Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Iskolai kirándulás régről

Hosszú idő óta és jelenleg is kedves nejem, akkor még a középiskola utolsó évét járta.
16 éves volt, amikor megismerkedtünk és két hónap együtt járás után feküdt le először velem, (szűz volt) amely utána már rendszeressé vált. Nagyon imádta a szexet, a popsi szexen kívül mindent.
A történet, hogy elmentek Debrecenbe 3 napos szakmai osztálykirándulásra.
Az éjszakákat szállodában töltötték, persze fiúk-lányok külön négy ágyas szobákba elszeparálva.
Napközben is persze ment a fiúk lányokkal való évődése. Az esti vacsoránál is ez volt. Akkor épp ő volt a terítéken.
Oltogatták, (mivel tudták, hogy csak velem volt) hogy nem igazán tudhatja még a szex praktikákat és egy komolyabb méretű faszt be sem tudna fogadni a puncija.
Szó, szót követett, majd Ő kijelentette, hogy simán elintézné őket, sőt még ha többen vannak is. Na perszézték és nevették.
Este még stikába piázgattak, táncolgattak, majd elvonultak a szobáikba aludni, táncközbe még kissé kajánul odasúgta, hogy azért ne aludjanak túl mélyen.
Mikor már minden elcsendesedett, a három szobatársnője is elaludt, felvette a fürdőköntösét és kiment a folyosóra, ahol egy lelket sem látott. Elment a folyosó fordulón túlra, ahol a fiúk szobáik voltak és bekoppantott a nagyhangú srácék szobájába.
Egyik srác kinyitotta, s meglepődve kérdezte, - Te most tényleg?
-Igen. Megmondtam nem emlékszel? mondta mosolyogva.
Beengedte és felkapcsolta a nagy villanyt.
A másik három osztálytársa már az ágyban feküdt, de fent voltak.
A hangadó srác ágyára odaülve azt mondta, hogy kellemesebb lenne egy kicsivel intimebb hangulat, elég lennének az ágy melletti éjjeli lámpák.
Lekapcsolták a nagy lámpát
Kérdezte őket, hogy miről dumáltak, mire nevettek, -na hát miről?..a lányokról, punciról, szexről.
Beszélgettek még egy darabig, s előkerült a dugi Éva Vermouth is, megkínálták, iszogattak.
Egyikőjük aztán csak rákérdezett: -Te tényleg lefeküdnél velünk?
Ő kacéran elmosolyodva mondta: -áhhh csak vicc volt...majd hátradőlt a srácra.
Amire a fürdőköntöse szétnyílva sejtelmes belátást engedett az áttetsző selyem hálóing alatt lévő bugyijára.
A srácok elmélázva nézték.
Az ágyon fekvő srác összeakarta húzni, de Ő megfogva a kezét a combjaira tette.
A srác először kicsit félénken elkezdte simogatni, de látva hogy lehunyta a szemét és ez kellemes élményt nyújt a számára, egyre feljebb merészkedett.
Aztán elérte a bugyiját és azon keresztül a pináját simogatta finoman. Sajnos a másik három srácról, nem igen volt képe, hogy mit is csinálhatnak, csak elképzelte, hogy biztosan merevvé válnak a gatyóban.
Majd a simogatás ütemében, elkezdte az altestét ringatni, miközben az ágyon fekvő srácra visszanyúlt és megkeresve megfogta a faszát.
Már teljesen kemény volt. Játszott vele, finoman húzogatta, s a srác is benyúlt most már teljesen bátran a bugyijába, úgy folytatta a simit. Nagyon nedves volt már a pinája, a srác halkan, kissé mosolyogva meg is jegyezte: -" Te tényleg komolyan gondoltad, ahogy érzem"
Ő nem szólt semmit, csak mosolygott és jobban széttárta a combjait.
Közben a srác úja már be-be járt a hüvelyébe is és egyre kényelmetlenebbé vált csinálni a bugyiban.
Megpróbálta lehúzni, de nem ment egy kézzel a szűk alsó lehúzása, csak kínlódott.
Ő akkor feltámaszkodott és azt mondta a srácoknak: -" Ti nem segítenétek végre egy kicsit?"
Látta, hogy két srácon már le volt tolva gatya, egyikőjüké már teljesen felfelé meredt, a másiké is megvastagodva, előrefelé egyenest rá meredt.
A harmadik srác még gatyában volt, bár látható volt, hogy alatta kemény.
A két srác egyből odalépett és az egyikük lehúzta bugyiját, a másik a köntöst próbálta levarázsolni, de úgy az nem ment.
Így elengedte a fekvő srác faszát és felült, hagyva hogy letudjon csúszni a köntös a derekára.
A srácok a testét simogatták a hálóingen keresztül a melleit, combjait, punciját, míg ő is kézbe vette a két srác általa eddig még nem érintett duzzadó faszát,
Húzogatta őket egy darabig, de közben a gatyós srácot nézte.
Látszott, hogy merev azért már, de valahogy félénknek tűnt.
Elvette e kezét a két srácról, és odaintett neki, hogy jöjjön közelebb.
A srác kissi félszegen odalépett.
Végigsimította a felső testét, majd a kezét lassan levíve a farkát is a gatyán keresztül.
Majd lehúzta a naciját és bekapta a faszát és szopta.
Na ezután kissé elszabadult a "pokol", vagy inkább a "Menny"
A fekvő srác is felkelt, levette és a többiek kibújtak az alsóikból.
Majd Őt felállítva az ágyról, levették teljesen a köntösét, majd a hálóingét.
Játszottak vele simogatták, csókolgatták, nyalták, s Ő is hol kézzel, hol szájjal kényeztette őket. Néha persze egyik másik, srác rövid időre le-leállt, hogy el ne élvezzen.
Ez így ment egy jó darabig, elmondása alapján egyszer az egyikőjük nyalásakor el is élvezett.
Egyik alkalommal amikor éppen előredőlve az egyikőjüket szopta, megérezte, hogy a fenekénél ott van a másikuk fasza és beakarja hátulról tenni a pinájába.
Ekkor abbahagyta a szopást, felegyenesedett és megkérdezte, -"Óvszeretek ugye van?"
-"Mivel nem szedek gyógyszert, így anélkül nem vállalom a rizikót, hogy valamelyikőtöktől "úgy maradok".
Három srác csóválta fejét, hogy nincs kotonjuk, míg aki sokáig alsóban volt azt mondta, neki van, de csak egy.
Volt egy darabig egy kis zavar, mert mindannyian szerették volna meg is baszni.
Végül Őt kérdezték meg, hogy legyen.
Azt mondta, neki mindegy, de az úgy lenne az igazságos, hogy akié az óvszer, az is használja.
Többiek persze leakadtak, hogy akkor ők?
Erre megnyugtatta Őket, hogy mindenkit ki fog elégíteni szájjal.
Annyi kérése volt, hogy míg az Arni-val kefélnek, addig mindenki a saját ágyán, masztizva nézze, majd Ő odamegy utána hozzájuk.
Majd odament a sráchoz és felszopta az akkora kissé már összébb húzódott farkát.
Majd 69-es pózba tovább szopva faszát, Ő is kinyalatta a pináját.
Másodszor ekkor élvezett el, nem csak a nyalástól, hanem közben oldalra elnézve látta, amint a másik három osztálytársa, őket nézve veri a dákóját, s ez plusz inspirálóan hatott rá.
Majd elvette a kotont, kivette és rágöngyölte az Arni faszára, majd hanyatt fekve kissé felhúzva széttárta a combjait.
A srác közé fekve szép lassan felnyomta neki.
Ez volt az első fasz az enyémen kívül, amely benne járt,...azt mondta élvezte.
Egyenletesen lassan baszta az Arni, míg Ő a két kézével a fenekét fogva húzta magára.
Egy idő múltán erőteljesebbeket, mélyebbeket kezdet lökni, mire Ő teljesen felhúzta a lábait és maximálisan szétnyitotta neki az ölét.
Pár tövig bevert lökés, majd teljesen felnyomva megfeszült és halk nyiszegő hang kíséretében elélvezett.
Pár pillanat múlva lassan elkezdte kihúzni, de a nejem odanyúlt és megfogva fenntartotta a faszán a gumit míg kivette, nehogy lecsússzon.
Aztán mikor a srác levette mondta neki, hogy tegyen rá egy csomót, akkor nem tud kifolyni illetve látható, hogy nem e folyik, lyukas.
Majd adott neki egy arc simogatást, majd két puszit és felkelt.
Majd ígéretéhez híven egyenként mind a három sráchoz odafeküdt az ágyukra és leszopta őket.
Elmondása alapján nagyon kemény volt mind. Egyikőjük  talán még egy percig sem bírta és a szájába élvezett, de egyikőjük sem bírta sokáig elspricceltek.
Sosem volt baja velem sem a sperma szájába engedéssel, lenyelésével, így mindhármuk gecijével ez történt.
Érdekes volt azt mondja, hogy tök csendesek, szótlanok voltak a srácok utána.
Csak pár lényegtelen szót váltottak, miközben Ő felvette magára a cuccait.
Majd odament a srácokhoz, mosolyogva megölelte, megpuszilta őket és annyit mondott: -"no ugye...", majd szép álmokat kívánva elköszönt.
Visszaosont a szobájukba, és lefeküdt aludni, mint kiderült az egyik osztálytársnője, azért észrevette, hogy jó darabig nem volt ott.
Másnap neki azért elmondta, hevenyészetten, hogy hol volt, és a csaj biztosította, hogy nem fogja árulja el a titkát.
Másnap esti vacsinál, már nem nyomatták úgy a szöveget a srácok a szexről, de azt mondja azért erősen szemeztek vele.
Lassúzás közben, pedig az egyik "éjjeli" srác, odasúgta neki, hogy van már óvszerük. Mosolyogva csak annyit súgott vissza: -"majd meglátjuk".
Éjjel aztán az ágyban fekve, rágondolt a négy srácra az éjjeli történésekre és nagyon felizgult, benedvesedett lent.
Ezt már nem részletezem, de ismét átment hozzájuk, s most már nem volt megilletődés senki részéről. Minden volt, mint az előző éjjel, csak most egymást felváltogatva a srácok alaposan meg is baszták a pináját.
Sőt azt mondta, hogy a popsiját is szerették volna, de mondta, hogy szűk nagyon, oda nem fért be az enyém sem soha.
Nem akarták elhinni, mondták, hogy Vic-nek a legvékonyabb a szerszámja, hátha az övé felmegy és nem fáj, élvezed.
-"Hát legyen", mondta. Finoman nyálas újjal elkezdte az egyikük tágítani míg Ő lehúzta a Vic faszáról az óvszert és jó alaposan benyálazva szopta.
Aztán kipucsítva kiemelte a fenekét.
A srác odaillesztette és lassan elkezdte felnyomni.
S talán ez is lehetett a baj, még a feléig sem jutott, már sziszegett a nejem, s mikor tovább tolta óvatosan, jelezte, hogy vegye ki, mert fáj.
Szóval így kimaradt a fenékbe kúrása és ez későbbiekben sem ment neki, bár már nem is nagyon kísérleteztünk vele.
Pedig szerintem, ha egyből hirtelen mozdulattal felnyomta volna a vékony szerszámát, utána már nem lett volna fájdalmas és anál fóbia is elillant volna.
Az évek alatt sok férfitársam élvezhette volna szája, pinája nyújtotta örömök mellett, a fenekét is.
Amikor hazaértek a osztálykirándulásról, s találkoztunk, elmondta a történteket.
Érdekes érzés volt. Először volt egyfajta keserűség bennem, de mikor mesélte, egyre keményebb lettem, eszméletlenül fel is izgatott.
Végül persze szexbe torkolt a vallomása és nem volt bennem semmilyen harag, bármi.
Szeretett, őszinte volt, átélte, sőt még szexibbé, még odaadóbbá, élvezőbbé is vált.
Így maradt a kapcsolatunk, sőt a suli elvégzése után feleségül vettem, s nagyon-nagyon hosszú ideje jó házasságban élünk.
Sosem tiltottam meg hogy megéljen egy egy szituációt, ha úgy alakul, csak kértem, hogy mindig mesélje el, amit meg is tett.
Abban az iskolai évben is még időnként kihasználta egy-egy osztálytársa kényeztetését, sőt az Arni-val közösen is kényeztettük néhányszor nálam.
Vele volt mikor először láttam valóban, amikor szopik és megbasszák, Fantasztikus látvány.
Sosem volt negatívum, a srácok is tudták, hogy nincs ellenemre, ha kényeztetik, sőt sokszor sörözgettem is velük.
Aztán a házasságunk alatt a gyerek születését és utáni pár évet kivéve, sokszor voltunk párcserés, 2 1, találkozókon, illetve pár alkalommal megbaszták nélkülem is.
Sosem volt semmilyen konfliktusunk ezekkel kapcsolatban.
Ő is élvezte én is, akár csak az elmesélését is, de imádom nézni is ahogy szopatják, basszák az orgazmusát, odaadását.
Nagyon tudja mi a jó a férfinek, a tapasztalatok révén.
Örülök, hogy Őt vettem feleségül, s egyáltalán nem zavar, sőt örülök, hogy sok férfi társam is megízlelhette, mind a mai napig...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bánkbán ·
Elmegy, de elég gyenge írás. Egysíkú és unalmas.

LoganNeran ·
Nekem is tetszett, bár én szívesen olvastam volna a második este kifejtését is :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: