Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jelenet

Mindig is imádtam beszélni a szexről. Számomra rettenetesen izgató, ha a partnerem részletekbe menőleg elbeszéli, hogy is képzeli el az aktust, vagy mások óvatoskodástól mentes beszámolóját hallgathatom. Ezt a fantáziámat igyekeztem kiélni a következő történettel. Olvassátok és szóljatok hozzá.

A fiú és a lány egy gyéren berendezett szobában álltak. Széles asztal, jókora franciaágy, a földön néhány szétdobált párna alkották a teljes berendezést. Ablak nem volt, a plafonra szerelt neoncsövek inkább csak derengéssel, mintsem fénnyel árasztották el a fehérre meszelt falakat. Világítást a szoba két ellentétes sarkába állított nagyteljesítményű reflektor szolgáltatott. A fiú és a lány mezítláb álltak a finom, puha szőnyegen. Szokatlanul nagy tükör takarta az egyik falat a padlótól a plafonig, csak a táncosok gyakorlótermében látni hasonlót. Gyakorlóterem volt ez is, a fiú és a lány, a felnőtt filmes ipar két sztárja itt készítette elő, próbálta el a következő film jeleneteit. Ezen okból volt a szoba egyik sarkába állítva a három lábú állvány is, rajta a csúcsmodern videokamerával.
A fiú csak egy fekete boxert viselt, a lány fehér színű csipkés alsóneműt. Mellei szinte szétfeszítették a szándékosan kicsit szűk melltartót, bugyija pedig inkább kiemelte, mintsem elrejtette puha dombját. Ez az öltözék is része volt a köztük lévő állandó évődésnek. Tudta, hogy partnere mennyire szereti formás, feszes melleit, és azt is, hogy a fehér alsónemű a kedvence. Az ártatlanságot, a női tisztaságot juttatja eszébe, a tisztaságban pedig az a legizgatóbb, hogy be lehet mocskolni. Eleve ezért fogta a haját is két oldalt lelógó, szándékosan kislányos copfba.
-Szóval- kezdte a lány -Én szende szűzként álldogálok itt, te hozzám lépsz, én átkarollak és megcsókollak.- magához húzta, átkarolta a fiút, futó csókot lehelt a szája sarkára. -Aztán te le akarsz szopatni. Én jó kislány vagyok- kacsintott -először nem akarom majd bekapni, de később persze tök odaadással foglak szopni. Te mindenesetre tedd a vállamra a kezed, és nyomjál le. Én tessék - lássék ellenkezem, zavarban vagyok, de te csak térdeltess le és add a számba.- a lány leguggolt a fiú elé, miközben folytatta -Én a szerepem szerint majd szemlesütve pironkodok, most nem vadkurvát játszom mint általában, úgyhogy gombolg ki a nadrágod, és egyszerűen nyomd az arcomba. Ezt most nem próbáljuk el.- mosolygott a fiúra kacéran.
- Pár percig a számat fogod dugni, próbálj meg nem rögtön a számba élvezni.-
- Nyugi, nem fogok - felelte a fiú. Tudta, hogy a lány csak gúnyolódik, hisz mindketten profik voltak. képes volt kontrolálni magát és pontosan időzíteni a kilövést. -De te meg csak csináld rendesen. Nyeld be, tudud, hogy szeretem.-
-Tudom, hogy szereted.- egyenesedett fel a lágy -Bő nyállal, nagy nyelvezésekkel, közben kicsit harapdáljam is.-
- És a golyóimat is nyalogathatod, de közben verd is a farkam.-

A lány elhúzta a száját -Így aztán tényleg a számba fogsz élvezni.-
-Méghozzá most rögtön.- válaszolta a fiú, hirtelen mozdulattal megragadta a lány vállát, és térdre kényszerítette. Az visongva, nevetve csépelte partnere alkarját, de nem bírt vele. Lábai összegabajodtak, a fiú pedig az ágyékának nyomta a lány fejét, és ringó mozdulatokat tett a csípőjével. -Vedd a szádba!- vicsorgott tettetett haraggal. Dagadó rúdja a lány orcájának csapódott, miközben kezeivel a két copfot markolta, úgy tartotta partnernője fejét.
- Jól van, jól van, beveszem - nevette a lány. Kiszabadította a fiú szerszámát a boxeralsóból, és rögtön ajkai közé nyomta. Odaadóan szopta a fiú farkát. Nyaka ide - oda járt, amint a nyáltól sikamlós szerszám ki - be siklott a szájában. A fiú elhaló nyögdécseléssel élvezte, egyik kezét csípőjén, a másikat még mindig a lány fején nyugtatta. A lány kivette szájából a hatalmasra dagadt faszt, és miközben kezével tovább verte, zöld szemeivel felnézett a fiúra és megszólalt.
-Na, lenyugodtál?- kidugta szájából rózsaszín nyelvecskéjét, és még mindig társa arcát fürkészve, szája sarkábak kaján mosollyal nyalogatni kezdte a makk hegyén lévő érzékeny pontot.
-Csak folytasd még egy kicsit, rögtön lenyugszom.- hörögte a fiú.
-Tudom, hogy tele a tár, és máris lőnéd a torkomba, de dolgunk van.- válaszolta a lány -Később majd úgyis lenyelteted velem, most térjünk vissza a munkára.- egyenesedett fel.
-Szóval, mikor már rendesen felszoptalak, a hónom alá nyúlsz, felállítasz, és háttal magad felé fordítasz. A kezeimmel megtámaszkodom az asztalon, most te guggolsz le, lehúzod a bugyimat és belecsókolsz a fenekembe. Most ezt sem kell megmutatnod.-
A lány most háttal állt a fiúnak, magához húzta, kezeit a melleire tapasztotta.
-Aztán felállsz, hozzám símulsz, megmarkolod a melleimet, így, és belecsókolsz a nyakamba.- hátravetette a fejét, hogy partnere ráhajolhasson a nyakára. -Itt szabadítasz meg a melltartómtól. Aztán én ráhajolok az asztalra, felteszem az egyik lábam, te meg hátulról megujjazol.- ahogy mondta, ráhasalt az előtte lévő asztalra, és közben tovább beszélt.
-Most megint leguggolsz mögöttem, és nyalással folytatod.-
A fiú erre féltérdre ereszkedett a punciját terpesztő lány mögött, kezeit a fenekére tapasztotta, és belefúrta fejét a tangabugyi fedte nyílásba. A lány elhaló hangon sóhajtott.
-Várj, ne most! Még nem fejeztem be.-
A fiú felegyenesedett, de kezeivel még mindig a lány kerek fenekét markolta.
- Szóval ujjazol, és kinyalod a puncim.- folytatta a lány. -Én ekkor már szeretnék egyszer élvezni, úgyhogy ne sajnálj. Dugd be a nyelved és ne spórolj az ujjakkal sem. A póz arra is jó, hogy a popsimat kényeztesd. Oda is dugd be legalább az egyik ujjad, és nyald körül a seggem lyukát is. Anált most nem csinálunk, de az ujjazást ott is élvezni szoktam. Markold meg a fenekem és feszítsd szét, nyaljál bele, az ujjaiddal meg a csiklómat izgasd. Juttass el a csúcsra, hadd sikongassak.-
Mindketten tisztában voltak vele, hogy elsősorban azért a szakma meg a közönség kedvencei, mert nem csak mímelik a szeretkezést. Mivel mindketten tökéletes sexpartnerre találtak a másikban, együttléteik alatt mindig a másik örömére törekednek, midegy, hogy közben forog - e a kamera, vagy nem. A dolguk így könnyebb is, nehezebb is, hiszen nem kell játszaniuk, a forgatás csupán csak egy újabb alkalom nekik a sexre, ugyanakkor nem tehetik, amit akarnak, valamilyen határok között alkalmazkodniuk kell a filmkészítők utasításaihoz.
-Aztán- folytatta a lány -mikor először elélveztem, ugyanebben a pózban maradok, te hátulról hozzám símolsz, és belém hatolsz.-
-Pontosan hova hatoljak?- kérdezte a fiú kaján mosollyal.
-Miért, hova akarsz?- mosolygott hátra a lány a válla felett.
-Ide.- a fiú hüvelykujja begyével körbesímogatta a lány segglyukát. -Kicsit megkínoználak.-

Tudom, hogy azt bírnád.- válaszolta a lány -De itt most nincs anál. A szerepem szerint szűzlányt alakítok,a forgatókönyv író biztos úgy gondolta, nem lenne hiteles, ha mindjárt elsőre seggbe basznának. Már amennyire bármi is hiteles egy pornófilmben. Sajna, most nem kínozhatsz.- a lány mosolya nyilvánvalóvá tette, nem is bánná annyira, ha partnere belegyömöszölné vöröslő szerszámát az ő folytogatóan szűk segge lyukába.
- Eddigre már elég nedves leszek- folytatta -hogy ne kelljen óvatoskodnod. Nyomd belém tövig. Pár percig így fogunk mozogni. Közben én nem sokat csinálhatok, markolom az asztal szélét, beletúrok a hajamba, nyögdécselek. Te azonban belekapaszkodhatsz a csípőmbe, előrenyúlhatsz, megmarkolhatod a melleimet, bármit csinálhatsz, ami az eszedbe jut.-
-Valamikor, még mielőtt idáig jutnánk, engedd szét a hajad.- mondta a fiú -Majd belemarkolok, és hátrarántom a fejed.-
-Jó ötlet. Szeretem, ha vadulsz.- kacsintott a lány.
-Az arcodig is előrenyúlhatok, és szophatod az ujjam.-
-Jó. Aztán markold meg a tarkómat, és nyomd le a fejem az asztalra.- szólt a lány.
- Közben egyszer te is hátrafordulhatsz.- folytatta a fiú -Markolj bele a fenekedbe és terpeszd szét. Közben nézz a szemembe! Imádlak nézni, ahogy élvezel. Amikor meg lenyomom a fejed, nyúlj magad alá, és dörzsöld a csiklód. Nagyobbat és hamarabb fogsz élvezni.-
- Egy a lényeg- vette át a lány -hogy vadul basszál. A rendező féktelen kefélést akar, én meg baromi nagyot akarok élvezni. Azért ha már lőnéd belém a tárat, inkább vedd ki és várj egy kicsit. Én majd közben ujjazom magam. Aztán pár perc után pózt váltunk. Én megfordulok, felülök az asztalra, te a combjaim közé allsz, és elölről akasztasz be nekem. Csókolgathatsz és símogathatsz, ahol csak akarsz, de közben folyamatosan dugjál.-
- Támaszkodj meg a tenyereden, és akkor a vállamra teheted az egyik lábad.- ajánlotta a fiú.
- Na persze, te meg közben végig csókolgatnád a lábujjaimat, mi? Megint előtört belőled a lábfetisiszta?- nevetett a lány -Ahogy meglátod a meztelen bokámat, többé nem bírsz magaddal-
- Nem bizony.- bólintott a fiú -Nem csak végigcsókolgatnám, de a számba is venném, és egymás után megszopogatnám a lábujjaidat. Aztán végignyalnám az egész lábfejedet.-
- Talán ez még belefér.- vélte a lány -De azért ne vidd túlzásba, jó? Azt hiszem, ettől amúgy is még egyet fogok élvezni.-
-Nemsokára hátra dőlök- folytatta -lefekszem az asztalra, és a derekad köré kulcsolom a lábam. De akár vállra is vehetsz, ha azt jobban szereted. Innentől addig baszhatsz, amíg el nem élvezel. De azért ne legyél önző, gondolj rám is.-
- Mi az, hogy ne legyek önző?- méltatlankodott a fiú -Mire idáig érünk, te legalább kétszer elélvezel.-
-J ól van na- válaszolta a lány -Attól még adhatsz nekem még egyet. Annál hálásabb leszek veled később. Különben is, a fogatókönyvben az áll, hogy ritmikusan ringjanak a melleim, izzadtságtól csillogjon a testem, és hangosan nyögjek. Hangosan, érted? Nem vagyok jó színész. Ha azt akarod, hogy nyögjek az élvezettől, úgy basszál meg, hogy élvezzem.-
A fiú mosolya szükségtelenné tette, hogy válaszoljon. Tekintetéből a lány pontosan látta, hogy nem fogja abbahagyni, amíg gyönyörtől sikoltozva nem könyörög neki érte. Sőt, talán még akkor sem.
- Na és hova lőjem?- kérdezte a fiú.
- Hova akarod?, kérdezte vissza a lány.
- Tudod.
- Ja, persze. Lábfetisiszta. Megint rávernéd a lábamra, mi? Hadd follyon végig a bokámon meg az lábujjaim között. Néhány rajongónak biztos tetszene, de ez most nem olyan film.- csóválta meg a fejét a lány. -Én meg azt szeretném, ha belém eresztenéd. Jó érezni, ahogy a testembe robban az egész tár, de sajna ez nem elég ebben az iparban. Pakold inkább a hasamra, onnan majd lefolyik. -
-Akkor már inkább a melleidre, ott aztán szétkenheted.- ajánlotta a fiú.
-Na, ebből már tudom, mi lesz. Ha rá akarod verni a mellemre, akkor ahhoz le kell térdelnem, ha meg már előtted térdelek, úgyis az arcomba élvezel. Akkor meg már jobban néz ki, ha szoplak is, akkor meg úgyis a torkomig lenyomod a farkad, és oda lövöd a tárat. Én meg megint nyelhetek. Miért kell minden jelenetnek így végződnie?-
-Nem tudom, de ez végre jól hangzik.- vigyorgott a fiú. -Akkor megcsináljuk? Benne vagy?-
- Pesze. Lenyelem én neked. Ahogy ismerlek, úgyis jut belőle az arcomra, a nyakamra, de még a mellemre is. De ha négyszer eljuttatsz a csúcsra, ennyit megérdemelsz. Na, akkor most próbáljuk el élőben is.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Mint kokas-csirke a trágyadombon. Meg vagytok ti ôrülve, komolyan. Ébresztô!!
:)

BladeG ·
Mivel ez az első publikált történetem, hálás lennék némi építő jellegű kritikáért. Az efféle történeteket elsősorban a magam örömére írom és nem mások kedvéért, de azért érdekelne, hogy mit gondoltok. Kösz.
AELM. ·
Ezzel mindannyian, így vagyunk.....Elsősorban a magunk örömére írunk.Úgyhogy ne félj, nem különbözöl semmiben sem tőlünk!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: