Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Juci története folytatódik

„Olvastam a reakciókat a történetem első felére. Örülök, hogy ennyi reakciót sikerült kiváltanom belőletek, és hogy szinte mindenkinek tetszett. Köszönöm a sok levelet, amit Tőletek kaptam. Sajnos nem tudtam mindenkinek válaszolni, hihetetlenül sok levél és érdeklődő volt, mindenkinek még egyszer köszönöm szépen. Jól be vagyok táblázva ))) úgyhogy most már ne írjatok. Az értetleneket és a fúrcsálkozókat sajnálom. Nem értem, hogy az ilyenek miért járnak ilyen honlapokon. Nekik inkább a www.katolikus.hu címet ajánlanám szeretettel… ))) Most pedig küldöm a folytatást. Remélem, ez is úgy tetszik majd, mint az első rész!”

Tomi folytatta a baszásomat teljes erővel. Én elnyúltam az ágyon, és teljesen ellazítottam magam. Farkával pontosan a legérzékenyebb területet masszírozta, a G pontomat. Jó párszor elöntött a gyönyör ebben a pózban, és annyira csodálatos érzés volt, hogy semmit sem kellett tennem érte, mindössze át kellett adnom magam az erős, kitartó faroknak, amely hihetetlen sebességgel és intenzitással járt bennem. Kezemmel a lepedőbe kapaszkodtam, és csak gyűrtem, szorítottam az anyagot. Szinte mozdulni sem tudtam a rám nehezedő férfitest súlya alatt, de nem is akartam, hiszen fantasztikus érzésekkel ajándékozott meg. Éreztem, hogy már ő sem bírja soká hallgatni a kéjnyögéseimet, és látni a szinte folyamatos orgazmusaimat, és egyszer csak óriási lökéssel beleélvezett a pinámba. Hihetetlen menet volt. Teljesen lefárasztott, pedig szinte moccannom sem kellett. Fáradtan elnyúltunk egymás mellett, és hihetetlen kielégültséget éreztem magamban. Ebben a pillanatban nagyon finom simogatást éreztem a lábaimon, majd arra lettem figyelmes, hogy valaki felfelé haladva végigcsókolgatja őket. A párom volt az. Levetkőzve, kőkeményre duzzadt farokkal csókolgatta végig a lábaimat, majd végül a combjaim között kötött ki. Hihetetlen látvány volt, ahogy szorgalmasan nyalja a puncimat, miközben abból lassan folydogál a Tomi előbb belelőtt spermája. Már a gondolat is teljesen felizgatott... Tomi is meglepődött egy másodpercre, de hamar feltalálta ismét magát.

A melleimet kezdte simogatni, csókolgatni, majd mellém térdelt, és a számba adta a még kicsit puhácska farkát. A párom istenien nyal, és tudta, hogy a szétbaszott pinácskámmal nagyon gyengéden kell bánnia. Lassan, nagyon lassan nyalogatta végig. Minden alkalommal picit felnyomta a nyelvét a vaginámba, hogy újabb csepp spermához juthasson, majd felsiklott egészen a csiklómig. Éreztem, hogy ezzel eszméletlenül felizgat ismét. Amikor hangos nyögésekkel adtam a tudtára, hogy közeledik az orgazmusom, elkezdte szívni a csiklómat, a szájába vette és a nyelvével körözött a hegyén. Ez mindig hihetetlen élvezetet okoz. Az pedig, hogy közben Tomi farka a számban keményre duzzadt, és megint harcra kész lett, csak még inkább felkorbácsolta a vágyamat. Négykézláb álltam, és a párom hátulról hatolt belém. Pont úgy, ahogy nem sokkal előtte a Tomi. Ez a tudat teljesen elbódított. Ekkor szembe térdelt velem a Tomi, és szinte „felnyársaltak” a farkukra. A párom mozgatott előre – hátra. Ahogy magára húzogatott, az egész testemet mozgatta, így szinte semmit sem kellett tennem, hogy a számban lévő faszt ütemesen szopjam. A baszás üteme nagyon megfelelő volt erre is, és én eszméletlenül élveztem ezt az érzést. A fiúk közben egyfolytában dicsértek, hogy milyen jó kis szuka vagyok, hogy micsoda basznivaló a pinám és hogy még sohasem láttak ennyire tüzes pinát, mint az enyém.

Teljesen bepörget a picit disznó beszéd a szeretkezés alatt. Ezt már régebben is tapasztaltam, és ki is szoktam használni, de most, hogy ezt két férfi mondta, akik mindketten azt tehettek velem, amit akartak ez még inkább hatott. A puncim szabályosan cuppogott a párom farkától. Ettől és a látványtól amit addig látott a párom hatalmas adag spermát lőtt a hátamra. Szétkente rajtam, tudta, hogy mennyire imádom ezt a „legdrágább testápolót”. Ezután pózt váltottunk. Most ismét baszni akart a Tomi, a párom pedig a számban akart megkeményedni (mintha összebeszéltek volna )). A Tomi lefeküdt az ágyra, én pedig háttal neki fölé ültem, a karjaimmal mellette támaszkodtam. A párom mellénk állt, és a farka pont az arcom elé került. Tomi megfogta a fenekemet, és ütemesen elkezdett magára húzni. Igazán mélyen került belém így, és ráadásul a helyzetem miatt pontosan a legérzékenyebb pontomnak feszült a farka ismét. Mivel a kezeimmel támasztottam a testemet, nem tudtam használni őket a szopáshoz, a párom szabadon baszta meg a számat. Élveztem, ahogy mélyen a torkomra nyomta a farkát, amely gyorsan ismét kemény lett. Ez nem is csoda, hisz fantasztikus látványban volt része. Ott mozogtak előtte a melleim, és láthatta, ahogy alulról Tomi keményen pumpálja a pinuskámat.

Egyszer csak kivette a farkát a számból, és a lábaim közé térdelt. Elkezdte nyalogatni a csiklómat. Hihetetlen érzés volt, hogy egy srác bassza a pinámat, miközben egy másik a nyelvével a csiklómon táncol. Imádtam, hogy ilyen perverz a párom. Végül is szinte e Tomi faszától néhány centire nyalt engem... Ismét óriásit élveztem. Hálásan néztem a páromra, aki visszajött a számba, és azt mondta, hogy így akar elmenni, és az egészet a melleimre akarja fröcskölni. Mit tehettem volna, hevesen bólogatni kezdtem az ötletére... ))) A két srác olyan finoman baszott, hogy azt elmondani nem lehet, érezni kell. Elsőnek a Tomi ment el. Kihúzta a farkát a hüvelyemből, és az ölemre spriccelte a forró gecijét. A párom ezt látva hihetetlen tempóban baszta meg a számat, és hamarosan a mellemre lőtt. Elégedetten kenegettem szét magamon a spermáját. Fantasztikus este volt. Még jó ideig feküdtünk egymás mellett, a srácok gyengéden simogattak, cirógattak mindenhol. Hálás voltam nekik ezért az élményért.

Nagyon szerettem volna kipróbálni a szendvics pózt, de velük ezt nem mertem, mert túl nagyok voltak mindketten, és az én pici selymes fenekemet féltettem volna tőlük. De ez még nagyon izgatta a fantáziámat. Hogy milyen volt, amikor ez a vágyam is teljesült, arról majd máskor.

Csók: Judit
Hasonló történetek
18037
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
15343
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

hódolom ·
Szia lenne egy kérdésem.Nem küldenél nekem egy meztelen képet magadról?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: