Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jó volt...

Nagyon szeretlek pici babám! Olyan gyönyörű voltál hétvégén, mikor utoljára láttalak olyan jó volt veled csak látni, érezni a hangodat, ahogy bársonyosan simogat tengerkék szemedbe hajótöröttnek lenni és nem gondolni semmit... ah fantasztikus volt a szex is, csak az a röpke pár pillanat, mi pillangóként illant el kezünkből, s most szaladunk utána, de most hétvégén elkapom és újra látlak...

Ha csak pár óra lesz is, azért egy pénteket, egy szombatot, meg egy pici vasárnap még ott leszek és fürdünk, nézzük egymást és nem kell a tanulásra gondolni, nem beszélünk róla, se másokról, csak arról mennyire jó hogy újra látjuk egymást.

És milyen gyönyörű vagy, és hogy kényeztetlek majd és elárasztalak mindennel, amim csak van, és amit csak adhatok. Vigyázok majd rád álmodban, és ha előbb felkelsz, ébressz csókokkal, ahogy én altatlak el tudod...szeretlek...

Wish you were here ...

Neked játszom most, és halkan éneklem is hátha vizek szárnyán meghallod és álmaid édesebbek lesznek...
Arra gondoltam, hogy elmegyünk fürödni, hogy ott gyönyörködhessek benned és simogathassam gyönyörű pofid, érezzem a nyakad illatát és összevizezhessem a hajad és lássalak mosolyogni. Aztán vegyünk egy kis bort, viszek egy filmet, mondjuk a ’Momento’-hoz mit szólnál picim?
Megnézzük, közben borozunk és simogatjuk egymást, hogy legyen valami jó is a filmben (mondjuk én még nem láttam)

Lágyan lángoló csókokkal ízesítjük majd meg az ágyat, és ha vége a filmnek, leveszem rólad a felsőd, gyönyörködöm azokban a csodás mellekben, aztán megcsókollak és csókokkal halmozom el bőröd minden egyes is pontját. Elindulok a nyakadtól, ajkaidról levándorlok az álladra és a nyakad kis gödreit megtöltöm. Kis tavak partján időzöm közben kezeim nem bírnak sajnos magukkal és meghódítják a világ két legszebb dobját és lassan csigalépcsőn felmásznak a csúcsaidra, majd segítenek nyelvemnek is odatalálni, és szívogatom majd a mellbimbódat, közben végigsimítom az oldalad

Jaj.. olyan nőies, annyira izgató... el sem hiszed... lehúzom a boxert rólad, vagy ami éppen rajtad lesz és combajidra tévedekfeneked ...óh de jó lesz kezemben tartani, majd gyúrom és élvezem azokat a pompás íveket... hmmmm de jó is lesz... Aztán nyelvemmel melleid közötti folyót játszom, ami lassan csordogál lefelé kezeimet combjaid közé terelgetem, és belső nagyon finom kézhátam fog végigcsókolni mindenütt... majd leérek én is az illatok völgyébe...tudod hogy megőrülök érte... és addig-addig csigázlak, míg gyönyörű fényes nem leszel a kéjtől és akkor belenyalok nagyajkad mellé.

Aztán a másik mellé és szép lassan emlékszel... kisajkak közé megyek és nyelvheggyel finoman cseppeket keresek, aztán fel le... fel-le barlangod kis bejáratánál nyalogatom az édes nedűt, és ha már nem bírod tovább, felmegyek és adok egy csókot...
Melleidet fogom és csúcsukat megszívom és most kacskaringós ösvényen megint eljutok öledbe, csiklódat nyelvemmel nedvesítgetem és élvezem, ahogy élvezed, mert szeretlek...
És ha elélvezel, felkúszom hozzád, meztelen tested remeg és kapaszkodj belém csak bátran és pihegj nyugodtan mellkasomon.

Biztonságban vagy. Két karom a te forró menedéked örökké...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Biztos örült neki a lány, akinek írtad. Meg amúgy is, nagyon szép gondolatok vannak benne. Legközelebb olvasd át mielőtt elküldöd.

:flushed:

Szivacs ·
Inkább igy, mintsem.......csak már kezdett leolvadni a monitorom

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: