Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

István

István 30as éveinek közepén járó vállalkozó. Tanult, művelt, erkölcsös ember akit az Isten 2 pici gyermekkel és egy házsártos feleséggel ajándékozott meg. Szereti a párját, de el tudna képzelni hozzá jobban illő társat. A gyermekeit meg egyenesen imádja, úgy nevelték, hogy a család és a szeretet mindennél fontosabb és ehhez igazodva éli az életét. Nincs kicsapongás, bulik, csajok. Hűséges a párjához, még sose csalta meg, sőt még csak nem is csapta a szelet senkinek. Távol tartja magát az ilyen szituációktól, kerüli az ilyen helyzeteket. Fél a következményektől. Főleg saját magának nem tudna megbocsátani, úgy érzi. Persze belül néha kalandoznak a gondolatai, vágyik rá, hogy időnként új puncit simogathasson illetve, hogy a párja száján kívül más is nyalogassa ágaskodó farkát. Nehéz napok ezek, főleg, hogy a munkahelyén főleg hölgyekkel van körülvéve, akik nem mindig fogják vissza magukat, incselkednek, be-be szólogatnak a főnök úrnak.
Csilla 32éves adminisztrátor, régóta dolgozik Istvánnak. Visszafogott, normális életet él, de a párkapcsolata sajnos nem túl jó. Szexuális élete nincs rendben, sokszor kívánja a kényeztetést, de ezt nagyon jól leplezi. Tetszik neki István, de megtartja a 2 lépés távolságot.
Július 20át írunk, István felesége már 4 napja lent van a gyerekekkel Sopronban a nagymamánál. István nem tartott velük, dolgoznia kell, felügyelni a munkát és intézni a megszokott mindennapi ügyeket. Több mint 2 hete nem elégült ki, a párjának nem volt kedve, majd ezen összekaptak és mikor a kezdtek volna újra kibékülni már jött is az utazás.
Délután 5 óra, a munkának vége, mindenki hazaindul. csak István és Csilla marad, Csilla elcsúszott egy e-mail elküldésével István pedig várja, hogy zárhassa az irodát..
-    Na mi újság, hogy állsz? – kérdi István Csilla asztalához lépve.
A lány a gépe előtt ül még és a billentyűzeten repked az ujja.
István ekkor látja meg, hogy Csilla hatalmas műkörmöket „növesztett”. Nem épp István stílusa, de izgató az biztos..
-    Húú ez igen, nem semmi körmök…
-    Tetszik?
-    Igen.
-    Köszi..
István bizonytalanul elmosolyodik.
-    Mi az? – néz rá Csilla főnökére
-    Semmi… tetszik…
-    de miért mosolyogtál?
-    hát.. hm.. beleképzeltem valamit
-    mit?
-    mármint a kezedbe… - szalad ki Istvából.. Poénnak szánja de érzi, hogy kicsit sokra sikerült..
Csilla elmosolyodik és zavartan pislog.
-    Ne haragudj Csilla, nem akartalak kellemetlen helyzetbe hozni… azt sem tudom mit beszélek.. felejtsd el.. elvonási tüneteim vannak..
-    Semmi baj…… megértem.. régóta?
-    2 hete…
István érzi, hogy elvörösödik… mit csinálsz ember?? gondolja magában..
Csilla nagyon halk és kedves mondata sokkolja Istvánt.
-    ……akarod, hogy segítsek rajtad?
-    ………..öööö hogyan?
-    ….hogyan szeretnéd?
-    …hhhuhh… - jézusom mi történik..
-    szájjal vagy kézzel?
István nem tud megszólalni.. erre most mit lehet válaszolni… hogyan lehet innen kimenekülni…?
-    ……….. szájjal? gyere ide… folytatja Csilla
István tétován közelebb lépett. Csilla a combja mögé nyúlt és határozottan közelebb húzta.
-    hogyan szereted ha szopnak?
-    hát huhh nem kéne
-    szívesen segítek.. jobb mintha hagynám, hogy magadnak csináld, nem? így jó?...
…azzal Csilla lehúzza István nadrágját és a már ágaskodó farkát finoman a szájába veszi. a hosszú rózsaszín műkörmök ráfonódnak a farok szárára és finoman körbefogják azt, majd lassan hátrahúzza a bőrt. nyelvével a makk alját kezdi simogatni miközben a farok egyre mélyebbre csúszik a szájában.
Istvánban kavarognak a gondolatok.. „Úristen mi történik… ezt hogy fogja magának megbocsátani.. istenem de jó..”
Csilla szájában mozog a farka aki pedig közben a szemébe néz…
„áhh ezt nem lehet bírni… áááá nem ááá istenem bírom még ááá…”
-    vigyázz jön… nyögi ki istván egy hatalmas sóhaj kiséretében… érzi, hogy nem bírja tovább és eleresztve átadja magát csilla szakértő szájának, nyelvének… nem tud tovább védekezni, nem bírja… csilla finoman de határozottan szopja és nyalja a remegő makkor miközben kezével a farok tövét simogatja.. még egy húzás és István testét hatalmas orgazmus előhullámai kezdik rázni… a testében felhalmozódott sperma nagy adagokban spriccel Csilla szájába, nyelvére aki nagyokat kortyol belőle és közben továbbra is István arcát fürkészi… tetszik neki a kéj látványa..
Hozzászólások
Pavlov ·
Kezdő képnek nem lenne rossz, de így kevés. No és a sok számnév számmal kiírva, meg a sok "..." elég zavaró.

Salambard ·
Jó! Kapsz egy zöldet, maga a sztori jó, de mintha még hiányozna belőle valami.. és legközelebb figyelj a helyesírásra is, de ezen felül nekem tetszett. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: