Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Izgatás

Egyik szombat délelőtt esett meg velem ez a történet amit most elmesélek...

Interneten ismerkedtem meg egy lánnyal. Már első beszélgetésünknél nagyon megtetszett a beszédi stílusa alapján. Első találkozásunknál csak beszélgettünk mintha chaten lettünk volna. Második találkozásnál se történt semmi különös mindössze annyi, hogy smároltunk. Harmadik találkozásnál már viszont igen történt valami...

Mondta, hogy tud egy helyet ahol kettesben lehetünk és, hogy ott alig járnak az emberek. Elvitt arra a helyre és tényleg. Egy lélek se járt arra. Valahol a távolban láttunk egy vonat végállomást de elég messze volt tőlünk. Így kettesben voltunk egy jó darabig. Volt ott azon a bizonyos helyen egy korlát ahova ő felült én meg eléálltam. Szétette a lábait és én beálltam közéjük. Elkezdtünk smárolni, majd a kezeink egyre lejjebb és lejjebb haladtak…

Hirtelen mozdulattal lekaptam a korlátról kigomboltam a nadrágját és még lejjebb simogattam. Egyszer csak elérkeztem ahhoz a bizonyos ,,G” ponthoz. Bedugtam neki egy ujjamat, finoman érzékletesen ujjaztam, mozgattam pinájában az ujjamat. Mivel ezt először csináltam nagyon féltem, hogy jól csinálom-e. Ekkora ránéztem a barátnőmre és egyből tudtam a választ, hogy igen. Vadul smároltunk közbe bedugtam még egy ujjamat, a másik mellé. Éreztem nem kell sok idő és elélvez ezért még erősebben toltam be neki az ujjaimat.

Hirtelen elélvezett majd beleharapott az ajkamba. Kihúztam az ujjam, lenyaltam róla a nedvet és ekkora megszólalt, hogy toljam le a gatyám. Habozás nélkül követtem az utasításait. Előkapta a már megmerevedett dákómat majd szép lassan elkezdte verni, nyalogatni és utána bekapta. Csodálatos érzés volt ahogy szopik. Elpakoltam a dákomat, hazakísértem majd egy héttel rá megismételtük ezeket…..

Remélem tovább is eljutok a csajjal és még sokáig együtt leszünk. Ha lesz még valami majd azt is megírom terjedelmesebben addig is szasztok!

By : bond1
Hasonló történetek
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: