Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jeges hóforduló

Akkoriban heten laktunk egy kis kollégiumi szobában. Aznap délután talán négyen voltunk bent, és aktívan unatkoztunk. A többiek előre tanultak nagy kedvetlenül, én meg szokásomhoz híven olvastam. Ez volt a helyzet, mikor kopogtak az ajtón. Megörültünk a jövevénynek. Egyik régebbi kedvesem volt az, Balázs. Még akkor is elég különleges volt a helyzetünk, nem tudtuk eldönteni, hogy barátok vagyunk, vagy valami egészen más van köztünk.
Beszélgetni kezdtünk, hogy teljen az idő, majd valamelyikünk kitalálta:
- Játsszunk Őszinteség, Bátorságot!
A javaslatot nagy lelkesedés fogadta, csak a bátorságot vetettük el nagy gyorsan. Maradt az őszinteség.

Remekül szórakoztunk, miközben kitudtuk egymás kedvenc pózait, legextrémebb helyeit, vágyait. Idővel az a helyzet alakult ki, hogy az öt lány faggatta ki különböző dolgokról az egy szem türelmesen válaszolgató fiút.
- Mit szólnál, ha a barátnőd felhívna, miközben a buszmegállóban állsz és elkezdene disznó dolgokat sugdosni a füledbe?
- Mi a legromantikusabb helyzet, amit csak el tudsz képzelni?
- Milyen fehérneműt választanál a kedvesednek?
És így tovább, a végtelenségig. Persze néha egymást is kérdezgettük.
Az egyik hozzám intézett kérdés úgy szólt, hogy mi volt életem addigi legromantikusabb helyzete? Az érintett fülig vörösödött válaszom hallatán: - Balázzsal egy séta a parkban, zuhogó esőben.
Nem sejthettem, hogy ezért egy hét múlva életem eddigi legromantikusabb vacsoráját kapom szintén a parkban, gyertyafénynél.
Folytatódott a játék, ahol is még megvallottam, hogy nagyon szívesen kipróbálnék egyszer egy kikötözős játékot. Később a jégkockák iránti perverz érdeklődésemről is meséltem nekik.

Hónapok teltek el, a játék régen feledésbe merült. Balázzsal az idők folyamán egyre közelebb kerültünk egymáshoz, végül egy pár lettünk. A legtöbb területen nagyon egymásra találtunk, így a szexben is. Azóta sem voltam senkivel annyira egy hullámhosszon, mint akkor vele.
Eljött a harmadik hófordulónk napja. Úgy volt, hogy eljön értem és felmegyünk az üres albérletükbe, de késett. Elég morcos voltam, mire megérkezett. Kaptam egy szál vörös rózsát mentegetőzésképp, és egy ígéretet: - Majd megtudod, hogy hol voltam.
Felkerekedtünk, elmentünk hozzájuk. Szenzációs vacsora várt rám, majd hamarosan a szobájában, az ágyán találtuk magunkat. Türelmetlenül vetkőztettük egymást, már azt hittem, hamarosan magamban érezhetem, mikor titokzatosan mosolyogva egy kendőt húzott elő és megkért, hogy hadd kösse be a szemem. Azonnal belementem, felcsigázott a játék gondolata. Mikor már nem láttam semmit, megfogta egyik, majd másik csuklóm, éreztem, hogy egy-egy hurokba bújtatja. Hangjában kis mosolygással közölte:
-Na, azért késtem, mert ezt csináltam.
Nevettem, élveztem a helyzetet. Titokzatoskodva kiment, majd bejött újra. Különböző hangokból rájöttem, hogy hozott magával valamit, valószínűleg egy pohár jeget. Egyre izgatottabban vártam, hogy mi következik.

Először a számat kezdte csókolni, finoman, beleéléssel. A nyakamon folytatta, majd nyelvével végigsimogatva bőrömet leért a mellemig. Csókolni kezdte, fogával finoman karistolta, szívta, míg bimbóim finom antennákként kezdtek ágaskodni. Ekkor újra hallottam a különös hangot. Mintha jég koccanna pohárhoz. Pillanatokig nem történt semmi, majd jeges víz csöppent a mellbimbómra. Csak egy csepp, de minden porcikám összerándult. Még egy csepp, majd forró csók ugyanoda. Rázott a hideg, de a vágytól. Ekkor az egész mellemet kezdte simogatni a jégkockával. A bimbóknál gondosan elidőzött. Nem tudtam eldönteni, hogy jó, vagy rossz, amit érzek. Mikor szájával kezdte melengetni megdermedt tagjaimat, ismét forróság futott át rajtam.

Újabb élmény várt rám, most a szájába vett jégkockával kényeztetett. A hideg érintéssel egy időben forró lehelet. Egyszerűen már nem bírtam magammal, ha nincs csuklómon a kötél, akkor rávetem magam. Kár lett volna, a java még most következett. Oldalamon csepegett a hideg víz, meg-megborzongtam, mikor egy újabb jégkockával a hasamat vette célba. Miután egyre forróbb bőrömtől apró golyóvá olvadt, a köldökömbe pottyantotta. Ez nem volt jó érzés, nagyon hideg, túl hideg volt. Viszont mikor a megolvadt levet elkezdte kinyalogatni belőle, újabb vágyhullámok feszítették ívbe a testem. A következő jégkockával az ölemet cirógatta körbe, az alhasamat, az érzékeny belső combomat. Kitárulkoztam neki, ölem lüktetett, ott is akartam a kéjes kínt. Nem váratott sokáig, a kockával végigsimított vágatomon. Ösztönösen megemeltem a csípőm, mintegy felkínálva neki. Újra szájába vette a jégkockát és kelyhemre hajolt. Jeges nyelvével érintette meg a csiklómat, finoman végignyalta, megszívta, hozzá nyomta a jeget. Már-már nyüszítettem az élvezettől, úgy éreztem, hogy ezt már nem lehet kibírni. Tekergettem a csípőm, mintha bennem lenne, toltam magam a nyelvére. Ez a kocka is elolvadt. A következőt kezébe véve simogatta körbe a bejáratom. Már csak egy vágyam volt, hogy tolja belém és kövesse a farkával, de azonnal. Nem merte, pedig ekkor már ő sem akart mást.

Ez a jégdarab is aprócska golyóvá olvadt, mire megértette óhajom. A maradékkal ismét a melleimet vette kezelésbe, majd az újabb darabot a hüvelyemhez tette és nyelvével óvatosan feltolta belém. Ekkor már szinte sikítottam a vágytól. Végre belém hatolt. Levette az arcomról a kendőt, a kezemet is el akarta oldozni, de megkértem, hogy ne tegye, csak folytassa, de azonnal, amit elkezdett. Ütemesen kezdett mozogni bennem, éreztem a hideget, de már csak tompán. Csak arra tudtam figyelni, ahogy újra és újra belém hatol. Néztem az arcát közben, a szemét, amit teljesen elhomályosított az élvezet. Lenéztem a testünkre, láttam, ahogy mozog rajtam, kicsit felemelve fejemet azt is figyelhettem, ahogy a farka ütemesen el-eltűnik bennem. Az olvadó jég közben kisebb árvízkatasztrófát okozott alattunk, de akkor az volt, ami a legkevésbé érdekelt. Hüvelyizmaimat ütemesen szorítottam össze, engedtem ki, növelve élvezetünket. Újabb apró trükk jutott eszembe: csípőmet hol megemeltem, előrenyomtam, egyenesen a gyorsuló döfések irányába, teljesen kitárulva nekik, hol leszorítottam, amennyire csak tudtam, így hüvelyem elülső falán élvezve a mozgását.

Hamarosan eljutottunk addig a pontig, mikor már nem volt szükség a játékokra, összeszokottan mozogva, egyszerre közelítettünk a csúcs felé. Mindketten nyögtünk, sóhajtoztunk, egyre hangosabban és hangosabban, ágyékomban egyre nőtt a feszültség, gerincem ívbe feszült és élvezni kezdtem. Hüvelyemben ritmikusan húzódtak össze az izmok, lágyan masszírozva Balázst. Még tartott az orgazmusom, mikor belémlövelt.
Néztük egymást és a megkönnyebbüléstől, az élvezettől nevetni kezdtünk. Legördült rólam, kioldozta a kezeimet. Összebújva feküdtünk. Mosolyogva köszöntem meg neki az ajándékot. Kicsit később bemutattam, hogy milyen hálás tanítvány is vagyok, de azt hiszem, hogy ez már egy másik történet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Száraz az előadásmód. Valahogy hiányzik belőle a feszültség.

Az egész történetet úgy adod elő mint egy tíz éve megfakult élményt, "ezután ez történt, azután meg az".
Pl. hangulatában az a rész amikor ulnatkozva könyet olvastál tökéletesen megegyezett azzal, amikor együtt vacsoráztatok, vagy amikor lehámoztátok egymásról a ruhát. Rengeteg eszköz van, amivel valamilyen hatás alá vonhatod az olvasót, a szóhasználattól kezdve a mondatok hosszáig. E.A. Poe versei és novellái pl remek "szakácskönyvek" az efféle hozzávalók felhasználásáról.

Sok sikertet a következőhöz!

:flushed:

Solka ·
A régi exkedvesével felmelegítették a kapcsolatot, ennek a második fellángolásnak a harmadik "hófordulóját" ünnepelték jeges-kikötözős játékkal. Én is úgy szeretnék jeges-kikötözős játékkal ünnepelni... vagy csak simán szexelni... még "hóforduló" se kell hozzá... :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: