Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Jamicai nyár I.

1. fejezet

A ferihegyi repülőtér elhasznált járólapjait szelte át a lány és családja, anyja és testvére. Siettek, lekésik a repülőt Párizsba. A körülöttük állók rájuk se hederítettek, észre sem vették őket. A lány majdnem fellökött egy idős urat, halk és fuldokló bocsánat - futva-, sietett tovább. A bácsi rendesen megnézte magának. Csak hátulról látta, de karcsú dereka és nőies alakja elkápráztatta. Hosszú, hátközépig érő, egyenes barna haja lobogott utána. Fekete ujjatlan póló, rajta hátul felirat: ”Rammones”, alatta: „hey ho, let’s go”. A fekete farmer még jobban kihangsúlyozta domborulatait.
Odaértek a kapuba. Búcsúzkodtak. Sírás, de csak az anya részéről. A húgocska hasonlít a lassan induló lányra. Ugyanúgy karcsú és magas, az öltözködése viszont egy kicsit visszafogottabb. Végül is a két fiatal szépség szeméből is kicsurran egy könnycsepp. Hiszen egy egész nyár, melyet akár együtt is eltölthetnének, mint tavaly. De ez most teljesen más lesz. Éva felszállt a gépre és Kata majd csak augusztus végén látja újra.
Tehát a gép elindult. A lány Párizsban átszállt. Majd New Yorkban is. Kingstonban aludhatott kényelmesen pár órát egy motelben. A mellette lévő ágyon aludt egy srác. Csak annyi tűnt fel neki, hogy nagyon helyes. Már elé is nyomta az álom.

*

Reggel keltették és indultak is a kisbuszhoz. A srác neve Peter. Német és nappal még jobban néz ki. Kedves is, aranyos. Elbűvölte a lány szépsége.
Ugyanúgy egy nyert úttal érkezett ide, mint Éva. Rajtuk kívül még két srác jött, akik szintén el voltak még magukban. Éva és Peter beszélgettek, angolul és németül keverve, és sokmindent megtudtak egymásról. Éva magyar, Debrecenben lakik és 16 éves. Peter német, Münchenben él, 17 elmúlt. Magasabb, mint Éva, félhosszú szőke haja van és gyönyörű zöld szeme. A húga helyett jött, aki eltörte a lábát és a medencecsontját. Sokat beszéltek a zenéről is, amiben megtalálták a közös pontot. Végül is Adam szakította őket félbe, hogy egy kicsit velük is beszélgessenek.
Adam angol, és helyesebb, mint a hercege, Harry. Hosszú fekete haja és nagyon sötét, barna szeme van. Elsőre elég egoista kép jött le róla. A másik srác Jumurah, aki egy beképzelt, újgazdag, indiai srác. Egész helyes, magas rövid, tüsis fekete haja van és egy szép anyajegy a nyakán, ami vonzza a tekintetet. Mindketten maguk fizették az utat, mert megtehetik.
Miközben beszélgettek a busz beért Montego Baybe. Éva választhatott, hogy melyik fiúval akar egy szobában aludni, mivel úgy készültek, hogy két fiú, két lány érkezik. Peterre esett a választása - vajon miért. Zuhatnak az ágyba a 12 órás út után.

Másnap reggel Éva korán ébredt. Lezuhanyozott, s közben gondolkodott. Rengeteget utazott, fáradt volt. A hideg víz sem frissítette fel, ezért úgy döntött, elmegy és fut egy pár kört. Leért a partra, mely gyönyörűbb, mint amilyennek képzelte. Soha nem járt tengerparton, csak Horvátországban, ott is csak egyszer és arra sem emlékezett, régen volt. Leült a homokba, és csak nézte a gyönyörű vizet. „Bárcsak Kata is láthatná ezt!” – gondolta.
Aztán csak Peteren járt az esze.
Hasonló történetek
4624
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
4724
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Akárki darabolta fel, rosszul tette.

Andreas ·
Mi lenne, ha átolvasnád, mielőtt beküldöd? "Már elé is nyomta az álom"... :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: