Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Január...

Január volt… A hideg és kemény tél közepe felé járt az idő, nem lehetett elég vastagon felöltözni. A csontig hatoló hideget annyira utáltam, hogy szinte péntek és szombat esténként, a nagy bulikba sem volt kedvem elmenni. Ráadásul a lakásom sem annyira meleg, jó vastagon fel kell öltözni mindig, hogy meg ne fázzon az ember. Végül is csak egy bérlakásról volt szó. Mégis úgy döntöttem, hogy elmegyek az egyik legjobb barátnőmmel az X klubba. Hogy miért is döntöttem így? Talán a barátnőm befolyásolt, talán nem… Nem is ez a lényeges.

De valami miatt már reggel éreztem, hogy ez nem egy átlagos nap lesz. Délelőtt a kedvenc időtöltésemnek hódoltam, elmentem egy edzőterembe. Szeretek ilyen helyekre járni, és nem csak a kigyúrt pasik miatt. Ekkor töltöttem be a 19. életévemet, decemberben. Mikor hazaértem, első dolgom az volt, hogy egy jó forró fürdőt vegyek. Alaposan végig megmostam minden apró kis hajlatomat. Majd pedig meggyújtottam egy füstölőt. Imádom a füstölők illatát különösen a jázminét. Számomra ez nyugalmat és biztonságot áraszt. És elkezdtem készülődni, az esti bulira. Igencsak kicsíptem magam, és egy nagyon szexi ruhát vettem fel. Egy farmert és hozzá egy mélyen dekoltált, a vállánál meghúzott blúzt. Ez volt a kedvenc blúzom, még szeptember végén vettem. A túl sok festéket nem szeretem az arcomon, nem is szoktam magam festeni, a természetes szépség híve vagyok. Legfontosabb, hogy úgy csillogjon a bőr az egészségtől, mint egy gyémánt. Azért néha-néha én is meglátogattam a szoláriumot, de az teljesen más. A barátnőmmel 7-kor találkoztam, és kezdetét vette a nagy parti.

Amint bementünk rögtön megakadt a szemünk egy magányos srácon, aki a bárpultnál ücsörgött. A barátnőm rögtön lefoglalta magának, mert nagyon megtetszett neki :) Én meg egyedül maradtam, de nem sok időre… Éppen az asztalomnál ittam az italom (imádom a martinit), mikor felbukkant mellettem egy srác, de fogalmam sem volt hirtelen, hogy honnan került elő. Megkérdezte, hogy meghívhat-e egy másik italra. Jobban megnézve, nem volt olyan helyes srác, mint amit a barátnőm fogott ki magának, de volt valami kisugárzása, ami nagyon hatással volt rám, és gyönyörű sötétbarnák voltak a szemei. Ki nem fogadta volna el a meghívást???

Sokat beszélgetünk közben, sok mindent megtudtam róla. Az egyik megyei focicsapatban volt kapus, imádta a sportokat és a zenét. Nagyban ment a duma és a flört is, mikor hirtelen lekapott. Csodálatos volt ez a csók. Nem tudom, hogy mennyi ideig tarthatott, mert meglódult velem a világ. Minden megszűnt létezni, csak őt láttam magam előtt. A hangos, dübörgő zene is elhalkult, csak játszottunk egymás nyelveivel. Nagyon jól csókolt. Irtózom az olyan srácoktól, akik nyálasan csókolnak, de ő nem olyan volt. Miután nagyon nehezen abbahagytuk a csókolózást úgy döntöttünk, hogy elmegyünk hozzám. Ahogy beléptünk az ajtónkon ismét egymásnak estünk. Majd bevezettem szépen lassan a szobámba és ismét meggyújtottam egy füstölőt, és egy gyertyát. Lassan elkezdtem vetkőztetni.

Hirtelen ötlettől vezérelve úgy döntöttem, hogy nagyon jól esne mindkettőnknek egy forró fürdő, persze egyszerre! Így a fürdőbe mentünk és megengedtem a csapot, fürdősóval illatósítottam vizünket. Ekkor ő mögém lépett és gyengéden megfogta a derekam. Megfordított és elkezdte kigombolni a kedvenc felsőm. Majd a melltartóm következett. És gyengéden a mellemet kezdte el simogatni és csókolgatni. Mondta, hogy nagyon szép melleim vannak, bár én soha nem voltam megelégedve velük. Éreztem, hogy már rendesen tocsogok és száguldok a csúcs felé. Ekkor elkezdett egyre lefelé haladni és végül a tangámtól is megszabadított. Ezután pedig a megmártózás következett a forró vízben. Csak ültünk egymással szemben és simogattuk, tisztogattuk egymást. Elkezdte ismét csókolgatni a mellem, de most már haladt lefelé is, kezeivel közben még mindig a meredező mellbimbóimat izgatva. Mikor már a szeméremdombom felé járt a szája, keményen megmarkolta melleimet. Imádom, hogy ha egy férfi egyszerre tud gyengéd és heves is lenni.

Éreztem, hogy már nincs messze a csúcs, mikor a feje a víz alá merült és nyelvével a puncimat kezdte izgatni. Először nagyon köröket írt le a nagyajkak körül, majd a kör egyre szűkült. Soha életemben nem volt még ilyen élményben részem. Lassacskán eljutott a csiklómig, amit elkezdett simogatni. Még tartottam magam, de már a remegés kezdett a testemen erőt venni. Azt sem tudtam, hogy hol vagyok, csak a testemben hullámzó forróságra voltam képes figyelni. Már egyszerűen mondani akartam neki, hogy tegye már be farkát, mikor belém vágta 2 ujját is. A forró puncim csak szívta magára a kezét, felemelő érzés volt. Majd megengedte a zuhanyt jó forró vízzel, és a kelyhemhez tartotta. Nem bírtam tovább. Elélveztem. Ezt az orgazmus eddig soha nem ismert dimenziókba repített el, már ekkor nagyon hálás voltam partneremnek, hát még ezek után mi történt…. Életemben nem volt ilyen élményben még részem, tudtam, hogy valamivel nagyon meg kell köszönnöm neki.

Kiszállva a kádból jó alaposan megtöröltük egymást és bementünk az ágyamra. Elkezdtem törleszteni az adósságom :) Elővettem a kedvenc masszázsolajom és gyengéden elkezdtem masszírozni. Egyetlen egy porcikáját sem hagytam volna ki, a világ minden kincséért sem. De még egyenlőre a puszik tabuk voltak számomra. Mindent egyszerre csak nem lehet!!! Ezután elővettem a selyemsálam és azzal kezdtem el izgatni. Ekkor már rendkívül szaporán lélegzett és látszott, hogy ha így folytatom, akkor nemsokára meglesz neki is az első orgazmusa. De a puszik még mindig nem jöttek. Teste látszott, hogy csókjaim után kiált, de még gondoltam hagyom, hagy szenvedjen egy kicsit. És mikor már láttam, hogy nagyon nem bírja tovább, elkezdtem a nyakát, majd a mellét (a mellbimbóit külön kezelésbe véve), a hasát csókolgatni. Az apró harapásoknak sem volt híján! Persze csak gyengéden, de azért otthagyva névjegyemet a nyakán.

Mikor a férfiasságát vettem kezelésbe, épphogy csak egy apró csókot nyomtam a hegyére, hatalmasat élvezett, egy kiáltás kíséretében. A sperma mind az én arcomon landolt, és lassan folyni kezdett lefelé. Egyáltalán nem bántam, sőt, nagyon élveztem, és letisztogattam a nyelvemmel őt is és magamat is. Most csináltam ilyet először, de nagyon jó íze volt, tudtam, hogy ezentúl soha nem fogom kibírni a szexet e nélkül. Ezután ő felült és egy csókot nyomott az ajkaimra. Fülembe súgta: “Most megint Te jössz!!!” Megfordított, és a melleimet kezdte el ismét harapdálni, majd haladt lassan lefelé. A gyönyör eluralkodott rajtam és már csak azt akartam, hogy a hatalmas farkát belém rakja, már a szó szoros értelmében faszhiányom volt. Éreztem, hogy közel a következő orgazmusom, de nem így akartam eljutni a csúcsra, felültem, hátára döntöttem. Felé térdeltem és a puncimmal elkezdtem dörzsölgetni a farkát és egy hirtelen mozdulattal ráültem. Egy pár pillanatig csak ültem, nem mozdulva, szemeibe néztem, abba a gyönyörű szemeibe, és csak élveztem, hogy egy ekkora farkat ölelhetek körül. Majd lassan kezdtem el mozogni, majd egyre hevesebben. De nem bírtam most sem olyan sokáig, főleg, hogy párom a csiklómat izgatta egyik kezével, másikkal melleimet szorongatta. Egész testemen végig futott a bizsergés, és újabb hatalmasat élveztem, s miközben jó mélyen beleültem, az orgazmus hatásra a hüvelyem is görcsbe rándult, ő is elélvezett. Fergeteges volt, s még mindig nem voltunk betelve egymással.

Rengeteg pózt kipróbáltuk ezalatt az este alatt, s mindannyiszor vagy egyszerre vagy közvetlen egymás után jutottunk el a végtelen örömök birodalmába. Legjobban nekem talán a 69-es és az a póz tetszett, mikor a fotelben az ölébe ülhettem. Szavakkal le sem lehetne írni azt a gyönyört, amit ketten azon az éjszakán átéltünk. Mondhatnám azt, hogy “szétbasztuk” az agyunkat, de talán lehet, hogy ez a kifejezés nem illene ide. Olyan közhelyes. De ha már begépeltem hát maradjon. És miért nem illik ide? Mert a kapcsolatunk még mindig tart, és nagyon boldogok vagyunk azóta is. Már az esküvőnket tervezzük, ráadásul 3 hónapos terhes vagyok!!!
Hasonló történetek
30298
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
15367
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
HOZ_hun ·
Hmmm..mondjuk nálam ez van a szövegben:

"Legjobban nekem talán a 69-es és az a póz tetszett, mikor a fotelben az ölébe ülhettem."

Nálam ott az és 69-es után. De akár hogyan is van nem vagy hülye.

Kry ·
én vagyok a hülye... :(

boroka ·
Nekem nagyon tetszett , valoban nagyon elethu,es gratuci a kisbabahoz.

9-es de csak azert hogy a kovetkezore 10-et adhassak.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: