Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Improvizáció (3. rész)

Csörgött az óra. Reggel volt. A fiú feküdt az ágyán. Az agya tompa volt és ő maga kábult.
– Mi volt ez? – kérdezte önmagától. Jobbra pillantott barátja ágyára nézve. Az nem mutatta semmi nyomát annak, hogy éjjel használva lett volna.
- Gyere kész a reggeli! – szólt egy ismerős hang, a konyha irányából. Az ajtóban megjelent a fiú barátja.
- Olyan karikás a szemed. Már megint egy rém álom?
- Nem is tudom, olyan valóságosnak tűnt. Képzeld, … - de ekkor elhallgatott. A barátja mögött megjelent az álom harmadik szereplője.
- Biztos már megint Lilláról álmodott. Most mi történt vele? Még élt? Vagy épp most halt meg?
- Nem, már meg volt halva. Kristóf! Hoznál egy pohár jó, meleg kakaót?
- Aha, mindgyá’ viszem!

Így a barát megfordult s kiment a konyhába. A másik fiút Tamásnak hívták.
- Tomi. Te hogy vagy most Lillával? Van közös órátok, nem? … Hú, tényleg! Nekem előadásra kéne bemennem! Mennyi az idő???
- Fél 10! Nyugi. Szombat van, ilyenkor nincs előadás. Valami baj van?
- Nem, … csak egy újabb álom. De borzasztó volt. Nem akarok beszélni róla. Hagyjuk inkább … jó?
- Tőlem! – szólt Tamás, de érezte, hogy ez az álom, most más volt, mint a többi, nem szólt róla, de figyelte a fiút, hátha elkap egy pillantást vagy valami kis utalást. De nem sikerült. Ők hárman: Kristóf, Tamás és a fiú egyetemre jártak, s együtt vettek ki egy fővárosi albérletet. Kristóf eredetileg a budai oldalon nevelkedett, pontosabban Miskolcon, egy egyházi kollégium és gimnázium területén. Mindhárman utálták Miskolcot, de sokszor beszéltek az ott átélt „élményekről”, eseményekről melyek összehozták őket. És a legfontosabb: a Lány. Általában sok történet szól arról, hogy a lánynak kell választania a fiúk közül. Nos, ez nem arról fog, mindenki megnyugodhat. (Huhh…) Ez a történet a három fiú mindennapjait akarja tárgyalni. A három fiúét, akik mindhárman mást gondoltak a lányról, akik mindhárman máshogy éreznek a lány iránt a már megtörtént dolgok következményeként.

- Mikor beszéltél utoljára vele? – kérdezte a fiú.
- Kire gondolsz? Lillára? – válaszolt a kérdésre kérdéssel Tamás.
- Szerinted? Ugyan kire is tudnék egy ilyen éjjel után gondolni? Persze, hogy rá!
- Hát, mittudom én?! Tegnap, tegnapelőtt? Nem tom’. – szólt szórakozottan Tamás.
- És nem hiányzik?
- Nekem? Naponta többször is találkozok vele, ha „akarom” együtt ebédelünk, akár moziba is elhívhatom. Úgyse érti félre!
- Jó neked, te vele lehetsz. Engem még mindig utál. Nem?
- Megkérdezem tőle, ha akarod.
- Hát nem is tudom. Szerinted mit szólna hozzá ha megint előjönnék, illetve előjönnél az én ügyemmel? Mégis mit gondolna így … rólad?
- Nem nagyon változna a véleménye – szerintem. Tudja, hogy együtt lakunk te, Krí’ meg én.
- De rég hallottam így Kristóf nevét…

- Ja, most reggel vettem elő egy régi német füzetet, kellett valami az egyetemre. S képzeld, megtaláltam egy fogalmazást Kristófról. Na abban találtam meg ezt a „régi nevét”.
- Aha … Még mit szoktatok csinálni együtt? Ne értsd félre, csak érdekel. Tudod, … hiányzik.
- Hát miért nem mész vele beszélni? Nem teheted ezt, folyton csak az egyetem, az albérlet, semmi szórakozás, semmi élet. Csak mert mással nem törődsz, egyedül vele és nem figyelsz az életedre, csupán rá, amióta …
- Nem hagynád abba?! Nem vagyok kíváncsi arra, hogy hordasz le mindenféle aberrált hülyének. Megtettem, most (még mindig) bűnhődnöm kell! Ha nem akar megbocsátani, úgysem fog!
- De mér így állsz hozzá? Lehet, hogy ő is kíváncsi rád. Csak … - de ekkor csöngettek és a két fiú beszélgetése megszakadt.

(folyt. köv.)
Folytatások
2288
- Bemehetek? – kérdezte Lilla, mivel érthetően kínos volt a csönd, mindkettejüknek.
- Gyere, kérsz valamit… inni? – mondta a fiú, igazából csak azért, mert még mindig nem tudott megszólalni a meglepettségtől.
- Aha, mondjuk valami üdítőt. Köszi. – s bejött az albérletbe.
- Oké, hozom, addig foglalj helyet, Tamáshoz jöttél?
- Nem, hozzád. – válaszolt a lány, még jobban meglepődtetve a fiút...
Előző részek
2147
Én legalábbis megszerettem őt. De ő, mindenáron menekülni akart. A suliban még hónapokkal később is az terjengett, hogy én meg ő, milyen konfliktus-helyzet. Na majd, ebből hogy jön ki, ekkora slamasztikából. Mindig azt „hirdettem”, hogy amit meg akarok szerezni, azt megszerzem. De valójában nem is akartam visszaszerezni őt...
2160
- Nem halt meg! Bennem tovább él. Igaz, most elköltözött, de nem halt meg. Emlékszel, mikor elvesztettem, pontosabban eldobtam magamtól (még legelőször!) utána elkezdtem verseket írni. Kiírtam magamból a bánatot, a fájdalmat, azt hogy mennyire hiányzott … Nem, ti nem tudtátok ezt megérteni, azt hittétek, hogy megőrültem, csak meg írtam neki egy levelet azért, mert akkor este úgy éreztem, hogy megbántott. - hadarta a fiú, mindketten tudták, hogy ezzel olyan emlékekről beszélnek, melyek...
Hasonló történetek
4603
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
4382
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Egyelőre inkább bonyolódik, mint tisztul.

Inopier(Tatyi) ·
Francisco, megsúgom, hogy ez még csak a "kezdet", mert ettől csak, ha mondhatom ezt bonyolultabb lesz, különösen a legvégén, mert ott teljesedik ki, valójában, na de azért nem lövöm le a "poénját".
Amúgy eddig a 49+2 oldalból a 15.nél tartok, mármint begépelve, mert nem nagyon volt időm, de most majd rászánok.
Sze@sze, neked pedig annyit üzenek, hogy próbálj meg egy kis időt szorítani rá, mert - legalábbis szerintem - olyan történettel leszel gazdagabb, amiből könnyen letudsz majd vonni következtetéseket, akár eltelt életedre, akár elkövetkező életedre. Bízom benne, ez nem hangzott annyira misztikusan, mert nem az volt vele a célem :smile:
Egyébiránt, van egy másik történetem (Öngyilkos álom) amelyet talán 2-3 részben fogok közölni, ez már közelebbi valami novella szerű írás, már be van gépelve a gépemen, de csak azért mert egy pályázatra fogom beküldeni, majd szorítsatok értem, hogy mind Lillával (ott Culpa, mely egyébiránt latinul hibát, bűnt jelent), mind az érzéseimmel tisztában legyek, mert most kerülök olyan helyzetbe, melyben ez nagyon fontos.

Nos, nem akarok ebből a fórumból lelkisegély-szolgálatot csinálni, ezért inkább megyek

bye, Inopier
Sze@Sze ·
Kedves Inopier!
Nekem nagyon misztikus az egész, és sajnos ingerhiányossága miatt érdektelen. Sajnos nem tudod fenntartani az érdeklődésem. De ne keseregj! Másokat nyilván érdekel, csak én vagyok ilyen türelmetlen.
Inopier(Tatyi) ·
Hát igen, tudom, elég misztikusra sierült, de nem tudom mire gondolsz az alatt, hogy "ingerhiány" :S

Valóban érdekelne, mert csak így tudom meg, hogy mit gondolsz, amúgy pedig 20-21én jön egy másik, ettől lénygesen rövidebb, azt elolvasva talán megjön a kedved az Improvizációhoz.

Az érdeklődésed viszont nagyon foglalkoztat, (de tényleg) és amúgy pont az a célom a történet nyújtásával, hogy ezt csigázzam, bízom benne, hogy megérted ezt, üdv:

Inopier

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: