Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Juli beavatása 3 - második rész

Ez jutott eszembe mikor belekezdtem a tervezett történet megírásába. Ez már farsang idején történt. A szilvesztert sajnos nem tudtuk együtt tölteni, és az év elején is csak néha sikerült néhány órát inkább csak délelőtt összebújnunk. Aztán eljött a nap. A férjemnek négy napra külföldre kellett utaznia. Majdnem fölsikítottam örömömben amikor elmondta. Hívott, hogy menjek vele, de én már lelki szemeimmel a Laci faszára gondoltam, és valami kifogással kibújtam a kérése elől. Persze alig vártam, hogy elmondjam a Lacinak, és remegtem, hogy vele tölthessem ezt a négy napot. Nem mondta rögtön, hogy rá ér, de én nagyon reménykedtem.

Aztán kb. egy héttel előtte, azt mondta, hogy leutazunk Szegedre, bemutat a barátainak. Végtelen boldogság öntött el. Sohase fogom elfelejteni, egy keddi nap délután találkoztunk, és kocsival mentünk Szegedre. Nagyon be voltam indulva. Menetközben lehúztam a sliccét, és számba vettem a farkát. Már majdnem spriccelt, amikor ellökött, eltette a faszát, és azt mondta, hogy legyek türelemmel, mert ma Ő akar meglepetést nekem. Nagyon kívántam a gecit a számba érezni, de nem tehettem mást. Megérkeztünk egy gyönyörű házhoz. A Laci kulccsal nyitotta az ajtót, és teljesen otthonos volt.

Megmutatta a konyhát, a fürdőszobát, majd egy hatalmas nappaliba mentünk. Égett a tűz a kandallóban, puha állatbőrök voltak a padlón. Ittunk egy sherryt, ettünk néhány szendvicset. Aztán elküldött zuhanyozni. Mire visszajöttem addigra Ő is lezuhanyozott (később tudtam meg, hogy az emeleten) rám adott egy hosszú pólót, ami alig takarta a pinámat. Halk andalító zene szólt, a szobában félhomály volt. Átölelt, szorosan magához húzott, és azt mondta, hogy most az Ő meglepetése jön. Leültetett a kerevetre, elővett egy kendőt, bekötötte a szememet és azt mondta, hogy maradjak itt, és akármi történik nem szólhatok egy szót sem, és a kezeimet magam mellett kell tartanom, semmit nem foghatok meg amíg Ő nem szól. Megígértem, és izgatottan vártam mi is a meglepetés. Eltelt legalább tíz perc, és csak a zenét hallottam.

Már teljesen elernyedtem. És akkor! Valaki megmarkolta a fejemet (hogy jött be? Nem is hallottam) és egy kemény vastag faszt nyomott a számba. (nem a Laci volt azt rögtön megéreztem) Nagyon határozott volt, úgyhogy ha akartam volna (de nem akartam) se tudtam volna kitérni. Megmarkolta a hajamat, és a torkomra nyomta a vastag dorongot. Kicsit fuldokoltam a meglepetéstől, de aztán tudtam, mit kell tennem. Szoptam, de nem nagyon hagyott, hanem nagy lökésekkel baszta a számat, néha kihúzta verte a számat, majd újból benyomta a torkomra. Élveztem a keménységét és a határozottságát Aztán egyszer csak, kihúzta a faszát, elengedett, és csönd lett megint.

Néhány perc múlva megint éreztem ugyanazt. Kemény marok szorította a fejemet, és a fasz ki-be járt a számba. Egyre jobban élveztem, a pinám tocsogott. A Combjaimat összeszorítottam, és élveztem a szám baszását, amikor megéreztem a fasz pulzálását, és nem sokkal később mint a gejzír úgy tört ki a geci. Elöntötte a torkomat, nyeltem, de kicsordult a számon. Éreztem, hogy folyik le a nyakamon a mellemre. Még vagy öt percig baszta a számat, kipumpálva minden csöppjét, amit én nagy buzgalommal nyaltam. Közben hatalmas orgazmusom volt. Kivette a faszát, végig törölte a számat vele, majd otthagyott. Magamhoz akartam nyúlni, de mivel megígértem, hogy nem használom a kezem, nem tettem. Remegett a testem. A geci íze ott volt a számba (más íze volt mint a Laciénak) élveztem az ízét. Kicsit hátradőltem, neki támaszkodva a támlának.

Éppen ellazultam, amikor újabb meglepetés ért. Valaki (azt hittem a Laci) fölemelte a lábamat, szétfeszítette a combomat, és nagy fasz tódult a tocsogó pinámba. Tövig fölnyomta, közbe hanyatt fektetett a díványon, és jujjjjjjjjj. Megmarkolta a fenekemet, és baszott. Ki-be húzta a hatalmas faszát. Teljesen kitöltötte a pinámat. Sikítottam, élveztem egymásután. Ő pedig egyre vadabbul baszott, elengedte a seggemet, megfogta a bokáimat, szétfeszített és teljesen belém hatolt. Sikítottam, ami még vadabbá tette. Nagyot vert a seggemre, és tele spriccelte a pinámat. Nagyot hörgött vad ütembe baszott, teljesen elernyedtem. Nem tudom hány orgazmusom volt, de nagyon sok. Folyt a meleg geci a seggem lukába. Aztán otthagyott megint csönd vett körül. Nem is bántam, mert teljesen elernyedve feküdtem. De most jött a java.

Valaki ráült a mellemre, megint belemarkolt a hajamba, és szájba baszott. Nem mesélem, mert csak ismételni tudnám amit éreztem. Nagyon vadul baszta a számat, és rengeteg gecit nyeltem. Éppen amikor a szám tele volt és alig tudtam nyelni, akkor megint egy fasz tülekedett a pinámba, és valami fantasztikus vadsággal kezdett baszni. Mire a szám fölszabadult, addigra megint tele volt a pinám. Valaki oldalról fogta a lábamat, a másik pedig eddig soha nem érzett ütembe baszott. Már teljesen elernyedtem. A szám tele volt gecivel, a pinám izzott, már fájt, de nem hagyta abba nagyon megbaszott, rengeteg gecit pumpált belém, mert éreztem, ahogy a seggemen folyik végig a geci, és a pinám is tele volt. Már azt se tudtam élek vagy halok, de nem volt vége. Kis csend után, valaki megfogott, föltérdeltetett, nekinyomott a kerevet támlájának, akkor a másik oldalon megmarkolták a fejemet, és megint egy fasz nyomult a számba, hátulról pedig a pinámat baszta egy fasz.

Csodás érzés volt. Teljesen ki voltam szolgáltatva, és két fasz baszott egyszerre. Az egyik a számat, a másik a pinámat. Néha éreztem, ahogy hátulról nagyokat vernek a seggemre, ilyenkor fölsikítottam volna, ha a szám nem lett volna tele. Elölről teljesen kitöltötte a fasz a számat. Nyeltem a gecit, de így is kicsordult a számon. Remegett a testem a folyamatos orgazmustól Aztán újra elöntötte a számat a geci, gépiesen szürcsöltem, nyeltem. Közbe a pinám is csúszósabb lett, mert meleg geci öntötte el. Nem tudtam már mi történik. Lecsúsztam, és majdnem elaludtam, mikor erős karok felemeltek mint egy kisbabát, és bevittek a fürdőszobába, belefektettek a kád meleg vízbe, és finoman bedörzsölték a testemet valami mentolos olajjal. Éreztem ahogy a testem felfrissül. Akkor aki behozott otthagyott.

Levettem a kendőt, élveztem a meleg vizet. Lefürödtem, lezuhanyoztam hideg, aztán forró vízzel, hogy felfrissüljek. Megmostam a hajamat is, mert ragadt a gecitől. Miután mindennel elkészültem, újra frissnek és üdének éreztem magam. Találtam egy nagy fürdőlepedőt, avval tekertem körbe magam, és kiléptem a fürdőszobából. Kint teljesen sötét volt. Nem láttam semmit. Vissza akartam menni a fürdőszobába, de hátulról átölelt a Laci, és a nyakamba csókolt. Beleremegett a teljes testem. Hogy tetszett a meglepetés kezdete? Kérdezte. Megfordultam, átöleltem - a testem már megint izzott - szájon csókoltam, és azt suttogtam, hogy "csodás volt". Ez csak bevezető volt, nemsokára jön az igazi - mondta.

Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Démonka ·
Harmadik rész! Mert ha még az első lenne.. Csak azt tudom tanácsolni... kérni.. hogy soha többet ne írj - legalábbis ilyet ne! 3-4x leírod ugyanazt, ugyanúgy.. pocsék kifejezésekkel és jelzőkkel.. pornófilmnek elmenne..Esetleg. :angry: Szörnyű..
Angyalka29 ·
Hmm... Én nem olvastam az első kettőt... És hát némileg brutális volt ez a történet, de azért izgató valamilyen szinten. De egy kicsit túl sok fehér váladék volt benne, ami szerintem nem olyan guszta....
De végülis elmegy. Olvastam már jobbat is, de megteszi.
Mellesleg: Drága démonka! Én elhiszem, hogy te olyan okos vagy, hogy mindenkit kifikázol, de akkor szeretném elolvasni neked is egy erotikával vagy valami ilyesmivel kapcsolatos történetedet. Légyszi írd le nekem, hogy mi a címe a te művednek és készséggel olvasom el. Ám ha nincs ilyen, akkor javaslom, ne fikázz le másokat anélkül, hogy tudnád, te milyen reakciót kapsz.
Köszi

Andreas69 ·
Kedves Angyalka29! Miért kellene ahhoz saját művet írni, hogy kritizálni tudjon valaki? Az egy dolog, hogy te nem értesz egyet egy kritikával, de legyen meg mindenkinek a joga arra, hogy kinyilvánítsa a véleményét, legyen az akár pozitív, akár negatív! (Mellékesen, nekem sem nagyon tetszett az írás.)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: