Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ima a 21. század istenkéjéhez

Az ember kíváncsi teremtmény. Mindig csak kutat újabb kérdések után, majd megválaszolja és ezáltal még több kérdésre lel... így megy ez a végtelenségig. De sajna néha porszem kerül a rendszerbe és a válasz helyén üres terek várják, hogy betöltsék őket és az ember eleget tesz a kérésnek... gondolkozik, magyaráz, és talál: szellemeket, istenkéket és más lényeket; hisz kell valami amorf és egyben nagyon is közeli, amivel megmagyarázhat, majd elázhat ha mégis fény derül az üresterek betöltőjének igazi mivoltára... de eleinte még nem találja ezeket... még mindig keres és betölt...már túl sok az istenke és nehéz megjegyezni őket így egyszerre, tehát: gondol egyet és eggyé olvasztja őket...de ez nem megy ilyen simán...
"most milyen legyen?
mit hogy tegyen?
legyen félelmetes
és haragvó?
á ez nem jó!
ez ellen
lázadni lehet,
légy inkább olyan
aki szeret.
a szeretet majd
páncélként borul rá,
a hivők pedig alá.
De akkor hol lesz a rossz?
a csábító? az igazi gonosz?"
És lám megteremtette shaitan-t (kritizáló,kételkedő) így lekenyerezte azt is aki kételkedik: "mert aki kételkedik Isten igazában az majdan az ördög házában kínlódik".
Páncélja mögé bújva, nagy népszerűségre tett szert az új istenke. Az emberkék vigyáztak igazukra: tűzzel és vassal. De mind hiába hisz jött a legnagyobb ellenség a felvilágosodás és a technika démona. Ő már túlnőhette a páncélos istenkét és ahogy látjuk túl is nőtte. Bár voltak idők mikor karöltve járkáltak: a demagógia szeretkezet a technikával és gyerekük született, egy szörnyű egész világot átfogó háború...irtották a más jegyében az embereket (más bőrszíne van, más vallása), de miután kitoporzékolta magát új fegyvereket keresett és talált a demagógiához... így értünk el a jelenbe hol a "gyerek" új szövetségest talál a friss és életerős médiát, ők lettek az újévezred istenkéi, hazudnak csalnak és ámítnak, ők az emberek alkotta amorf gépezet. Elvesztek a régi istenek és az emberek a kényelem és a tudatlanság zászlaja alá gyűlnek.
Az életünket a TV előtt éljük le, onnan kapjuk a megfelelő izgalom és élmény adagokat. A TV előtt születünk meg és újjá és ott látjuk a halált is. De a többit ti is tudjátok.
ÁMEN
Hasonló történetek
3084
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
5354
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lord Scipio ·
Szerintem mostanában egyre háttérbe szorul a TV... A számítógép és a mobilok vannak most fellendülőben... manapság már mindent meg lehet tenni egy mobilon mint egy TV-n! :grinning:

Prencoft ·
Asszem csúnyán félreéetettétek a sztoryt.
Itt nem konkrétan a TV-ről volt szó, hanem arról, hogy az emberiség kezd könnyen befojásolható csordára hasonlítani.
Nem az itt a kérdés, hogy mi által, mert ha nem a TV által akkor a reklámplakátok, rádió stb.. által. Teljesen süketek akkor se tudunk lenni, ha akarnánk ebben a mai világban.
A reklámok azt sugallják, hogy vedd meg ezt meg ezt, mert ez ilyen meg ilyen jó, és a legtöbbb ember 10000-eket kidob csomó fölös szemétre, csak azért mert ostobán bedől a sok hülye reklámnak.
A sok hülye TV műsor is azért van hogy az embert elbutítsa, és hogy ne gondolkozzon, mert a hatalomnak ez jó.
És tulajdonképpen ez az emberek szabadságának elvesztése, csak mostmár okosan csinálják, nem erőszakkal mint Hitler, és ez a mai embernek nem tűnik fel.
Remélem sikerült elmagyarázni, hogy mit akar ez jelenteni

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: