Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jordan és Isabelle

Isabelle belépett a konyhába, nyomában Jordan-el. A lány leült a szoba közepén álló, fából készült asztalhoz. Jordan követte.
- Ez marha jó!-dühöngött Isabelle.-Elvesztettünk egy gyilkost.
- Ha engem kérdezel, én inkább buliznék de ez én vagyok.-mondta Jordan.
- Vérfarkasok.-forgatta a szemét Isabelle.
- Most mit hisztizel?
- Hagyjuk.
- Van itt valami kaja?-Isabelle felállt, és a hűtőhöz lépett, majd kinyitotta az ajtaját és kiszedett belőle egy adag levest.
- Mikró?-ráncolta a homlokát Jordan. Isabelle sóhajtott és berakta az ételt a mikróba, majd leült a székre míg az melegedett.
- Nem tudod hol van Simon?-kérdezte Isabelle.
- Nem.
- Szerintem nem szeret engem.-Jordan felnevetett.
- Ő ugyanezt mondta.-a mikró sípolni kezdett. Isabelle kivette a levest, és lerakta a fiúval szembe.
- Na hogy ízlik?-kerdezte. Jordan evett egy falatot.
- Min gondolkizol?-kérdezte a fiú.
- Szeretnék többet egy csóknál.
- De Simon még nem áll készen.
- Tudom...-Isabelle habozott.-mert megpóbáltam vele. Jordan befejezte a levest. Isabelle berakta a mosogatóba a tányért.
- Mik a terveid?-kérdezte és odalépett a fiúhoz.
- Milyen terveim?
- A maiak.
- Menjünk keressük meg Simon-t.
- Tudod hol van?
- Olaszországban.-Isabelle nagyra nyitotta sötét szemeit.
- Hogy jutunk el oda?
- Portállal.
- Én nem tudok portált nyitni.
- De en tudok valakit aki igen.
- Magnus? Ő nem fog segíteni.
- Dehogynem.-Isabelle megölelte a fiút, ami mindkettejüket meglepte.
- Köszönöm.-mondta Isabelle majd felállt és elindult, majd az ajtóból vissza nézett. Érezte a fiú édes illatát.
- Nem jössz?-kérdezte. Jordan mosolygott.
- A vérfarkasok érzik az emberek gondolatait. Tudom hogy akarsz engem.-Isabelle elvörösödött.
- De ott van Simon meg Maia...
- Maia utál engem, Simon meg nem áll készen.
- De te nem akarsz engem.
- Mondtam én ilyet?
- N...Nem.-Jordan odalépett a lányhoz.
- Ha akarsz engem csak szólj.
- Aka...Akarlak.-mondta Isabelle.
Meglepetésére, Jordan felkapta és megcsókolta gyengéden. De Isabelle nem gyengédségre vágyott. Szája szétnyílt, nyelve Jordan szájába szökött. A fiú meglepődött és odament a szekrényekhez, és leültette az egyikre Isabelle-t.
- Biztos akarod?-kérdezte Jordan.
- Biztos.-súgta Isabelle. Jordan elővette a férfiasságát. Isabelle levette Jordan pólóját. A fiú halkan felnyögött, ahogy csupasz bőrük összeért. Isabelle magáról is lehámozta az ingét. Jordan behatolt a lány barlangjába. Isabelle fájdalmat érzett. Nagyon jó fájdalmat. Megcsókolta Jordan-t. A fiú elindult lefelé, Isabelle egyik mellét masszírozta, míg másikon gyengéden mátszott a nyelvével. Ezután Jordan ki-be kezdte húzogatni a farkát. -Ah de jó!-nyögte Isabelle kéjesen. „nm vagyunk emberek. Legyünk egy kicsit vadabbak.” gondolta. Eltaszította a fiút, majd rávetette magát. Jordan farka ismét a puncijába volt. Lovagolni kezdett. A behatolás fájdalmas volt és mély. Isabelle felkapta a kardját és a nyelét fehelyezte magának Jordan farka mellé, és húzogatni kezdte....

FOLYTATJUK....
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: