Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Játszótér...

Felugranál egy kávéra - jön az sms...Várlak - válaszolom...
Megérkezel, míg felérsz, megszabadulok a bugyimtól, s egy szál háziruhában várlak... kisfiam itthon, nem sok esélyünk van egy jó dugásra, de megoldottunk mi már mást is!
Bejössz… puszi... dumálsz kicsit a gyerekkel... én felteszem a kávét... míg várjuk, hogy lefő a gyerek kitalálja , lemegy a játszótérre… gyors öltözés, kioktatás után egyedül vagyunk... isszuk a kávét, semmi dolgokról dumálunk...
- Megdugjalak? - jön a kérdés tőled hirtelen.
- A pinám mindig nyitva áll farkad előtt – mondom. és felhúzva ruhám megmutatom addigra már lucskos pinácskám. Nincs sok időnk, már húzom is nadrágod, szabadítom farkad, és már számba is veszem... szép darab… gondolom nem csak a kávé volt az indok, amiért feljöttél...

A kanapén fekszünk 69-es pózban, Te az én pinámat kezeled, én a Te farkad... jó kemény, nagyon akarom magamban, ezért már fordulok is és ereszkedem kopjádra, közben bíztatsz, hogy csináljam... összehangoljuk a mozgást és megy a vágta!
Hogy tovább tartson megállok, teljes egészében magamban tartva tagod, csak előre-hátra mozgok, közben csiklóm simogatom, te szereted nézni ezt, én pedig élvezem, ha belülről farkad kívülről kezem ingerli puncimat!

Leszállok, négykézlábra ereszkedem.
- Gyere belém hátulról... s te jössz, tolsz gyorsabban, lassabban, gyengébben, erősebben ...mikor jön a vég, egyetlen lökéssel beteljesedik mindaz, amire vártunk...

Sajnos többre nincs időnk, megiszod a régen kihűlt kávét, elköszönsz:
- Jó volt a kávéd, Kicsim!
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
15293
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nickyyy ·
Mivan, megtelt az áprilisi kategória, hogy ez ide került? :flushed:

dstella ·
Az élet szép. Leginkább akkor, ha a lila-zöld, narancsvirágos otthonkámban nyomom, és dúdolva kávét pörkölök Neked. Igaz, a kölyök már megint a lábam körül ténfereg, három fordulat után érdeklődik is, miért nincs rajtam puncitakaró. Válaszul csak meglegyintem, elpörög egészen a játszótérig, kifejeli Pityuka kezéből a homokozó lapátot, de így van ez jól. Mi a lóxxx-t kíváncsiskodik itt a várható nemi életemről?
Merthogy Te érkezel, a csengővel párhuzamban nyögdécselem nagyanyám kotyógóját a gázra. Eláraszt az Edusóó illat és a töménytelen izgatottság. Ledobod a slusszkulcsot, megpöckölöd Csucsukát a kalitkában, tekinteted sokatmondóan siklik végig félrecsúszott zoknis képemen.
-Dugjunk? -nyitod az ötletládát, mily váratlan, mily nyers, mily... jajj...
-Már azt hittem, soha nem kérdezed meg. -lihegem az aládúcolt gáztűzhelynek szédülve, kezem erőtlenül legyinti fel otthonkám alját, hogy lásd, nem hiába érkeztél.
Ennyi elég is, nadrágodban Vad Ork ébredezik, Csucsuka háborogva sípol, mikor a kalitkát félrekönyökölve betörünk a nappaliba. A póz 96, akarom mondani utána 69, susog a lila-zöld, narancsvirágos otthonkám, ahogy alábuksz a műszálas mennyországba. Vad Orkom masszív, mint egy hegyomlás, nem hiába gyakoroltam annyit a cukkiniken.
A kanapé gyakorlottan kitérdelt, kétség se férhet hozzá, hogy élvezetes, ha sikongatva dobálom fölötted a hajam. (ja, miután a póz... ööö... misszioizé... nem, a lovaglós)
Ügyködésünknél csak a tűzhelyen felsípoló gőzfröccsök lehetnek forróbbak!
Ejnye, a lóxxx-áját neki, csak az a fene viszketés ne lenne közben... !
Persze azt hiszed, a kis harci állást simogatom, biztatsz is neki, meg csapkodsz feneket, hogy hajrá, és megőrjít a masztu...izé látvány, ha az Ork is dolgozhat közben.
Az élvezet frenetikus, bár kategóriákkal csökkenti Jucus a szomszédból, mikor a konyhaablakba hajolva bevisítja:
-Máá megin\' ég a kávéd, te Rozi!
Lehuppanok a kanapéról, Vad Orkom csökkentett üzemmódban kókad immár, Te meg csak sóhajtasz.
-Hozd már azt a feketét! Nem vagyok időmilliomos!
Olyan meghitt ez kettesben.
Mert így van mindig.
Nincs Nálad vajszívűbb ember, kerek e világon!
Észrevétlen vakarózva megyek vissza a konyhába, rálegyintek Jucusra.
-Eridj máá! Megmondtam, hogy pörkösen szeretem!
Töltök rögtön a kacska pohárba, cukrot is teszek, mert sűrűn szereted. Csucsuka visong, a kölyök is visszaér fejét vakarva a játszótérről. Hiába, a gondok hamar a nyakunkra nőnek... Ha Te nem lennél...
Titokzatos Nő ·
Dstella a te történeted 10 -10-10 !!!
Tűzmadár ·
Igaza van Hétköznapi Nőnek.
Tűzmadár ·
Bocsi, Titokzatosnak.

bota93 ·
5 %

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: