatalmasakat élveztem! Mikor lankadni kezdett a farka át akarta csusszantani a popsimba, de azt nem engedtem. (egyenlőre, mert azóta már azon is túl vagyok) Akkor elém ült és lehúzta a fejemet (nem is kellett nagyon húzni, mert kívántam a számba érezni) és szopatott. Élvezettel szopogattam, nyalogattam hosszába széltébe a lankadó faszt. Nagyon élveztem. Tetszett az új élmény, hogy fasz van a számba. Addig ügyeskedtem, míg egy adag gecit sikerült még kifejnem, amit utolsó cseppig lenyeltem. Felfedeztem, hogy szeretem a gecit! Élvezem ahogy elönti a számat. Ez volt a beavatásom első menete. Spontán jött, és fantasztikus volt. Azóta még sok mindenen átestem. Popsim, party, és rengeteg szopás.




Remélem Nektek is örömet szereztem a számomra fantasztikus élménnyel. Ha érdekel a további akkor azt is elmesélem.

Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

cooy ·
nem szar

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: