Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ima

A Föld veszélyes üzem. Óriási hamutartó, amit nem lehet üríteni, az előzményként elfüstölt képletes cigik füstjét kiszellőztetni.

Megkívántam. Ahogy a jégidőben a forró csokit, hőgutában a citromos vizet. Szavát egyet sem értettem. Ugyanazon nyelven. Egy világ választ el. Mi az az egy? Lehetne több. Pokolba vele, velem, velük. Told le a gatyád, húzd le a bugyim. Szeretem, ha te húzod le. Hozzátartozik. Az előjáték kezdő-csúcspontja amikor a ruha megszűnik, mikor a levegő cirógat elsőként, mint egy startjel. Beindulok rá igazán. Mit beszélek... tamtamol a vágy, itt, nézd a fejemben... Levegyem? Eldobtam az agyam már rég…
Itt fent.
Itt lent…
Ennek a vágynak már szaga van.

Tudtad, hogy bűzlik a szerelem? Ha hagyják. Ha nem takarják el mesterséges illatok. A faj tanul, a faj azt tanulja meg, amit tapasztal. Ha te azt tapasztalod, pézsmaillat jár az orgazmushoz, azt fogod szeretni. Nekem kell a szag.

Térj be hozzám idegen. Pihenj meg az ölemben. Álmodd azt, a rettenet, ami körbevesz, csupán mese, én vagyok az igazi, a való. Testem melege, az érintések gyönyöre, hús és vér, csend és mély, mely átfog, felemel, ölel, puhán, lágyan, súlytalan.
A nő vagyok, érted jöttem a világra, hogy kedved leljed bennem. Vissza akarom kapni az ősiség eredeti értelmét, engedd, hogy így legyen! Ne járjunk többé bonyolult, értelmetlen táncokat. Ne keressük a szavak változó értelmét, sem az egyenjogúság természetgyilkos útját. Fogadj el így, fogadd el, hogy adni születtem, és te kapni. Csituljon a világ szava, mely harcot hirdetett, te és én köztem. Mert velem csak egy lehet a tied, a béke, kedved szerint. Erősödj bennem, úgy indulj a valódi csatatérre, mely nemek közt többé nem létezik. Had legyen újra enyém a nőiesség tudatlan bölcsessége, még akkoris, ha látod, hazudnom kell érte.
Hasonló történetek
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Annyira ... és annyira..., hogy eláll a szavam! (Azt pedig elérni nagy teljesítmény!)
Lehet utálni vagy imádni, de figyelmen kívül hagyni lehetetlen. Egy zöld színű "tetszett" vigyorog a szerzőre!
lököttyúk ·
Khm, izé, jó rövid, meg minden. De azért köszönöm.

Mindezen túl tudom ám én, hogy a gúny is csak egy érzés, meg lehet ám utálva imádni is. Khm, csak viccölök :)

szerenella ·
Olyan, mint a gazdi: lobban, nyuszik, szimatol /szaga van - hahahaha! gondoskodó, felületes, izgulós, gúnyos, szeretnivaló.
Barnaszem ·
Hol vannak a nyuszik? Nagyon lökött és nagyon tetszik.

Materdoloroza ·
Hová Tűntek ezek az írások?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: