Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Interzónareklámklipp

Az utcai árus kissé előregörnyedt, kezeit fázósan dugta széldzsekijébe.
Nem tűnt túl boldognak.
Édesapa! Befagy a segged abban a kabátban!
Szemközt az alagsori üzlet ablakát már harmadszorra most le egy narancssárga munkaruhás férfi.
A Coca Cola fekete betűit körüllobogta a tűzpiros plasztik. A falon több elmosódott anarchista felirat:
„CSAK SEMMI HATALOM! ADÓZZÁL A SÍRON TÚL IS!”
Fejhallgatós tizenévesek csoportja jött az utcán más-más zenék magányába zárkózva.
„LÉGY REALISTA : KÖVETELD A LEHETETLENT”
valami technorap zsongás lengte körbe őket. És feltűnően azonos gesztusok.
Az utca hullámzása, a képek pulzálása megfelelt az ebben a napszakban várhatónak.
Interzóna kimeríthetetlen mohósága alig leplezett undorral emésztette meg és böfögte vissza a Nyitott Szemmel Alvók holovideót, mint az olcsó büfék az újra hasznosított hulladékot. A nagyfelbontású Sony képmegjelenítők élőben közvetítették az állatkert kedvelt makákó majmának rituális öngyilkosságát. Az állatvédők és a Halál Angyalai meghiusították a gondozó személyzet közbelépési kisérleteit. A brutális képeket időnként reklámok szakították meg :
„INTERZÓNA AZ ÖN SZÍVÉT IS ÖSSZEHÚZZA!”
a lány akkor lépett ki egy lerobbant büféből, amikor a makákó kitépte a nyelvét. Üvöltését visszhangosították, és hosszanelnyújtva görgették végig az utcákon felszerelt hangszórók.
„A LEGSZEBB RÓZSA : INTERZÓNA!”
Egy öreg kukázó motyogását halotta a háta mögött.
A francba, ez a hülye majom tökre széttrancsírozta az agyát.
Robotkamerák cirkáltak az utcákon, bioletapogatókkal mérték be az embereket. Interzóna a földalatti vezérlőiben minden adatukat rögzítették, és azonnal kiértékelték. A virágárus standján a szemközti bolt kirakatából visszaverődve meglátta a Bíborrózsát. Ahogy a lány tovább haladt, hirtelen észrevette a kirakatüveg sarkában a tömegből kivillanó sáfránysárga Adidas cipőt is. Fájdalmas mosoly futott át az arcán, és finoman pergett le róla, mint a virágpor.
Kibaszottul kevés esélyem van. Tudta, már nincs sok ideje. Hirtelen vetődött előre és zuhantában sikerült elérnie a Bíborrózsát.
A tüskék mélyen nyomódtak a kezébe.
Most már biztonságban van…
Hasonló történetek
3823
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
andec ·
Sziasztok!

Lehet kicsit elvont a történetem, de remélem tetszik.
én ilyen vagyok!
köszi ha szavaztok és hogy elolvastátok!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: