Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Juli beavatás 3 - harmadik rész

Átvezetett a másik szobába, ahol egy nagy kerek asztal tele volt kajával. Az asztal körül három srác ült, felöltözve, ing zakó nyakkendő. Ők a barátaim engedd meg, hogy bemutassam Őket mondta a Laci. Én ott álltam teljesen meztelenül, mert a törülköző már rég leesett rólam. Menj ismerd meg a barátaimat, mondta a Laci. Elindultam a hozzám legközelebbi sráchoz. Nyújtottam a kezem, - felém fordult, és akkor láttam, hogy alul teljesen meztelen. Magához húzott, a kezemet a fél merev faszára húzta, és Gábor vagyok mutatkozott be, megismersz? Mondta, és szájon csókolt, miközben a faszát (ami merevedett) jobban nyomta a kezembe.

Kicsit elpirultam, megmarkoltam a méretes faszt és visszacsókoltam. Mentem a következőhöz, és hasonlóan zajlott a bemutatkozás. Ő András volt. Neki volt az a rendkívül vastag farka. Ő is a kezembe adta, de Ő a mellbimbómat szívta be. Teljesen libabőrös lettem, és a pinám benedvesedett. A harmadik Tibor. Ő volt a legmagasabb (200 cm. fölött) Megölelte a derekamat, belenyúlt a pinámba, másik kezét lassan lecsúsztatta és belenyomta az ujját a seggembe - rögtön elélveztem. Ekkor ölbe vett, ketten széttárták a lábamat, és egymás után kinyaltak. Sikítottam, és hatalmasakat élveztem. Aztán a Laci körbe vezetett és leültetett az asztalhoz. (remegett mindenem és izzott a pinám)

Vacsora következett, vörösbor és jobbnál jobb kaják. Nagy asztal volt, körbe forgatható, mindenből vehetett akihez fordult. Közbe persze megindult a duma. "mesélj drága kinek ízlett jobban a farka? Tudod ki volt az első? Kinek volt a gecije ízletesebb? Hányadik volt a Laci?" meg minden hasonló. Mire végére értünk a kajának, már nagyon izzott a hangulat. Egy pezsgő pukkant, ittunk, és égett a testünk. A faszok már keményen álltak. A fiúk leszedték az asztalt (rettentő izgató volt a sok kemény farok, már szinte éreztem a pinámba), és most jön az édesség felkiáltással a Tibor fölkapott és az asztal közepére ültetett. Megforgatta az asztalt és amikor megállt a velem szemben ülő Gábor fölállt, hátra döntött és széthúzta a nagyajkaimat és belenyalt a pinámba. Felnyomta a nyelvét, szívta a csiklómat, markolta a seggemet.

Hatalmas orgazmusaim voltak, spriccelt a pinám, beterítve az arcát. A többiek hangosan drukkoltak - nyaldd szét, nyúlj be három ujjal stb. - add tovább. Így adtak körbe. Leöntöttek csokoládéval, lenyalták rólam. Szívták a csiklómat, a melleimet, belenyaltak a seggembe, harapdálták a nyakamat, a pinámba rumos meggyet dugtak, és onnan ették, megujjazták a fenekemet. Ugye nem kell mondjam, hogy nagyon élveztem. Folyamatos orgazmusokat éltem át. Mikor éppen az András kezelte a pinámat, a másik oldalon a Laci fölém hajolt szájon csókolt, és azt kérdezte, hogy tetszik a meglepetés? Átöleltem a nyakát - éppen egy hatalmas orgazmusom volt - és azt súgtam: "gyere basszál meg. Ekkor Ő fölállt és azt kérdezte, kinek áll elég keményen, mert én már faszt akarok. Az András magához húzott, a másik kettő szétfeszítette a lábaimat, és az András vastag tagja kitöltötte a faszra éhes pinámat. Felsikítottam, és örömmel éreztem, hogy egyre ütemesebben nyomul a széttárt lábaim közé.

Ez volt a kezdete a második menetnek, ami minden fantáziámat felülmúlt. A másik oldalon a Laci vett kezelésbe. Verte a számhoz a kemény szerszámját, majd a heréit verte a számhoz, végül a derekam alá tolt egy kemény párnát, hátrafeszítette a fejemet és a számba nyomta a nagy faszát. A pinámat az András, a számat a Laci baszta hatalmas lökésekkel, én meg megint sorozatban élveztem. Mikor mind a két lukamat elöntötte a meleg geci, újból hatalmas orgazmust éltem át. Aztán fölkapott a Tibor ráfektetett a kanapé támlájára, megmarkolta a hajamat, és most az ő fasza töltötte ki a számat. A hátulról a Gábor nagyot vert a seggemre, belemarkolt, szétfeszítette, -és hát, hogy mondjam, nem tudom másképpen- seggbe baszott, közbe hatalmasakat ütött a fenekemre. Teljesen bevadultak, és úgy basztak elölről, hátulról. Most kell egy kis szünetet tartsak, mert teljesen beindultam. Ohhhhh nagyon nagyot masztiztam! (persze eddig is előfordult már egypárszor) Hol is tartottam? Ja igen! Nagyon beindultak.

Olyan vadul basztak, hogy teljesen elernyedtem. A Tibor kihúzta a számból, és telespriccelte az arcomat a hajamat, majd visszanyomta a számba és a maradékot szopatta le velem, közbe a kezével szétkente a gecit az arcomon. A Gábor áttért a pinámra, és abba élvezett bele. Éreztem, ahogy elönt a langyos geci. Hatalmas lökésekkel élvezte tele a pinámat. Még éppen, hogy befejezték, a Laci kapott el, ledöntött hanyatt a földre, nyakamba nyomta a lábaimat és hol a seggemet, hol a pinámat baszta felváltva, közben mondta a szokásosat (gyere kis kurvám szétbaszlak stb), és hatalmasakat hörgött amikor teleélvezte a seggemet. Mikor leszállt rólam fel se tudtam kelni mert az András ugrott rám, és ugyanúgy kezdett baszni, mint előbb a Laci. Hatalmas vastag fasza majdnem szétfeszítette a seggemet, de élveztem. Mikor már vagy harmadszor cserélt a pinám és a seggem baszása között, már egész simán járt benne. Közbe a Tibor és a Gábor is életre kelt.

A fejemhez térdeltek, és felváltva baszták a számat. Hol mélyen a torkomra nyomták, hol verték a számhoz, közbe ők is mondták(nyald édes, kapod a gecit, vedd be tövig stb.) Miközben a seggem tele lett lőve addig az arcomra spriccelték a gecit amit szétkentek rajtam, és az ujjaikkal kenték a számba. Mire befejezték alul felül úsztam a gecibe. Kicsit szédelegve álltam föl. Láttam, hogy a Laci megint erőre kap. Nekem is töltöttek ami nagyon jól esett. Lerogytam egy fotelba és elengedtem magam. A fiúk pezsgőztek, néha rám loccsantottak, hogy el ne aludjak. A hajam ragadt a gecitől és a pezsgőtől. Azt hittem, hogy vége a napnak, de tévedtem. A fiúk sorba ültek és azt találták ki hogy versenyezzünk melyiket tudom gyorsabban leszopni. Nem tudtam kitérni előle. Eléjük térdeltem és kezdtem a Tiborral. Közbe a többiek biztattak (gyorsabban, mélyebbre vedd be, szívd, stb.) Mivel már eléggé ki voltak fejve nem ment könnyen, de végül is egy nagy adagot nyeltem. Ezután így folytattam mind a négyet. Mire befejeztem megint úsztam a friss gecibe.

Persze majdnem mindegyik az első spriccet az arcomra engedte, hogy a többiek lássák. A végén meg a hajamba törölték. Ennyi gecit el se tudtam képzelni. A következő menet az volt, hogy abban versenyeztek melyik tud hamarabb a pinámba élvezni. Felfektettek az ágyra, ketten szétfeszítették a lábaimat, míg a harmadik baszott. A pinám már tejesen ki volt. Az András kezdte, de miután vagy húsz percig tunkolta a pinámat, és geci sehol, átvett a Gábor. Ő megfordított és hátulról nyomult be. Ő is hiába nyomott, bár a végén a hátamra spriccelt egy adagot. A Tibor és a Laci eredményesek voltak. Az egyik a hátamra a másik a hasamra engedte maradék spermáját. Azt hittem ki sem bírom, annyit baszták már mindegyik nyílásomat. Kicsit fájt a pinám, de élveztem a dolgot. Tetőtől talpig úsztam a gecibe. Kis iszogatás és szövegelés után lementünk egy szinttel lejjebb, ahol egy uszoda volt. Jól esett a meleg zuhany alá állni, és lemosni magam.

Aztán beugrottam a medencébe, ami rettentően jól esett. Úszkáltam, aztán sorba jöttek a fiúk is. Beugrottak, hozzám úsztak csókolgattak, és dicsérték mindenemet. A Laci átölelt forrón szájon csókolt és azt kérdezte: élvezed? Bírod még? Én visszacsókoltam, hozzá bújtam, és azt mondtam: talán még egy kicsit, de borzasztóan élvezem. A többiek is oda-odaúsztak, és mondták: remélem lesz még valami. Hát lett. Mikor kiültünk a partra, lefeküdtünk a napozó ágyakra, pihentünk, valami nagyon finom koktélt iszogattunk, és átadtuk magunkat a pihenésnek. A Laci mellettem feküdt. Magához húzott és csókolgatott, simogatott, aminek az lett az eredménye, hogy benedvesedtem, és az Ő farka is egyre nagyobb lett. Egyszer csak hanyattfeküdt, és hívott: gyere kis kurvám, lovagolj meg! Nem kellett nagyon biztatni, fölpattantam az ágaskodó dorongra. Ő hátra dőlt, és biztatott, gyí kis kancám. Emelgettem a fenekemet, és élveztem látni az arcán, mennyire élvezi. Ez engem még jobban izgalomba hozott, és meleg szerelem nedvem elöntötte a farkát, mire Ő megragadta a fenekemet, és gyorsabb vágtára fogott, miközben ő is vadul emelgette a seggét.

Hatalmas ordítással lövelte tele a pinámat, ami szép lassan visszafolyt a faszára. Gyors vágtával lefejtem az összes gecit. Óriási élvezet volt látni az arcát, hogy elélvezett. Lecsusszantam a lankadó óriásról, és számba vettem, hogy megtisztogassam, és lenyaljam a saját nedvemmel keveredett gecit. Persze a többiek sem hagyták ki. Sorba lovagoltam a másik három faszt is. A Gábor nagy lovaglás után a számba eresztette a magját. Utána még keményen szájba baszott. A Tibor a nyakába emelte a lábaimat, úgy lovagoltatott. A fasza felért a méhemig. A végén föltérdeltetett és hátulról baszott tele a gecijével. Az András volt az utolsó. Ő egyből négykézlábra állított és a fenekemet vette kezelésbe. Ő nem cifrázta. Nagyon keményen seggbebaszott. Fölguggolt az ágyra és tövig nyomta. Kicsit fájt, de élveztem. Aztán kihúzta és megint tövig benyomta. Sikítottam!!!!! Aminek az lett a következménye, hogy fölfigyeltek a többiek. A Gábor elém állt megmarkolta a fejemet és kezdte baszni a számat. Amikor az András kilőtte a spermáját, még jobban csúszott és még vadabbul nekiállt kipumpálni az utolsó csöppet is.

Cuppogott a seggem, a szám meg kitömve. Még az András éppen kihúzta, a Tibor hátulról már benne is volt a pinámba. Nagyon jó fasza volt.(kemény, hosszú, és sokáig tudott merev maradni) Megszorította a derekamat, és lassú ütembe húzta ki-be. Közbe a Gábor egyre vadabb lett. Két kézzel markolta a hajamat, és baszta a számat. Éppen a legmélyebben volt a torkomba, amikor kilőtte az első adag spermát.(nagyon szeretem) Hörögtem, de nyeltem az utána következő adagokat. Előrenyúltam, megfogtam a heréit, és kimasszíroztam az utolsó cseppet is. Közbe a Tibor nagyobb ütemre kapcsolt, és amikor üres lett a szám hátulról markolta a hajamat, a másik kezével a kifolyt gecit kente a számra közbe iszonyú sebességgel baszott. Nemsokára Ő is belém élvezett. Folyt a meleg geci a seggembe. Aztán a számba adta a maradék kiszívására. Végül szokása szerint a hajamba törölte a faszát. Úúúúúúúú megint ki voltam, de még jött a Laci és durván leszopatott (talán egy kicsit féltékeny volt, mert a Tibort nagyon élveztem?) persze szoptam, mint a kisangyal, hagytam, hogy elverje a számat a faszával, aztán olyan keményen beleverte a számba, hogy tényleg fuldokoltam.

Kihúzta, megmarkolta a hajamat és telespriccelte az arcomat. Utána megint a maradékot kiszopatta velem. Átöleltem a seggét és mohón szoptam. Utána még hasra fordított, belenyúlt a pinámba, és hatalmasakat vert a fenekemre. Jól megujjazott, és közbe tűz vörösre vert. Égett a seggem, de nem szóltam (talán élveztem is) aztán ott hagyott és ment zuhanyozni, majd egy fejest ugrott a medencébe. Elterültem, mert nagyon ki voltam. Aztán én is lezuhanyoztam, felmentem a szobába és lefeküdtem. Azon gondolkodtam, hogy vajon haragszik-e rám a Laci. A fiúk még lent iszogattak, hallottam, hogy kidumálnak. Csak foszlányokat hallottam (jó kis szuka, imádja a gecit, jó szűk a pinája, holnap is kellene folytatni, el kéne hozni az Orsit (?) is, meg a Tomot?, talán benne lenne, fölültetnénk a lóra, videó, stb) de már majdnem aludtam.

Félálomba voltam amikor a Laci mellém feküdt. Odabújtam hozzá, mint egy kiscica. Csókolgattam, simogattam. Aztán elkapott szorosan ölelt, szenvedélyesen csókolt, és azt suttogta: talán szerelmes vagyok---Te kis kurva imádlak--. Olyan jól esett, majdnem elsírtam magam. Aztán egyre lejjebb csúsztam, bevettem a félkemény farkát, és szopogatva elaludtam a lábai között. Ennyi! Persze amíg ezeket leírtam nemegyszer élveztem. Nagyon jó volt felidézni. Nem egyszerre írtam. Több napig eltartott, mert nem bírtam néha folytatni. Ezért talán hosszúra sikerült. A második nap élményeit is megírom talán, de most nem lesz sok időm.
Hasonló történetek
30253
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lady Baby ·
Hááát... a szókincsed tényleg kissé durva, de nekem nagyon tetszett!!! Jó volt, kircsi masztizás lett belőlee!!! :heart_eyes:

csajszy ·
Hát Juli. TE EGY KIBASZOTT NAGY ROHADT RIBANC VAGY. A Laci meg egy hülye hogy egy ekkora kurvába szerelmes, szerintem.(már ha egyáltalán az beléd) Férjed legalább már tudja hogy széjjelbasztak?? biztos örült neki ha kiderült. Szánalmas vagy. Vigyázz legközelebb ha telespriccelik a szád nehogy megfulladj a gecibe! Sok sikert.

hódolom ·
én is megdugnálak. küldesz nekem egy képet a puncidról?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: