Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jó szomszédi viszony

Május közepe volt. Kellemesen meleg, tavaszi este. Az egész város zengett a fiataloktól, akik kocsmáról kocsmára vándoroltak, és közben hangosan énekeltek vagy veszekedtek. Tipikus szombat este.
10 óra lehetett mikor megcsörrent a telefonom. Megnéztem ki hív ilyenkor, de nem ismertem a számot. Felvettem. Legnagyobb meglepetésemre a szomszéd srác hívott, hogy nem tudnék-e egy szál cigit kölcsön adni? Még amikor ide költöztem, akkor adtam meg a telefonszámom, mert valami vízvezeték el volt nálam romolva, ő pedig állandóan beázott.
Mondtam neki, persze szívesen adok cigit, csak jöjjön fel. Pár perc múlva kopogtak, hát az ajtóhoz siettem hogy kinyissam.
- Szia!
- Szia!Gyere be!- mondtam mosolyogva.
- Ó, nem akarlak ám feltartani!- mondta kicsit zavarba jötten.
- Nem tartasz fel, gyere főzök egy teát!
- Rendben köszi!
Félénken ült le a konyhában. Kiraktam elé a cigarettát, de amíg nem mondtam, hogy gyújtson rá, még csak rá se nézett. Hiába mondtam, hogy érezze otthon magát, az istenért se akart ellazulni.
- Mennyi cukrot kérsz a teába?
- Egyet, köszönöm.
Beszélgetni kezdtünk az italokról. Eszembe jutott, hogy tavaly, amikor Olaszoknál voltam hoztam haza egy üveg grappát. De ezt különleges alkalmakra szántam. De talán ez egy különleges alkalom!
- Szereted a grappát? - kérdeztem mosolyogva.
- Igen, bár nem vagyok pálinkás.
- Iszol?
- Csak ha te is!- mondta széles vigyorral az arcán.
Néhány feles után már igen csak kezdett felforrósodni a levegő. Szóba jött a szex. . .
- És van most barátod?- kérdezte érdeklődő hangon.
- Nincs.
- Nem hiszem el, egy ilyen csajnak, mint te? - mondta, és a melleimre bámult.
- Hát ez van, majd lesz.
- Mi a kedvenc pózod?- kérdezte kacsintva.
- Miért érdekel?- felnevettem.
- Csak tudni szeretném, hogy hogyan tudlak a legkönnyebben kielégíteni!

Ahogy egymással szemben ültünk, nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg alaposabban. Nagyon helyes srác volt. Rettentően megkívántam.
- Hú de jól esne most egy tusolás. - kacsintottam rá.
- Még jobban egy közös tusolás!

Ahogy kimondta már állt is fel a székről, és felém közeledett. Lehajolt hozzám és megcsókolt. Olyan vadul kevert a nyelvével, hogy alig tudtam lépést tartani vele. Közben a melleim simogatta. Éreztem, ahogy keményre duzzadnak a bimbók. Lassan felálltam, megfogtam a kezét, majd megindultam a fürdő irányába. Amikor beértünk elengedtem a kezét, és a kádhoz mentem, hogy bedugjam a dugót, s vizet eresszek. Ahogy lehajoltam ő mögém állt és a fenekemhez dörgölte ölét. Éreztem a hatalmas kőkemény duzzanatot. Már alig bírtam magammal. Puncim elöntötte a nedvesség. Felegyenesedtem és megfordultam. Ismét csókolózni kezdtünk, közben pedig téptük egymásról a ruhákat, amik csak úgy röpködtek a földre.
- Kívánlak!- súgta a fülembe.

Már teljesen meztelenek voltunk. Beszállt a kádba, én pedig a kád szélére ültem. Ujjaival izgatni kezdte a csiklóm. Olyan gyengéden ért hozzá a kicsi \"gyöngyszemhez\", mintha valami nagyon törékeny dolog lenne. Nagyon jól csinálta. Már az alhasamban éreztem az orgazmus kezdetét, de vissza fogtam magam. Leszálltam a kádszéléről és a szoba felé vettem az irányt. Ő is gyorsan kipattanta a kádból és csurom vizesen utánam jött. Hanyatt feküdtem az ágyon, ő pedig rám feküdt. Lábaim átfontam a derekán. Merev péniszét éreztem a vaginám bejáratánál. Annyira kívántam, hogy a fülébe súgtam:
- Hatolj belém!
Nem kellett kétszer mondani, hirtelen belém hatolt, amire mind ketten felnyögtünk. Lassan húzogatta ki- be kemény falloszát, közben simogatott, és csókolt. Már éreztem hogy közel a kéj. Felemeltem a fejem, hogy a szám a füléhez érjen.

Néhány másodperc múlva már élveztem is. Fülébe kiabáltam a gyönyöröm, és szinte véresre karmoltam a hátát. Ő is közel volt már. Éreztem, ahogy megdagad a pénisze, majd spriccel. Egy pár percig még így \"összegabalyodva\" maradtunk. Majd lezuhanyoztunk. Csodás éjszaka volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
IQNQ ·
Alapötlet nem rossz, de többet ki lehetett volna hozni belőle.
továbbá volt valami zavar is az egyik mondatba.
"valami vízvezeték el volt nálam romolva, ő pedig állandóan beázott."

Nyssa ·
nincs tévedés ha emeletes házban laksz és nálad rosz a vezeték, akkor az alattad levő fog beázni, mivel átcsöpög a padlón a víz...

amúgy ez a story olyan zinten tuti nem történt meg, mint ide nagykács

az, h kissé szégyenlős még nem ok arra, h úgy beszéljen mint egy illemszótár...
am. király

Nyssa
IQNQ ·
Jó, hát vidéki embernek mire ez leesik:blush: .Utólag persze rájöttem

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: