Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Improvizáció (1. rész)

Este volt. A fiú sírt. Mint szinte mindig, mikor azokra az esetekre gondolt. De hisz annyi idő eltelt az óta, de még mindig hiányzott az a beszélgetés, az a hang. Soha nem volt olyan élményben része, mint mikor hallgathatta azt a daloló, gyönyörű hangot. Egyszerűen hiányzott.
A fiúnak már mindkét szeme alatt vörösen izzott a bőr, a könnycseppek csak tovább hullottak. De ekkor valaki kopogott az ajtón. A fiú elfordult, megtörölgette kisírt szemét s szólt, hogy szabad. Erre a szoba ajtaja kinyílt s belépett rajta a fiú legjobb barátja.
- Úgy hiányzik! – mondta a fiú.
- Ő? – kérdezett vissza, barna szemében valami kis láng mintha meggyulladt volna.
- Aha… - szólt a fiú, s újra elsírta magát.
- De már rég volt, mért van ez még mindig így?
- Tudod akkor a kápolnában azért is mondtam, hogy ez akarok lenni, mert hiányzott.
- De az évek hosszú sora sem tudta elfelejtetni?
- Az igazat megvallva, … nem.
A fiú barátja ekkor leült mellé, bal kezét a vállára tette s régi emlékeibe, közös emlékeikbe révedt.

Hirtelen újra kopogtak. Most a barát ment s nyitott ajtót. Az ajtóban a szép, fájdalmas emlék egy újabb szereplője állt.
- Sziasztok. – mondta az újonnan érkezett idegen.
- Megvolt? – kérdezte a fiú.
- Igen. Eltemettük. Ott a temetőben. Borzasztó volt. Az egész család a sír körül. Mindenki sírt. Minden fekete, csak a koporsó fedele üveg, s látszik Ő, fehér ruhában, pont úgy, mint az álmodban – mondta a fiúnak intézve szavait.
- Annyira fáj, hogy nem tudtam rajta segíteni. Éreztem, hogy tenni kellett volna valamit, de féltem tőle, hogy Ő nem akar majd beszélni. Borzasztó még csak belegondolni is, hogy nincs többé. Elment. De biztos, hogy most fent van az Úrnál, ővele már mindent tud. Szerintetek valóban nem bocsátotta meg azokat, amiket gyerekként tettem? Vagy tovasiklott a történteken? Soha nem tudjuk meg mit gondolt.

- Figyelj, te letudtad a részed, ne okold magadat. Tudod, mi ketten mindig veled vagyunk. Most pedig gondolj arra, hogy két hónap múlva felszentelnek, és valódi pap lehetsz. Éld úgy, hogy te megtartottad az ígéreted Istennél. Még egyszer beszélhettél vele, s meghallgatott. Engem még 2 múlva szentelnek csak fel, de addig is veled leszek. Olyan jó, hogy együtt vagyunk. Emlékszel, arra mikor először beszéltél vele? Bocsáss meg, hogy belekevertelek.
- Nem! Köszönöm, hogy „belekevertél”. Ha Őt nem ismertem volna meg, most nem volnék ott, ahol. Szerettem Őt.
- Mit mondtál neki először? Meséld el, kérlek!
- A nevével humorkodtam, hogyis? Talán … rövid ’i’, hosszú ’á’? Asszem … Tudjátok, mindig utálta, ha rosszul írják a nevét, hosszú ’í’-vel.
- Figyelj, ha gondolod, ki megyek veled a sírhoz, hogy elbúcsúzz tőle. Jó?
- Hát, … oké, menjünk!

A fiú magára kapott egy évek óta elnyűtt vászonkabátot, s lement a barátja s az idegen fiú társaságában. Nem tudta miért, de úgy érezte, mintha valaki figyelné. Újra a Lányra gondolt.
A baráttal, az idegennel s egy újabb emlékkel lépett ki a kisváros parókiájából.
- Menjünk. – szólt a fiú, s elindult abban a tudatban, hogy két társa követi. Mivel nem hallotta léptek zaját, hátra fordult s látta, hogy a két ember még mindig az ajtóban áll, mereven nézve felé.
- Mi történt, mért nem jössztök’?
- Emlékszel, hogy milyen volt pontosan a ruhája az álmodban?
- Jaj ne, már megint kezded? 2 hete volt, hogy az a lidérces álom éjjel „rám támadt”. Nem hittem el. De tény, hogy fehérben volt, üveg volt a koporsó fedele, minden sötét és fekete s egy lélek se volt ott már. De a koporsót még nem engedték le. Ezért akarok most oda menni, utoljára szeretném látni. Mehetnénk már?
- Tényleg! Nem eresztették le a koporsót! A sírásók valamiért nem jötték el. Na jó, mindegy hagyjuk.
- Nem lehet, hogy te … előre láttad ezt?

- Hagyj már békén, légyszi, jó? Eltudod képzelni mennyire fáj, hogy több mint 10 év eltelte után sem bocsátott meg? Látod akkor régen, ezért nem tudtalak elfogadni barátnak. Soha nem bíztál meg bennem!!! Most pedig szeretném végre látni, meg tehetném, hogy legalább azt lássam, ami maradt belőle a karambol után???
- Honnan tudod, hogy halt meg?
- … ö … te mondtad! – intézte szavait a fiú a „nem barát ismerőséhez”.
- De hisz én, nem mondtam és te sem tudtad. Ugye? – szólt a baráthoz.
- Nem. De hisz már egy … nem két hete, az álmod óta ki sem tetted a lábad a parókiáról. Tényleg, honnan tudod?
- … Nem mindegy? Tudom és kész. Pont. Mehetnénk?
- Bocs, fiúk, de nekem el kell mennem, találkám van benn a városban … valakivel. – szólt az idegen, s indult.
- Jó, menj csak. – szólt a fiú barátja, aki hosszú idő után először megijedt élete legjobb barátjától s valószínűleg félt is tőle.

Kiértek a temetőhöz. Már nagyon sötétedett. Úgy hét és fél nyolc körül lehettek. Oda felé egy szót sem beszéltek, mindketten a plébános-ház előtt történteken rágódtak. A fiú biztos azon, hogy elszólta magát, mert a többiek nem tudták azt, amit ő. De mi is volt az? Mivel tudott többet ez a 26 éves fiú, mint a másik két 22-23 év körüli. A kor teszi? Szerintem nem. Valamit tudott, de titokban akarta tartani. Vagy titokban kellett tartania?
A barát pedig biztosan hasonló dolgokon kombinált. Tudja, hogy szobatársa azóta az éjszaka óta egyszer sem ment el a szállásról, legalábbis azt hitte eddig. Egyre bonyolultabb gondolatok keringtek a fejében. Mi van, ha a barátjának köze van a Lány halálához? Mi van akkor, ha az, akit a legjobban szeret a szülei után hasonló terveket szövöget mellette. Úgy érezte soha nem szabadott volna megbíznia benne. De akkor mire jó ez az egész. Mindketten „pap-tanoncok” voltak. Mindketten valamilyen „élmény” hatására váltak olyan cél-orientálttá amilyenek lettek. Ismerte a mellette lépkedőt. Azt gondolta, ez csak álca lenne? Ismerte a mellette lépkedőt? Most már végképp nem tudta hova tegye érzelmeit, érzéseit, érzékeit …

Ekkor megérkeztek a temető kapujába.
- Újra itt … - mondta a fiú.
- Mi???
- Hát tudod, ugyan így volt az álmomban is, minden ugyanígy. Mindjárt megszólal a templom tornya. 8 órát ütnek.
Ekkor valahol messze egy harang megkondult. A temetőhöz tartozó templom egymás után 8-szor ütötte meg a harangját, ezzel jelezve a kis város ezen részének, hogy 8 óra van.
A fiú hátra fordulva ránézett a barátjára s így szólt:
- Ugye mondtam?!
- De … az álom ilyen részletes volt? – szólt a barát, s maga is eltűnődött kérdésén.
- Ezt hogy érted?
- Hát, nem is tudom igazán. Csak … figyelj, én elhiszem, hogy hiányzott, s most még jobban fog, de … meg kell kérdeznem, … nem, … nem tudsz semmit arról, hogy halt meg?
- Nem halt meg! Bennem tovább él. Igaz, most elköltözött, de nem halt meg. Emlékszel, mikor elvesztettem, pontosabban eldobtam magamtól (még legelőször!) utána elkezdtem verseket írni. Kiírtam magamból a bánatot, a fájdalmat, azt hogy mennyire hiányzott … Nem, ti nem tudtátok ezt megérteni, azt hittétek, hogy megőrültem, csak meg írtam neki egy levelet azért, mert akkor este úgy éreztem, hogy megbántott. - hadarta a fiú, mindketten tudták, hogy ezzel olyan emlékekről beszélnek, melyek mélyen bántják a fiút, s azt a régi gyereket, ki akkor sok hibát elkövetett – De nem, én akkor is eszemnél voltam, csak nem számoltam azzal, hogy közbe jöhet egy kis hiba. Nem az volt a szándékom, hogy megbántsam, csak így hozta a sors … De tudod, soha, se előtte, se utána nem hittem ebben a „sors-izében”. Szerintem az ember maga alakítja a sorsát, sokszor improvizálhat is benne. Én mindig ezt teszem. És tudom, gyakran nem úgy jön ki, ahogy szeretném, s sokszor nem úgy ahogy mások szeretnék. De hát ez már csak így van az improvizálással …

(folyt. köv.)
Folytatások
2297
- Bemehetek? – kérdezte Lilla, mivel érthetően kínos volt a csönd, mindkettejüknek.
- Gyere, kérsz valamit… inni? – mondta a fiú, igazából csak azért, mert még mindig nem tudott megszólalni a meglepettségtől.
- Aha, mondjuk valami üdítőt. Köszi. – s bejött az albérletbe.
- Oké, hozom, addig foglalj helyet, Tamáshoz jöttél?
- Nem, hozzád. – válaszolt a lány, még jobban meglepődtetve a fiút...
2294
- Olyan karikás a szemed. Már megint egy rém álom?
- Nem is tudom, olyan valóságosnak tűnt. Képzeld, … - de ekkor elhallgatott. A barátja mögött megjelent az álom harmadik szereplője.
- Biztos már megint Lilláról álmodott. Most mi történt vele? Még élt? Vagy épp most halt meg?...
2172
Én legalábbis megszerettem őt. De ő, mindenáron menekülni akart. A suliban még hónapokkal később is az terjengett, hogy én meg ő, milyen konfliktus-helyzet. Na majd, ebből hogy jön ki, ekkora slamasztikából. Mindig azt „hirdettem”, hogy amit meg akarok szerezni, azt megszerzem. De valójában nem is akartam visszaszerezni őt...
Hasonló történetek
4839
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
4624
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Inopier(Tatyi) ·
Sze@sze!

Itt az Improvizáció arra akar utalni, amit mindig is teszek, soha nem fontolom meg előre az életben mit is fogok csinálni, így lóg az életem gyakorlatilag a semmiben. És még azért is ez a címe, amit asszem már egyszer leírtam, mert nem egy vázlat alapján dolgoztam, az első szavak leírásánál nem volt semmi célom, nem tudtam még hogy mi fog kikerekedni belőle, és éppen ezért mindig az aktuális lelki állapotomhoz igazítottam a történet cselekményfonalát.
De itt sem akarom lelőni a tönténet hátralévő részeit, mert 1 valamit megígérhetek: lesznek, és kissé nagyok a változások, de semmi konkrétat nem mondhatok, ill. nem akarok mondani.

Francisco! Te ismersz engem személyesen is, mert valami olyasmi utalást találtam az előző hozzászólásodban, idézem: "ha még nem ismeri az összes részletet." Te ismersz valamilyen részletet akár velem kapcsolatban, akár a szereplőkkel kapcsolatban?
De komolyan, és őszintén légyszives

Amúgy pedig bye:
Inopier
Francisco ·
Hogy ismerlek-e, nem tudhatom. A hozzászólásommal épp arra akartam utalni, hogy információ-szeleteket kaptunk az első részben. Tehát a szereplőkkel kapcsolatban ismerek részleteket - azokat, melyeket leírtál és én elolvastam. A második résznél viszont kissé megkavarodtam, ki is halt meg.
Veled kapcsolatban semmilyen részletet nem ismerek.

Inopier(Tatyi) ·
Bocsi, hogy csak most írtam, nem volt netem két napig :'(

Szóval, azután, hogy írtam az a hozzászólásomat keresgéltem egy kicsit "utánad", és láttam, hogy Ferinek hívnek, aki Feriket pedig ismerek, azokközül egyikre sem illik a jellemed, úgyhogy tényleg nem ismerjük egymást - személyesen.
Arra, hogy ki hallt meg a 2. rész végén, itt a válasz: A fiú mikor leült, Kristófot lőtte fejbe Tamás, az pedig, hogy a lány, Lilla meghalt, már tényként van jelen. Majd meg fogod érteni, mire a végére ér, bár most még mindig nem tudtam bevinni többet, DE 20án és 21én jön egy másik - sokkal "frissebb" - írásom, öngyilkos álom címmel, melynek ma adtak egy új címet: Reinkarnáció, avagy az újraszületés-szintű halál.
Majd kérlek olvasd el azt is, fontos lenne, az ettől sokkal "levontabb", "misztikusabb".
Most megyek, szétnézek máshol is a fórumok között, bye:

Inopier

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: