Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

In medias res

A történet egy fiúról meg egy lányról szól, de ezt gondolom, kitaláltátok. Bevezetésképp csak ennyit. Az előzmények úgy gondolom, a fantáziára bízható. Nem akartam ezt megszabni. Talán nem is lett volna jó.

Egymás mellett álltak. Nem szóltak egy szót sem, csak álltak és nézték a lift számlálóját. A legmagasabb szintre tartottak mind a ketten. A lány egyszer csak hirtelen a fiúhoz fordult és nagy szenvedéllyel csókolni kezdte. A fiú egyből viszonozta és lecsúsztatta kezét a lány hátán, majd megfogta formás kis fenekét.

Az utolsó emeleten kinyílt a liftajtó, a lány előkapta kulcsát, mohón nyitni kezdte a 3 zárat. Gyorsan bezárták maguk mögött az ajtót, s a következő pillanatban újra egymás karjaiban találták magukat. A fiú elkezdte a lány blúzát gombolni, amint a két formás halomhoz ért, a lány vállán lehúzta a blúzt és mellét kezdte masszírozni. A lány sem volt tétlen, végigsimított a fiú izmos hasán, s még a nadrágon keresztül egy lendületes mozdulattal immár teljesen merev férfiasságán. Hamar kigombolta a nadrágot és eléje került a lüktető fallosz. Háromszor húzott rajta egyet, majd felnézett, s megcsókolta a fiút, majd visszatért az ágaskodó hímtaghoz.

Beljebb mentek. A fiú teljesen levetkőzött, a lányon volt még egy aprócska tanga. A fiú megállt a lánnyal szemben, míg az lehajolt, s felnézett a fiú szemébe, aztán hirtelen ajkai a makkra tapadtak, s piciket szívogatott rajta. Nyelvével meg-megnyaldosta a tetejét, aztán folyamatosan nyelte el a hatalmas szerszámot, s már a torkáig nyomta, a fiú pár lökés után kihúzta a szájából. A lány végignyalta gyorsan az oldalát, s felállt. Egyik lábát a fiú derekára kulcsolta, a fiú megfogta, s félrehúzta a kis tangát, majd falloszát óvatosan benyomta a punciba. Ahogy érezte, a lány rendesen be volt nedvesedve, egyre sebesebb tempót diktált. Hamarosan elöntötte a gyönyör, s ledőlt a lánnyal együtt az ágyra.

A lányon volt most a sor. A hátára döntötte a fiút és ráült ismét meredező férfiasságára. Finoman mozgott rajta, közben a fiú mellkasát masszírozta. Egyre nagyobb utat járt be barlangjában a farok, s már lágyan nyögdécselt, s a fiú is kezdett a lány ütemére mozogni. A lány fejét felemelte közben rá-rápillantott a fiúra, melleit masszírozta. A fiú kezei ismételten a lány fenekére tapadtak és szorította magához a lányt, aki egyre mélyebben lovagolta őt. S már kemény vágtába csapott át, mikor a lány egyszerre összerezzent, s addig lecsukott szemeit kitárta és egy halk de erőteljes nyögést - vagy sóhajt hallatott. Rádőlt a fiúra, aki ezekután ért a csúcsra. A fiú alkarját átvetette a lány hátán, s még egy jó darabig így feküdtek egymáshoz simulva.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mistiq ·
A leírás jó, a megfogalmazás elgendő, de szerintem nem mozgatja meg annyira a fantáziát. Bár lehet, hogy csak azért mert nekem többre van szükségem még más nagyra értékeli, de én jobban szerettem volna olvasni egy kis mesét is köréje. Még ha csak egy egészen picikét is :)))

libido ·
Hát, biztos jó lehetett, ha átélted. Mint írásmű... elég sok hasonló story jelenik meg itt, kellene már valami plussz, valami csavar vagy a történetekbe, vagy a hangulati atmoszférateremtésbe ( lásd... nem jut eszembe a neve, de aki azt a legutóbbi, két részes leszbikus történetet írta). Önmagában az ilyen esetleírások már nem hívják fel magukra a figyelmet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: