Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Izgalmas hétvége

19 éves lány vagyok, 6 hónapja járok együtt a barátommal, Ádámmal. Múlt szombaton ünnepeltem a születésnapomat. Éppen az egyik barátnőmtől tartottam hazafele, mikor a barátom felhívott, hogy meglepetése van, siessek haza. Mikor hazaértem, a barátom már az ajtóban várt. Puhán megcsókolt, majd bement a másik szobába, miközben én levettem a kabátom. Léptek zaját hallottam magam mögött, de mire megfordultam volna, már nyúlt is be egy kéz a miniszoknyám alá a bugyimba. Hátrafordultam, de nem azzal álltam szemben mint hittem. A bátyám, Dávid állt velem szemben, és puhán megcsókolt. Ekkor lépett be Ádám. Tudta ,mennyire ki akartam próbálni 2 pasival, de nem hittem, hogy pont a bátyám jut az eszébe.

Még nem nagyon tértem magamhoz a meglepetéstől, mikor Dávid kigombolta a blúzom, levette a melltartóm, és nyalni kezdte a mellem. Közben Ádám is megérkezett, és ő is a mellemet kezdte kényeztetni. Bementünk a hálószobába, és az ágyra fektettek. Mind a két fiú levetkőzött, Ádám fölém hajolt és szopni kezdtem. Eközben Dávid feltűrte a szoknyámat, félrehúzta a bugyim és nyalni kezdett. Pár perc múlva már teljesen meztelen voltam és lucskos volt a pinám. Most helyet cseréltek, Dávid hatalmas pénisze lüktetett a számban. Furcsa érzés volt és egy kicsit zavart voltam, de a fiuk kényeztetése lassan ellazított. Ádám nyelve és ujjai körbejárták a pinám kívül-belül és hatalmas rángások közepette elélveztem. Ekkor Ádám feküdt az ágyra, én ráültem a farkára, és lovagolni kezdtem. Közben Dávid csókolgatott és a melleim simogatta. Ádám egyre jobban mozgott bennem és mélyen a puncimba élvezett.

Ekkor jött Dávid. Az ágy szélére hasaltam, és a seggemet kezdte dugni. Közben Ádám farkáról lenyaltam a maradékot. Újabb orgazmus-sorozatot éltem át, Dávid felváltva dugta a seggem és a puncim. mikor közeledett az élvezés, leült az ágyra, Ádám pedig a földre, én Ádám farkára ültem és szoptam Dávidot. Hirtelen elélvezett spermája az egész arcomat belepte. Ádám egyre intenzívebben mozgott a seggemben.
Mikor Dávid ismét harcra kész volt, az ágyra feküdt, és pedig rá. Lucskos pinámba becsusszant a pénisze, Ádám pedig a seggemet kezdte dugni. Testem remegett az orgazmustól, és ők is egyre közelebb voltak a végéhez. Egy utolsó löket a fenekembe és a puncusomba, és egyszerre élveztünk el.

Ugyanígy hármasban még nem csináltuk azóta, de a bátyámmal néhányszor már voltunk együtt, de csak közös maszti erejéig.
Hozzászólások
További hozzászólások »
sorciere ·
:frowning: :smile: :smile: :smile:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: