Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Internetes ismerkedés 1.

A történet néhány hónapja történt. Fiatal, 25 éves átlagos pasi vagyok. Néhány évre Pestre költöztem a munkám miatt. Egy haverommal laktam egy albérletben. Barátnőm vidéken maradt, így csak néha tudtunk találkozni. Az elején sokat telefonáltunk, MSN-eztünk. De nem volt olyan a kapcsolatunk, mint előtte és a szex is nagyon hiányzott…
Szexuális vágyaimat az Interneten próbáltam csillapítani, különböző oldalakkal. Regisztráltam egy szexpartner-kereső oldalra, és ott beszélgettem lányokkal izgalmas témákról. Néha még a camszexig is eljutottunk. Volt egy lány, akinek ugyan nem volt kamerája, de jókat tudtunk beszélgetni és még maszturbáltam is néha. Amit neki is elmondtam.
Egyszer felajánlotta, hogy mi lenne, ha személyesen is találkoznánk és nem csak szavakkal izgatnánk egymást. Először minden kifogást találtam, mert nem akartam megcsalni a barátnőmet. De ahogy telt az idő, egyszer csak beadtam a derekam.

Nagyon izgatott a lány. Anitának hívták. Rengeteg fényképet kaptam tőle, ahol nem éppen talpig ruhában volt. Fantasztikus teste volt a képeken. Ráadásul olyan szexuális fantáziája volt, hogy álmaimban sem jöttek elő olyan dolgok, amit ő felajánlott nekem, hogy ha találkozunk, akkor azt mind megkapom. Így hát belementem a randiba lesz, ami lesz alapon.

Egy pénteki nap volt délután 4-re mentem érte egy bevásárló központhoz kocsival.
Nem késett, pontban 4-kor csörgött is a telefonom és keresett a parkolóban.
- Szia – köszönt, és egy puszit nyomott az arcomra.
Beszálltunk a kocsiba és már indultunk is haza. Nagyon meleg volt és hatalmas dugó. Kicsit feszülten beszéltem és szitkozódtam a forgalom miatt. Fura helyzet volt, de ő egy kicsit sem volt zavarban.
Odahajolt megsimogatta a combomat adott egy puszit, és a fülembe súgta:
- Ne idegeskedj, nemsokára otthon leszünk - és ezzel a lendülettel megfogta a farkam, ami szinte egyből kemény lett.
- Úgy látom itt semmi baj nincs!
- Hát ott nincs - mondtam kicsit zavartan.
Majd simogatni kezdte nadrágon keresztül és közben kérdezősködött.
- Hogyhogy még is rá szántad magad a randira?
- Nem tudom. Túlságosan izgattad a fantáziámat.
Megint megállt a forgalom és ismét rostokoltunk.
- Izgattalak? - kérdezte és kezdte kigombolni a nadrágomat.
- Oh - meglepődöttem vette észre, hogy nincs rajtam alsónadrág, és máris elé tárult a farkam.
- Izgat, hogy egy idegen lány veri a farkad vezetés közben?
- Igen, nagyon jó.

Benyálazta a kezét, és erősebben kezdte húzogatni.
Közben megindult a forgalom és végre elindultunk normális tempóban. Nem is bántam, mert már majdnem elélveztem. De ő nem hagyta abba.
- Szeretnéd, hogy leszopjalak?
- Hát... - meg sem várta a válasz már a szájába is vette.
Fantasztikusan szopott. Először szépen lassan, csak a hegyét kényeztette, majd majdnem tövig bevette. Már majdnem elélveztem, mikor végre elértünk a lakásomhoz.
- Itt vagyunk - mondtam kicsit nyögdécselve.
- Akkor gyerünk, majd fent folytatjuk!
- OK.

Elindultunk a lifttel közben csókolóztunk és simogattuk egymást. Kiderült, hogy rajta sincs bugyi. Mikor felértünk a lakásomba, már alig bírtam magammal, de ő lelassított.
- Ne ilyen hevesen bébi!
Bezártam az ajtót és körbevezetem a lakáson.
- Érezd magad otthon.
- Ok. Köszi. Megengeded, hogy lezuhanyozzam?
- Persze a fürdőszobai szekrénybe találsz tiszta törülközőt.
- Te nem jössz? – kérdezte, miközben elindult a fürdő felé.
- De végül is, mért is ne. Egy pillanat.

Mire beértem a fürdőbe már meztelen (amúgy sem volt rajta sok ruha), és a víz hőfokát állította. Csodálatos teste volt, sokkal jobb, mint a képeken, amit küldött. Vékony hosszú combok, feszes és kerek fenék. Pont kézbe illő mellek. Teljesen borotvált punci, amiről minden férfi álmodik. Nézem egy darabig, miközben zuhanyozott, majd meg szólalt:
- Mi lesz, te nem jössz?
- De megyek, csak gyönyörködtem a testedben!
- Már egy csomó képed van rólam.
- Igen, de ez még is csak élőben itt van – mondtam, és vetkőzni kezdtem.
- Gyere, hagy teljesítsem a vágyaidat, amiről már olyan sokat beszéltél nekem. Mit szeretnél, mit tegyek veled?
- Hát, ahol abba hagytuk, ott folytathatjuk!
- Szóval, szopjalak?
- Igen.
- Gyerünk, mond ki! Tudod, hogy izgat a dolog, téged is és engem is.
- Szopd le a farkam!
- Ahogy parancsolja uram! – mondta, és már szopta is.

Letérdelt és olyan fantasztikusan szopott, hogy hihetetlen. Egyik kezével a heréimet morzsolgatta, másikkal pedig a farkam verte, miközben hevesen szopta.
- Na milyen? – kérdezte.
- Nagyon jó, istenien csinálod!
Megfogtam a fejét, és irányítottam a mozdulatait.
- Ez az, szopjad! - nyögdécseltem közben.
Ekkor kivette a szájából a farkam, vadul verni kezdte, felnézet és így szól:
- Azt szeretném, ha a számba élveznél, verd teli a számat!
- Meglesz te kis...
- Mond ki nyugodtan, mond ki!
- Meg lesz, te kis ribanc!
Újra bekapta a farkam, de teljesen tövig. Isteni érzés volt. Azt akartam soha ne legyen vége. Megfogtam a fejét, és dugni kezdtem a száját.
- Ez az, szopjál. Ohh. Mindjárt élvezek…
Ekkor rámarkolt a fenekemre és teljesen belehúzott a szájába.
- Istenem.

Ennyit tudtam kinyögni és máris tele lőttem a torkát. Hagyta még egy kicsit a szájában, hogy minden cseppet kinyerjen. Majd kiengedte és lenyalogatta.
- Ilyesmire számítottál? - kérdezte és felállt.
- Ilyesmiről még álmodni sem mertem. Nagyon jól csinálod!
- Mondtam, hogy sok éve fejlesztem a technikámat.
- Igen mondtad.
Beszappanoztuk egymást, majd lefürödtünk.

Fürdés után bementünk a szobámba, mindkettőnkön egy törülköző volt. Anita leült a fotelbe, én meg az ágyra, még mindig remegett a lábam…
- Na mi a helyzet? Ennyi volt? – kérdezte, és lehúzta magáról a törülközőt.
- Mit szeretnél?
Széttette a lábait és elkezdte simogatni a punciját.
- Nyald ki a puncim!
Felálltam az ágyról és odamentem hozzá. Letérdeltem a fotel élé, a puncija pont az arcom élé tárult. Istenien nézet ki közelről is. Finoman megcsókoltam, majd lassú mozdulatokkal nyalni kezdtem. Lapos nyelvvel, hosszan végig nyaltam egészen a csiklóig. Közben halkan sóhajtozott.
- Ez az isteni vagy!

Kezével beletúrt a hajamba, és ráhúzta a fejem a forró punciára. Számba vettem a csiklóját, és szopogatni kezdtem. Egyre hangosabban nyögött, és gyorsabban vonaglott. Nyelvemmel olyan gyorsan izgattam a csiklóját, ahogy csak tudtam, ujjammal pedig a bejáratott masszíroztam.
- Dugd be, kérlek - nyögte.
- Mit szeretnél?
- Dugd meg a pinám az ujjaddal!
Kicsit még vártam néztem, ahogy vágyik arra, hogy belehatoljanak az ujjaim. Majd egy hirtelen mozdulattal két ujjamat tövig nyomta.
Ekkor felsikított és majdnem kitépte a hajam.
- Ez az csináld! Dugjad!

Éreztem, hogy pillanatokra van az orgazmustól, teljes sebességgel húzgáltam az ujjam, és nyaltam a csiklóját.
- Ez az! Ahhh! - sikított és élvezett.
Teste szinte remegett az orgazmustól. A fejemet teljesen összeszorította a lábaival.
- Ez nagyon jó volt! - mondta hátrébb lökött és felállt a fotelből. Az ágyhoz ment hanyatt feküdt, szétette a lábát és így szólt:
- Azt szeretném, ha szétkefélnél a farkaddal. Azt csinálsz velem, amit csak akarsz.
Hozzászólások
További hozzászólások »
metant ·
Kösz minden kritikát!Igen vannak benne nyelvtani hibák!De ez az első munkám!A történet tényleg megtörtént!Anita Köszönöm,hogy megvédtél

kicsilányka ·
Hát, a történet egész jó :stuck_out_tongue: mert tényleg sok fantáziát vitt vele a megírója, DE-a megcsalás nagy szemétség, mert úgye a fogalomban is benne van a "csalás" szó, és senki sem szereti a csalást, pláne nem ha a szerelemről van szó. :rage:
Nagyon remélem, hogy ez a történet csak kitalált

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: