Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Iskolalátogatás

Átlagos 17éves suhanc vagyok. Az átlagos szó mindenre érhető; szokásaimra, külsőmre, méreteimre. Viszont nem untatnék senkit ezekkel a felesleges dolgokat, hogy ki vagyok, hogy nézek ki. Jöjjön a lényeg:
Miután általánosból átkerültem középiskolába szokásommá vált, hogy évente legalább egyszer visszalátogassak volt iskolámba. Tudjátok megnézni ki ment el (vagy éppenséggel kit rúgtak ki), mi változott, mi maradt a régi. Mindenkit meg szoktam "látogatni" ilyen esetekben. Így volt ez legutóbb is (ami évvége előtt 2 héttel történt). Szép sorban minden volt tanárommal elbeszélgettem, és már csak a testnevelés tanárnő volt hátra. Nem a testnevelés volt a kedvenc tantárgyam, ám a tanár iszonyat jó fej, szóval szívesen beszélgettem vele mindig mi történt velem, vele az elmúlt években. Épp az udvaron tartott órát, én pedig a főkapun mentem ki, így hát elég messziről láttam, de már akkor kiszúrtam hogy valami más, mint eddig volt.

Minél közelebb kerültem Éva nénihez (mi mindig néniztük, mert tudtuk, hogy ezt utálja) egyre inkább meggyőződtem arról, hogy a mellei nagyobbak. Azt, hogy megműteti a mellét, nem feltételeztem volna róla. Anélkül is eléggé szép, nagy mellei voltak. Mikor észrevett engem a tanárnő, lelkes volt és mondta, hogy gyorsan menjek oda, mert már rég nem látott és tudni akarja mi van velem. Mindig szívélyesen fogadott, de ez most azoknál is szívélyesebb volt. Ott voltam előtte; ott állt rövidnadrágban, az a tipikus rövid nadrág, amiben az ember combjai kilátszódnak. Természetesen neki is lehetett látni feszes combjait. Fehér póló, amin keresztül szembeötlővé vált a különbség a régi és a mostani mellmérete között.

Arca sminkelve volt, ami szintén furcsa, mivel Ő nem gyakran sminkelte ki magát. Ajkain rózsaszín ajakrúzs, kihúzott szemöldök és szempilla, vállára pedig lehullott göndör barna haja. Meglepő, ám annál inkább szerethető volt az összkép. És örömmel láttam, hogy eléggé "vaskos" lett, azaz felszedett pár kilót, de ez csak előnyére vált. Elkezdtünk beszélgetni és Ő mondta, hogy most nagyon sok dolog történt vele (én nem mertem mondani, hogy látom, nehogy rossz néven vegye) és most sokkal jobban érzi magát a bőrében, mint bármikor máskor.

Mialatt beszélgettünk vége lett az órának, a srácok meg a lányok közbe beszaladtak öltözni, és Éva néni megkért, hogy segítsek neki becipelni a szertárba kosárlabdákat, focilabdákat. Persze örömmel segítettem, hiszen igaz úriember vagyok (a tanárnőm szavaival élve). Kérdeztem tőle, hogy hova tegyem le a labdákat, mire Ő azt válaszolta, hogy adjam csak oda neki, majd ő elrakja őket. Odaadtam neki, Ő pedig elkezdett lehajolni a labdákért és egyesével elkezdte felpakolni őket a polcra. Ez idő alatt én csak a fenekét tudtam nézni, meg a melleit, amik inkább voltak jó nagy csöcsök, mint mellek. Mikor észrevette, hogy őt, úgymond, stírölöm, rámnézett mérgesen, és megkérdezte fenhangon, hogy mit képzelek? Én most mondtam meg neki, hogy az új melleivel, és a sminkkel vonzó, és elnézést kérek tőle.

Ekkor ő elkezdett felém jönni, én pedig hátráltam (féltem olyan pofont ad, hogy a fal adja a másikat) egészen a szertár ajtajáig, de ő nem engem ütött meg, hanem elfordított az ajtóban lévő kulcsot. Kérdeztem, hogy ezt mire véljem, Ő pedig mondta, hogy nem csak én figyeltem fel a testi változásokra, hanem Ő is, és vonzó a nadrágomon a dudor. Megdöbbenten néztem rá nadrágomra és láttam, hogy áll a farkam (őszintén megvallva az izgalmak közepette teljesen elfeledkeztem magamról). Ő közelebb lépett hozzám, és megmarkolta a farkam a gatyámon keresztül, már ezt is nagyon élveztem, de ami ezután következett nagyon nagy hatást gyakorolt rám.

Kigombolta a nadrágom, és letolta a bokámig. Elkezdte a boxeremen keresztül leszopni a farkam, és én csak néztem, de nem tudtam jobban élvezni, mint a sima faszmarkolászást, mivel eléggé feszült voltam. Ő mondta, hogy engedjem el magam; ez volt az utolsó testnevelés óra azon a napon, és nem mehetnek be oda, csak testnevelés tanárok, azok pedig rajta kívül már mind elmentek. Gondoltam magamban, hogyha a tanárnő így folytatja én is mindjárt elmegyek., merthogy a boxerem is lekerült rólam, és a csupasz dákóm nyalta végig egészen a herezacskómtól a makkom hegyéig minden oldalról.

Nagyon jó volt (azelőtt csak egyszer volt részem abban, hogy leszopnak, de ez annál ezerszer jobb volt) bekapta a golyómat, és elkezdte szívni, közben egyik kezével paskolgatta a szabadon lévő herémet, a másikkal pedig verte a faszom, nehogy veszítsen merevségéből. Ami lehetetlen lett volna, mivel életemben nem állt még olyan mereven a farkam, mint akkor. Végül teljes egészében bekapta a faszom; nem látszott ki belőle egy apró rész se. Így járt fel-le a feje végig a farkamon, és amikor kivette szájából a pélómat nagy cuppanás hallatszódott.

Mintha megérezte volna, hogy akkor volt az a pont hogy én el fogok élvezni. Pont akkor fonta le ajkait a farkamról. "Kérlek te is örvendeztess meg" ezt mondta; ez a mondat jár azóta a fejemben. Én vadul nekiestem volna szívem szerint, de valamiért a komótosabb megoldást választottam. Lehúztam róla a nadrágot, és ott volt előttem 2 centire a pinája, amit még eltakart a fehér csipkés tanga. (nem volt furcsa, mivel egy 27 éves nő, aki ráadásul most esett át egy komolyabb műtéten, hogy fiatalabbnak látszódjon, miért ne hordhatna tangát?)

Én is először fehérneműn keresztül kezdtem el simítgatni a punciját. Nagyon nedves volt; ezt az "eredményt" pedig örömmel könyveltem el a farkamnak. Lehúztam róla a bugyit, utána pedig le vettem róla a pólót és a melltartót. Anyaszült meztelenül állt előttem egy gyönyörű (számomra gyönyörű) dúskeblű, ápolt hölgy. Élvezet volt nézni; én már annak örülhettem volna, hogy így nézhetem órákig, de nekem abban a pillanatban több adatott. Hanyatt feküdt, szétnyitotta két lábát, és megpillanthattam szép punciját, ami kéjesen hívogatott magához.

Elkezdtem simogatni belső combjait, amíg ezzel párhuzamban csókolgattam csiklóját, amit ő halk, ám mégis sokatmondó nyögéssel nyugtázott. Rájöttem, hogy tetszik neki ez játék, így hát csókolgattam ágyékát, belső combjait, végül két ujjam bedugtam neki. Hangosabb nyögés követte ezt a tettem, mint a korábbit. Eleinte lassan csúsztattam ujjaim sikamlós pinájába, majd egyre gyorsabban, mélyebben dugtam be neki. Vonaglott a földön, lihegett és nyögdécselt, amit jó volt látni és hallani. Ám még nagyobb élvezetet nyújtott, hogy ott turkálok a hüvelyében.

Kihúztam ujjaimat, majd pedig lenyaltam róla a kéjnedveket, utána pedig nyelvemmel estem neki a nőiesség testrészének. Úgy lefetyeltem, ahogy egy kutya lefetyel a kis táljából miközben iszik, Ő pedig újból elkezdett nyögdécselni, egyre jobban vonaglott, végül elernyedt, amit az eddigieknél hangosabb nyögés kísért. Ekkor azt mondta nekem, hogy kúrj meg, de úgy ahogy eddig még senkise. Nem tudtam eddig hogyan dugták meg, de azt biztos hogy vadul nekiestem, mostmár "kíméletet" nem ismerve. Ugyanabban a helyzetben feküdt, amiben nyaltam...

Farkam óvatosan bedugtam pinájába, és elkezdtem eszeveszettül dugni a pináját. Ki-be, ki-be, ki-be... Az átlagosnál erősebben, gyorsabban; ez nem lágy érzéki szeretkezés volt, hanem őrült dugás. Néztem, ahogy testével együtt csöcsei fel le ugrálnak, és hallgattam ahogy azt mondogatja: "Dugjál még! Ne hagyd abba! Imádom a farkad!". Egyszerűen ösztönzően hatottak rám ezek a mondatok. Faszom kivettem szeméremajkai közül, és két melle közé helyeztem. Ő összeszorította melleit, és én elkezdtem a csöcseit is megkúrni. Utána szájába adtam a farkam, hogy meg tudja ízlelni rajta saját puncijának az ízét. feláltam tőle, Ő pedig hasrafeküdt, majd pedig bepucsított. Kérdeztem, hogy seggbe szeretné, Ő pedig azt válaszolta, hogy igen. "De én még nem dugtam senkit seggbe", mire Ő csak azt tudta válaszolni, hogy akkor itt az idő. Elkezdtem tágítgatni, először egy ujjal, utána kettővel, végül hárommal. Amikor elég tágnak éreztem, óvatosan bedugtam a faszomat. Ő az egész eseményt hatalmas nyögéssel kísérte, én pedig azon ügyködtem, hogy tövig a seggében legyen a brém.

Mikor ez sikerült elkezdtem a seggét is megdugni. Ez lassabban, lágyabban történt, mint ahogy a pináját dugtam. Ez a póz eleinte nekem kellemetlen volt, de végül kezdtem megszokni, és itt is egyre inkább a gyorsabb tempó került előtérbe. A farát is vadul kezdtem kényeztetni, amikor azt mondta, hogy álljak meg, mivel ez már fáj neki. Én persze megálltam, vagy legalábbis vissza vettem a tempóból. Nagyon megkedveltem ezt a pózt, és még élvezni akartam ennek az előnyét. Szűkebb volt, mint a puncija; jobban körbezárta a farkam, ami számomra élvezetesebb volt. Kivettem seggéből a farkam, és újból a szájába adtam, had ízlelje a seggét is. Hanyatt feküdtem, farkam az égbe meredt, Ő pedig beleült. Én mostmár teljes egészében Éva nénire hagyatkoztam; Ő szabta meg a tempót, Ő ugrált a farkamon, én pedig csak élvezgettem, néztem az arckifejezéseit.

Látszódott rajta is az élvezet, mintha már nem kefélt volna egy kiadósat fél, vagy egy éve. (lehet így volt, de én elég nehezen képzelem azt el) Markomba fogtam föl-le ugráló melleit, masszírozgattam, mámor volt gyurmázni velük. Mellbimbói mereven mutattak előre, "majd kiszúrták szemeim". Leszállt farkamról, és elkezdett szopni. Tövig nyelte le a faszomat, szinte már "csiklandoztam" a torkát. Egy olyan pillanatban élveztem el, amikor éppen tövig lent volt a torkán a faszom. Kivette a szájából, és csak kéjesen mosolygott rám és megemlítette, hogy nem hiába volt kíváncsi a teljesítményemre, és örül hogy "kipróbált".

Ezek a mondatok olyan kurvásak voltak, de már meg se leptek az előző dolgok után. Én is kifejeztem örömöm, hogy eljöttem iskolalátogatásba, és mondtam, hogy jövőre is megyek. Ami hozzáteszem, nem hazugság...
Folyt. köv. egy év múlva…
Hozzászólások
További hozzászólások »
vzuristen ·
Sajnálatos, hogy nem sikerül saját tapasztalat alpján írni a törtneteket! Tipikus sexfilm leírás, a valóságban ilyen ... A tanárnő egy kisfiú által elképzelt ideál.

Icecream ·
Jó volt a történet,Najon teccett!
Viszont volt benn egy két mondat amit egy kicsit furinak találtam:
\"Kérlek te is örvendeztess meg\"
\"Dugjál még dugjál imádom a farkad\"
Ezek nem teccettek,(azért volt több is,ezeken kívül)
De a Szex az 10-es nagyon leírtad! :heart_eyes: :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: