Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Juci a nimfomániás!

Juci vagyok, és élek halok a szexért, imádom, ha hatalmas farkak járnak a puncimban, és a számban. A párommal is egy szexuális tartalmú hirdetés kapcsán ismerkedtem meg, és mindkettőnknek azóta is nagyon fontos az igényes szex. Én 26 vagyok, ő 29, mindketten egyetemet végeztünk, és jó állásunk van. Már egy éve együtt élünk a legnagyobb harmóniában, és a szex területén is szinte hihetetlenül harmonikus a kapcsolatunk. Egy ideje azonban elkezdtem fantáziálni arról - amit filmeken már annyiszor láttam, de az életben nem volt alkalmam kipróbálni -, hogy milyen lenne egyszerre két (vagy több) férfival szerelmeskedni. Hál’ Istennek nincsenek tabuk köztünk, ezért elkezdtem beszélgetni erről a párommal, aki jól fogadta az ötletet.

Több srác szex hirdetésére válaszoltam, többekkel leveleztem is, és így ismertem meg Tomit. Valahogy egyből megfogott a stílusa, és amikor a fényképét is elküldte éreztem, ez a srác lesz az, akivel először ki szeretném próbálni. Meg is beszéltünk egy randit egy kávéházban azzal, hogy majd meglátjuk, hogy mi lesz. Már a találkozás előtti napokon is csak a srácra tudtam gondolni, arra, hogy egy vadidegennel fogok kefélni a párom jelenlétében... mondhatom eszméletlen jókat szeretkeztünk a barátommal ezeken a napokon, és persze azért folyamatosan leveleztünk, ahol mindenki részletesen megírta az érzéseit, a gondolatait... és az orgazmusait. Végre eljött a nagy nap. Szépen felöltöztem. Szexi vörös fehérneműt vettem fel, combfixet, szűk szoknyát, és egy minden vágyamról árulkodó vörös blúzt, amely hihetetlenül kívánatosan kiemelte a melleim formáját. A megbeszélt időben találkoztunk a kávéházban. A srácok is csinosak voltak, nem mondom, de én azt hiszem picit feltűnő voltam, a környező asztaloknál ülő férfiak vágyakozó pillantásai erről árulkodtak. Nagyon élveztem a helyzetet, és elkezdett nedvesedni a puncim. Szemben ültem Tomival, és egy alkalommal, amikor a lábamat nézte a beszélgetés közben szándékosan szétnyitottam neki a lábaimat, hogy láthassa a harisnyámat, és a bugyimon a nedves foltot. Egyből reagált... a nadrágja mindent elárult. Hamarosan elindultunk haza hozzánk. A mi kocsinkkal mentünk, és már előre megbeszéltem a párommal, hogy majd én ülök hátra a Tomival, és meglátjuk mi lesz...

Nem csalódtam. A levelei alapján eléggé rámenősnek véltem, és valóban az is volt. Perceken belül a keze a combomon siklott végig, be a szoknyám alá... egyenesen a tocsogó kis pinámhoz. Közben egy forró csókban egyesült az ajkunk. Hihetetlenül izgalmas volt a helyzet. Városi forgalom... végül is bárki láthat, és főleg, hogy a párom szeme láttára valaki nyúlkál a szoknyám alá, miközben csókolózom is vele. Hihetetlenül érzékeny volt a csiklóm. Bugyin keresztül simogatott, miközben a nyelve átjárta a szám minden kis zugát. Kinyújtottam a lábam amennyire csak tudtam. Nekem ez muszáj az orgazmushoz és óriásit élveztem az ujjaitól. És még csak be sem nyúlt a bugyim alá... Később elmondta, hogy nem is akart, mert az ajkaival akarta lenyalogatni a nektáromat, ahogy ezt utána valóban meg is tette. Ahogy már írtam imádom a faszt. Óriási vágyat éreztem, hogy végre a kezembe fogjam a farkát, hogy végre a számban érezzem. Kezemmel már eddig is simogattam őt a nadrágon keresztül, de most lehúztam a zippzárat, és végre a kezemben éreztem a forró és az előnedvektől már igencsak nedves farkát. Élveztem az érintését, megszorítottam, nagyon kemény volt. Húzogatni kezdtem, de nem bírtam magammal tovább... oda hajoltam, és a nyelvemmel lenyalogattam a nedveket róla, majd a számba vettem. Leereszetettem a torkomra, amennyire csak tudtam. Utána ütemesen elkezdtem szopni, úgy ahogy a férfiak annyira imádják.

Néhányszor kivettem a számból, végigcsókolgattam, végigrágicsáltam az oldalát, a számba veszem a lüktető heréit, majd folytattam a szopást. Tudom, hogy ezektől a kis közjátékoktól a srácok még jobban beindulnak. Egyszer csak éreztem, hogy megfeszül a teste, és hamarosan a számban érezhettem azt az imádott fanyar-sós ízt, amit annyira de annyira szeretek. Még nem szerelmeskedtem kocsiban, főleg nem úgy, hogy közben a párom vezet, és bármelyik pillanatban benézhetnek az ablakon, és én éppen egy szinte idegen férfi faszát szopom le... mondhatom őrjítően izgalmas volt a helyzet. Hamarosan hazaértünk. A lakásba beérve a nappaliba mentünk. A barátom kiment az előre behűtött pezsgőért, és mi már ezalatt egymásnak estünk Tomival. Mire a párom bejött a három gyöngyöző pohárral mi már mindketten szinte meztelenek voltunk. Koccintottunk a találkozásra, a közös élvezetekre. Ahogy előre megbeszéltük a párom a másik szobában ült le, és a sötétből a nyitott ajtón keresztül (kukkolva) nézte, hogy mi mit csinálunk, és majd csak később kapcsolódott be. Soha nem éreztem ekkora izgalmat. Itt van a társam, akibe szerelmes vagyok, aki az életem párja, és aki imád engem, és itt van egy szinte idegen férfi, aki kívánatos, jó testű, jó a farka (ez számomra nagyon fontos). Kívánhat ennél többet egy nő?

Végigsimogattam Tomi formás, férfias testét, csókolóztunk, és végre lehúzta a bugyimat. A szájába vette a lábujjacskáimat (soha nem hittem volna, hogy ennyire erotikus dolog ez, hogy ennyire erogén a lábam). Szinte ficánkoltam a kanapén, már csak arra tudtam gondolni, hogy a nyelvével végre a csiklómon köröz... De ő még a lábammal volt elfoglalva. Nem vettem le a harisnyát, mert a fiúk kérték, hogy hagyjam fenn. Szerintük nincs erotikusabb a harisnyás női lábnál. Tamás végigcsókolgatta a lábaimat, miközben éreztem, hogy valóságos patakocska eredt a lábaim közül. Ekkor végre odaért a célhoz. Hatalmasat sikítottam, amikor a nyelvével lassan végighaladt a popsim pici lukától a csiklóm hegyéig. Lassan kezdett nyalni, őrjítően jól csinálta. Majd az ajkai közé vette a csiklómat, elkezdte finoman szívogatni, és közben a nyelvével körözött. A szájában lévő előbújt csiklómon pillanatokon belül elélveztem. Szinte megfolytottam a combjaim szorításával, de nem érdekelt semmi ekkor, már olyan régen vártam erre... Megkértem őt, hogy már nem bírom soká, bele akarok ülni a farkába. A hátára feküdt, én pedig fölé guggoltam, és lassan ráhúztam magam az árbócára. Először valóban úgy éreztem magam, mint akit karóba húznak... bár a barátomnak is nagy farka van, de a Tomié az övén is túltett.

A puncim pedig (bár minden nap nagyokat keféltünk az elmúlt napokban is) az aktus elején mindig nagyon szűk, de lucskos volt. A barátom ezt nagyon élvezi, mindig azt mondja, hogy olyan, mintha egy szűz tini-pinával kezdene dugni, majd egy érett, igazi női pinával fejezné be a baszást. Szóval lassan beleültem, és amikor teljesen leértem megálltam egy picit. Ki akartam élvezni az érzést, hogy egy csodálatos, erős, duzzadt, kemény fasz teljesen kitölt... szerintem ezért (is) érdemes Nőnek lenni. Tomi megértő volt, tisztában volt vele, hogy türelmesnek kell lennie az elején. Én kezdtem el mozogni, és az első percekben én irányítottam a mélységet és az ütemet. Éreztem, hogy kezdek ellazulni, kitágulni, és hogy közeleg az elő orgazmusom is, ekkor kértem őt, hogy most már ő mozogjon, basszon meg rendesen. Megfogta a fenekemet, és nagyon ügyesen, ugyanakkor keményen le kezdett mozgatni, és ugyanakkor mozogni bennem. Hihetetlen ritmusérzéke volt, pont úgy csinálta, ahogy azt kellett. Óriási sikoly közben élveztem el először a farkától. Amikor elélveztem, ő nem is törődött vele, folytatta ugyanúgy a baszást, először ez nem tetszett nekem, de hamar túllendültem, és újra élvezni kezdtem, és számomra hihetetlenül gyorsan újabb orgazmusokat éltem át. Eközben a párom folyamatosan nézett minket, levetkőzött és az álló faszával játszott a szomszéd szobában. Odapillantottam, és láttam a szemében a vágy tüzét, és ő is láthatta az enyémben a vágyat, a hihetetlen erotikus túlfűtöttséget, és kéjt...

Ideje volt pózt cserélni. Imádom, ha hátulról basznak meg. Akár állva, akár térdelve az ágyon, akár hason feküdve óriási orgazmusaim szoktak lenni. Kértem Tamást, hogy most hátulról szeretném.... Négykézlábra álltam, és a hagyományos kutya pózban ő mögém térdelt. Végigsimogatta a vágatomat a kőkemény faszával, és lassan elkezdte betolni. Hihetetlen érzés volt, ahogy egyre csak jött belém... és még... és még beljebb. Lassan kezdett mozogni, hogy ráérezzek az új póz ízére, majd megfogta a csípőmet, és határozott, kemény mozdulatokkal kezdett el baszni. Villámcsapás szerűen ért az első orgazmus, majd szinte folyamatosan a csúcson voltam. Nem tudom, hogy hányszor élveztem el, egy idő után semmi erőm sem maradt, leroskadtam az ágyra, de ő ekkor sem hagyta abba a baszást....

Ne haragudjatok, de most elmegyek maszturbálni, mert zsibong a vérem.

Fiúk! Ha valaki szívesen beszállna egy ilyen buliba a Tamás helyére, akkor ne habozzon! Írjon! És akkor lehet, hogy most nem kellene magamhoz nyúlnom, hanem a Te kőkemény farkadba ülnék bele... :-)) Várom mindenki levelét!!!

Puszi: Judit
Hozzászólások
További hozzászólások »
Démonka ·
Nos.. Erre nem mondom azt, hogy k. Egyszerű prostituált.. és még pénzt sem kap érte... gusztustalan..

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

otto64 ·
Az egyik London-i kiadó a szerkesztőinek irányelvei közül az egyik az, hogy: hogy a több szempont közül az egyik az, hogy: "Juci vagyok, és élek halok a szexért, imádom, ha hatalmas farkak járnak a puncimban, és a számban." Az a tipikus kezdő mondat, ami miatt a novellát bármilyen jó is legyen az, visszavágják.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: