Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jasmine 1

Jasnine a barátnőm. 36 éves, nagyon csinos nő, borotvált puncival. Én 30 vagyok, az ágyban remekül érezzük magunkat. Egy kicsit rátaláltunk a „tökéletes szexre”. Sose volt még borotvált barátnőm, imádom a selymes ajkakat a nyelvemmel érezni. A szex eleinte is jó volt, de félelmetes, hogy az idő előrehaladtával sem múlik a javuló tendencia. Imádom a testét, lelkét!

Este mentem hozzá aludni. Lánya a nagypapánál aludt, tudtam, fergeteges élményben lesz részem. Estére libidóm mindig a mélyponton van, de tudtam, ő akar és tud is ezen változtatni. Mikor lefeküdtünk, szokás szerint sokat beszélgettünk. A takaró alatt combjaink sűrűn összeértek, csak hogy érezzük egymás melegét. Gyönyörű barna bőre van, imádom nézni, nem is takargatja magát, sokszor nem tudok betelni a látvánnyal. Nem túl nagy mellei vannak, de gyönyörű bimbók ékesítik a barna, feszes halmokat. Első érintésre gyorsan megkeményednek, alig vártam, hogy bekövetkezzen. A karcsú dereka alatt, kellő szélességű csípő volt, feszes popsival, mely szinte követelte, hogy belemarkoljak. Vénuszdombja határozott volt, „homlokos”, ahogy mi férfiak mondjuk. Keskeny szőrcsík volt borotválva neki, mint ha jelezte volna nekem az irányt: gyere, itt a gyönyör forrása! Tudtam, de szeretem előtte élvezni a pillanatokat, az utat, mely elvisz odáig.

Megszagoltam a haját. Imádom a haja illatát. Kéjesen megbillentette a fejét, mindig azt hitte, puszit akarok adni. Ettől a mozdulattól nagyon erotikussá vált. Megpusziltam a fülének felső csúcsát. Szinte érezhetően megnőtt a testhőmérséklete, valósággal tüzelt. Elkezdtem nyalogatni fülkarimáját, majd a nyakához hajoltam. Ilyenkor mindig mély levegőt vesz, érzem, már nincs visszaút. Apró puszikkal bolondítom nyakát és felfedezem a melleit. Ilyenkor a szokottnál is keményebbek, és peckesen, mereven állnak bimbói. Ágyékát az enyémhez nyomja. Nem bírom tovább, belemarkolok a csodálatos domborulatba. Közben a másik mellének bimbóját számba veszem. Ő csak élvezi a játékot, szinte önző módon, de tudom, ha megkapja a magáét, nem lesz hálátlan. Érzem, hogy farkam már nedves, nagyon várja az érintést. Csókjaimmal gyorsan keresztülfutok a hasán, már érezni akarom izgalmának illatát. Lecsúszok az ágy mellé, combjai közé rakom fejem, és belső oldalát puszilgatva, egyre türelmetlenebbül haladok szeméremajkai felé.

Végre odaérek, és már lenyugszom, itt vagyok, élvezem a helyzetet, nekem már nem sürgős Gyengéden puszilgatom ajkait, medencéje lassú táncot jár közben. Nyelvem hegyével néha végigszántom a kéjes nyílást teljes hosszában, mire felsóhajt, ölét igyekszik egyre jobban az arcomba túrni. Boldog vagyok! Totál be van gerjedve, rezzen minden érintésemtől, nem tudom melyikünknek a jobb érzés, mint ha az idegvégződéseink eggyé forrtak volna. Nem tudok sokáig időzni, érzem, hamarosan elélvez ha folytatom, és utána már pihenésre vágyik. Én viszont nem! Visszakúszok mellé, merev hímvesszőm közben a combjához dörgölöm, nem érdekel, hogy élőváladékommal összekenem. Odanyúl és megmarkolja. Istenem, alig vártam már! Ujjait köré fonja és már felhevült állapotához igazodva, határozott mozdulattal fel-le mozgatja makkomon a bőrt.

Én ezt nem bírom, fölékerekedek, mellét számba veszem, szívom, nyaldosom, ahogy bírom, közben farkamat réséhez igazítom, és teljes hosszában simogatom vele. Érezhető csiklójának keménysége, kéjnyílásának tágultsága, nem is bírom sokáig, szinte magától belecsúszik merev tagom feje. Aprókat mozdulok, nem hagyom, hogy mélyre menjen, élvezni akarom, amíg csak lehet, de nem sikerül, csípőjével lentebb csúszik, szinte felnyársalja magát. Nem bírom tovább, teljes erőből benyomom neki. Beljebb még nincs kitágulva, érzem a szűk barlangját, de erős mozdulattal haladok előre, vastag tagommal kikövetelve magamnak a helyet. Felnyög, zihál, újabb hőhullám sodor végig rajta, egész testével ölel és vonaglik. Érzem, hogy nem bírja sokáig, igyekszem kisebb szüneteket tartani, igyekszem néha előnytelenebb helyzetben szeretni őt, igyekszem szeméremtestünket távol tartani egymástól, mert közel a vég és én még élvezni akarom. Bimbói, mint apró dárdák, hegyesednek felfelé, csodálatos látvány! Néha megállok, de érzem, sok időt nem nyerek vele, túl nagy a vágy. Be is következik, minden hiába, háta megemelkedik, fejét hátrahajtva, örömhangokat hallatva, testén végigvonul az orgazmus.

Nem érdekel már semmi, úgy csinálom, ahogy csak jó. Tövig nyomom, ágyékunk összeér, markolom a mellét, erős és gyors mozdulatokkal hatolok belé, és csak azért húzom szerszámom kintebb, hogy minél előbb megismételhessem a mozdulatot. Már orgazmusának vége felé közeledik, mikor érzem, nekem is itt a vég. Kirántom robbanni készülő rudamat, megmarkolom, és semmivel sem törődve, szeméremdombjára, hasára engedem ondómat. Nem látok semmit, csak a pillanatnak élek. Érzem, kezemet felváltja az övé, engedek neki, és utóhullámaim elősegítve, finoman mozgatja bőrt a farkamon, majd végül ujjaival gyengéden cirógatja. Mint ha folyékony férfierőm utolsó cseppjei is hasán lennének, erőtlenül rogyok mellé az ágyba, nem bírom tartani sem magam. Percekig csak lihegünk, várjuk míg testünk lehűl, miközben némán, szavak nélkül, simogatásokkal hálát mondunk egymásnak, hogy szerethetjük és szeretjük egymást…
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Alapvetően, elfogadható az írás /gyengébbek képzeljék ide a SZÁMOMRA szócskát is/. De a néhány elütésen kívül egy-egy stilisztikai bánatom is lenne.

"tudtam, fergeteges élményben lesz részem." NEM TUDTAD! remélted pl.

Egyik mondatban ezt írod "A takaró alatt combjaink" a másikban "nem is takargatja magát," a következőkben meg is erősíted a feszes halmokkal, csípővel az érzést, hogy nem vagytok betakarva. Kitakar, betakar, ő se tudja mit akar.

Má bocsi, de pl. trágyával megrakják a szekeret "combjai közé rakom fejem, " itt szerencsésebb lett volna vmi más kifejezés.

"Mint ha folyékony férfierőm utolsó cseppjei is hasán lennének" De hiszen ott van!! Ebben a szövegkörnyezetben a férfierőd a sperma!!! Nem érthető, zavaros a fogalmazás. Értem én, hogy lestrapáltad magad, de nem jól fejezted ki.

libido ·

Hát ja, a libido néha képes mélypontra kerülni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: