Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

*Jégszív*

2003 nyarán kezdtem el igazán chatelni. Nem tudtam, hogy mi az, ami olyan jó dolog benne, bár abban biztos voltam, hogy barátok szerzésére jó megoldás. Na nem mintha nem lennének barátaim, de jó dolog azért az is, ha az ország másik oldaláról ismersz meg valakit.

Augusztus:
1.hete:
Megismertem Janit, aki már az első nap képet küldött nekem. Nagyon megtetszett, de úgy éreztem, Ő túl jó srác hozzám, tehát letettem róla. Ő a Balatonnál lakik, én meg Nógrád megyében! A táv is bezavaró volt.
2.hete:
Egyre jobban eltávolodtunk Janival, úgy éreztem, ez így jobb lesz. Persze tudtam a telszámát, de én sosem jelentkeztem nála.
3.hete:
Jani írt egy sms-t, hogy beszélni szeretne velem chaten. Oké, felpattantam, és elmondtam neki, hogy van egy srác, akivel időközben túl jó barátságba kerültem. Megértette, tehát kiegyenlítődtünk, és folyt köztünk a barátság.
4.hete:
Akivel épp elkezdtem kavarni, valami módon veszekedés lett belőle, és onnantól kezdve semmit sem tudok róla. De nem is baj! Persze kivoltam borulva, és ezt el is mondtam Janinak. Olyan volt Ő számomra, mint aki vigyáz rám. Hiába hogy nem látott még képet rólam...

Szeptember:
1.hete:
Lett képem, ami alapján Jani talit akar. Elutasitom.
2.3.4.hete:
Tovább beszélgettünk, de taliról hallani sem akartam, mert úgy éreztem, hogy nem bírnám ki, ha bejönnék neki mégis, és a táv bezavarna.

Október:
1.hete:
Taliztam Janival, és onnantól kezdve össze is jöttünk.
2.hete:
Új srác lép be az életembe chaten keresztül. Szintén a Balatonnál laki, a neve pedig: Dávid. Chates neve valamilyen szinten megfogott, és szívesen kezdtem el vele kommunikálni! Képet mutatott, bár nem a legjobb, de mégis megtetszett. Tudomására is adtam. Persze Ő is látott képet rólam, és szintén ez volt a válasza. Kérdezte, hogy van -e barátom, mire igent mondtam. Érzetem a chates szavaiból, hogy ez fáj neki, de mint éhes tigris nem adta fel. Nagyon aranyos volt, elsőre a szívembe dobta magát. Mikor megtudta, hogy mik az elvárásaim egy srácban, akkor csak annyi volt a baj, hogy 2-3cm-rel magasabb vagyok. És ez engem akkor nagyon zavart. Semmi baj nem lett volna, ha nekem nincs barátom, nameg a magasság....
3.hete:
Dávid megtudta, hogy imádom az EDDA-t, amit Ő is nagyon szeret. Chaten irogattuk egymásnak a dalszövegeket. egyre jobban úgy éreztem, hogy Őt is szeretem. Ezen a héten viszont nagyon kíváncsi volta, hogy Dávid mit akar tőlem valójában, tehát felmentem egy állnéven a chatre, és kiadtam magam saját magam barátnőjének. És megtudtam, hogy dávid szerelmes lett....
4.hete: Egy elektronikus képeslap segítségével bevallottam Dávidnak, hogy chateltem vele állnéven. Ekkor jöttem rá, hogy egy nagyon romantikus lélek, akinek job, ha nem játszok a szívével. Kicsit fájt neki, hogy átvertem, de persze megnyugtattam őt!

November:
1.hete:
Jani iránt egyre jobban úgy érzem, hogy kezdek elhomályosulni.
2.hete:
Kitaláltam, hogy talizni kéne Dáviddal, de ő a foci miatt nem ér rá!
3.hete:
Annyira jó barát már Dávid, hogy kezdem úgy érezni, hogy szerelmes lettem belé. Nem érdekelt a magasság, és az sem, hogy létezik Jani. De nem csaltam meg őt, csak annyi volt, hogy Dáviddal napirenden volt a telózás.
4.hete:
Kavarognak bennem az érzelmek, nem tudtam melyik iránt érzek szerelmet, mert amit Jani és Dávid iránt érzetem, nem volt ugyanaz!

December:
1.hete:
Dávid éjjel fél12-kor felhívott telón, mert Ő neki úgy tartotta kedve. Felkeltett, beadtam a durcát, de annak ellenére hajnali fél2-ig beszéltünk. "csak" 2 órán át!
2.hete:
Lebeszéltem Dáviddal, hogy igenis talizunk!
3.hete:
Sz.Fehérváron a téliszünt első napján taliztunk 3-ban. Jani, Dávid, és Én. Nem volt valami jó ötlet, de Jani is eljött, bár akkor már tudta, hogy szeretem Dávidot. Dávid mondta el neki, én akkor még ezt nem is tudtam, hogy Jani tud mindenről. A talin Dávid nem zavartatta magát, egyre csak lőtte szemeivel a szerelmes jeleket (Istenem, mennyire szeretem őt!). Beültünk a c’Donald’s-be is, ami igaz, gyorsétterem, mi mégis 2,5 órát ültünk bent. Amikor Jani eltávozott a mellékhelységbe, Dávid majdnem megcsókolt, de én ezt elleneztem! Amikor eljött a búcsú, majdnem megszakadt a szívem.

Kocsival vittek haza szüleim a nagyimhoz, d egész úton csak ültem, és gondolkoztam. ekkor jöttem rá, amit Jani iránt éreztem, az nem szerelem volt, annál inkább, amit Dávid iránt érzek! Amikor hazafelé jöttünk nagyszüleimtől, mivel én Nógrád megyében élek, és az út 2,5 órás. A kocsiban, csak gondolkoztam, és könnyeim hullajtottam a hátsó ülésen! Vissza akartam menni, de ennek ellenére egyre csak pörgött a km/h mutató az autópálya "átka" miatt! Ezen a napon amikor hazaértem, első dolgom volt, hogy meghallgassam azt a kazit, amire szerelmes dalokat vett fel nekem! Köztük Demjén Ferenc-től - Jégszív. (Innen ered a történet címe is!)
4.hte:
Jani csak havar, visszaléptünk, és ezen a héten nem volt barátom, csak "elméletileg", mert Dávidot úgy kezeltem, mintha az enyém lenne. Ha jött egy srác, én "ugrottam" el.

2004.Január
1.hete:
Dávid magának birtokol, olyannyira, hogy "járunk".
2.hete:
Szívemet szúrja a fájdalom, Dávid nem bírja a távolság miatt, pedig Ő volt az, aki eleinte a szerelmes jeleket küldözgette felé. Teljesen kiborultam, és csak azon rágódtam, hogy mért... mért.. mért...
3.hete:
Apró örömök az életben, Dávid rájött, hogy nem tud nélkülem élni. Visszakaptam őt.
4.hete:
Janival is továbbra tartom a barátságot, de már nem úgy, mint régen. Néha úgy érzem, mintha direkt Dávid, meg én közém akarna állni.

Február:
1hete:
Dávid nem jelentkezik. Gondoltam ez így nem mehet tovább. Mért baj az, ha többet akarok vele chatelni, ha már talizni úgysem tudunk? Szakítottam vele, olyasmi bosszúállás képet.
2.hete:
Késő bánat, bizony késő bánat. Nincs visszaszerzés. Dávid lelkét és szívét összetörtem, nameg a sajátomat is. Teljes káosz van körülöttem, elhatározás egy öngyilkosságra, de legjobb barátnőm miatt élek még most is! (köszönöm neki!)
3.hete:
Annyira kezdek lábalni, hogy tetszik valaki más... De hiába, hogy tetszik valaki, suliba (17 évesen) csak sírtam, órák alól is úgy küldtek ki. De ha még csak a suliban lett volna így...
4.hete:
Depresszió....enyhébbik fajtája. Szeretem őt, hát nem érti meg? Mért is ismertem meg Októberben? Teljesen szét"estem" tanulás szinten is. Az osztály 3. legjobb tanulójából lett egy kőkemény 3-as tanuló. De az is csak úgy, hogy segítettek! Magányomban költöttem egy dalt Dávid "emlékére". Sosem fogom előadni, bár szeretek énekelni, ha el is énekelem, akkor csakis az érintett személynek!

Március:
1.hete:
Friss tavaszi szellő, friss gondolatok. Kezdem úgy érezni, hogy kezdek kimászni ebből az egészből....
2.hete:
..vagy mégsem? Na mindegy, egy biztos, barátnőmnek, és a haveroknak köszönhetem, hogy még vagyok.
3.hete:
Egy Pesti srác rámtalál. Értékeli az életről való gondolataimat, tudja, hogy vagyok valaki. Ő egy olyasmi féle... lelkitámasz számomra. Egy hét alatt annyit segített rajtam, mint én egyedül magamon 2 hónap alatt.
4.hete:
Talizni szeretne velem a Pesti. Nagyon boldog vagyok, kezdem úgy érezni, hogy végre, valaki aki közel van, és tényleg szeretni tudna. (talán...)

Április:
1.hete:
Dáviddal chateltem, megint. Annyira összevesztem vele, hogy még arra is képes voltam, hogy telszámá töröljem. Na nem sokáig, mert még ugyanaznap visszakeresett a chaten, és bocsit kért a vita miatt. Nem tudtam mit tegyek, megadjam-e vagy sem... De mivel sosem tudok senkire sem haragudni, ezért úgy gondoltam, oké, legyen. Kiderült számomra, hogy Ő a januári "járást" nem is nevezi annak, mert nem történt semmi sem. Ez igaz, mert csak Decemberben taliztunk. De akkor mért mondta, hogy szerelmes belém? És mikor már úgy érzem, hogy kilábaltam ebből a depiből, most megint visszatoloncolnak, mert rájötte, hogy hiába is szenvedtem miatta 2 hónapig. Összetörtek teljesen... Én meg hagytam, mert könnyen esek szerelembe. Tanultam a hibámból, de egyet kérek még tőle, hogy....
2.hete:
Talizni szeretnék ismét Dáviddal. tudom nem jó ötlet, hogy feltépkedem a még amúgy is vérző sebeket magamon, de nem érdekel! Kockáztatok! Úgyse lesz már semmi sem... (sajnos). Bár megmondta, hogy még mindig szeret, de a távolság számára kibírhatatlan. (200km). De a szerelemben nincs távolság! Könyörgöm...

HÁT EZÉRT VAGYOK ÉN JÉGSZÍV, MERT BÁRKI IS FOG SZERETNI, MEG ÉN ŐT, EGY BIZTOS, A SZIVEM MÉLYE DÁVIDÉ!!!! EZ AZ ÚGYNEVEZETT: *Jégszív*
Hasonló történetek
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30288
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Hol lehet feliratkozni erre a talizós chatre?:). Én még csak dumcsizós topicokon jártam, de úgy jön le, hogy nem jött be:)), még senkivel nem teliztem...... Hupsssz!!! Ez meg nem is igaz...)))

Pandora_ ·
Jajjj.......jajjj....jajjjj.........ez fájt!

Bár néhány kellemes emléket előcsalogatott a múltból...:-)

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: